Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron harkinta seksinpuutteen takia: kannattaako odottaa, että pikkulapsivaihe on ohi ja nuorinkin koululainen?

Vierailija
18.04.2018 |

Tai ainakin eskari?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis rikkoisit perheesi ainoastaan jyystön puutteen takia? Ei ole todellista

Hyvin ihmetelty ja jaan saman ihmetyksen. Käsittämätöntä, kyllä. Tässä apuvälineiden maailmassa, nykyaikana. Pakko olla trolli, kukaan ei oikeasti voi olla noin idiootti.

Vierailija
22/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksin puutetta voi lapsen syyksi laittaa. Jos halua on, löytyy keinokin. Valitettavasti käy usein niin, ettei toista enää halua, kun parisuhteen roolit menevät uusiksi, ja toisesta tuleekin pelkkä kasvatuskumppani.

Jos puolisoni ei haluaisi seksiä kanssani, eroaisin. Minulla halutuksi tuleminen on keskeinen syy ylipäätään olla parisuhteessa.

Kuinka pitkän haluttomuuden jälkeen eroaisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin ihmetelty ja jaan saman ihmetyksen. Käsittämätöntä, kyllä. Tässä apuvälineiden maailmassa, nykyaikana. Pakko olla trolli, kukaan ei oikeasti voi olla noin idiootti.

Jos jonkun toisen kanssa voisi tuntea olevansa haluttu mutta oman ei niin onhan selvää, ettei rakkaus ja perhe riitä loputtomiin pysymään vanhassa suhteessa josta ei saa mitään ja jossa joutuu tuntemaan itsensä yksinäiseksi ja epäkelvoksi. Ap

Vierailija
24/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo parempi että hommaat salasuhteen, tärkeintähän on että perhe pysyy kasassa, sama se miten onneton on.

Aika huonosti menee, jos surkeaan oloon riittää seksin puuttuminen. Lisäksi voin sen sanoa, että oma onneton olo ei ole mitään verrattuna siihen tunteeseen, kun näkee lastensa olevan onnettomia ja voivan pahoin. Asian omakohtaisesti kokeneet tietävät varmaan mistä puhun

Logiikkahan on aivan toisin päin. Jos onnettomaan oloon riittää seksin puute, asiat ovat aivan ilmeisesti kohtuullisen hyvin. Syyriassa ei esimerkiksi seksin puutetta varmaan hirveästi mietitä eikä lapsiperheissä, joissa ollaan muutenkin onnettomampia kuin lapsettomissa parisuhteissa.

Miksi olla seksittömässä parisuhteessa, kun ei ole pakko?

Vierailija
25/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seksin puutetta voi lapsen syyksi laittaa. Jos halua on, löytyy keinokin. Valitettavasti käy usein niin, ettei toista enää halua, kun parisuhteen roolit menevät uusiksi, ja toisesta tuleekin pelkkä kasvatuskumppani.

Jos puolisoni ei haluaisi seksiä kanssani, eroaisin. Minulla halutuksi tuleminen on keskeinen syy ylipäätään olla parisuhteessa.

Jos kumppanini ei enää pitäisi minua seksuaalisesti haluttavana, eikä taustalla ole hormonalisen ehkäisyn tai vaikka masennuslääkityksen aiheuttamia oireita vaan ihan vain tunteiden kylmentymistä, eroaisin aika lailla saman tien ihan vain itsetuntoani suojellakseni.

Valitettavan usein "en halua seksiä" tarkoittaa "en halua seksiä sinun kanssasi", ja seuraavassa suhteessa libido onkin jo maagisesti korjaantunut.

Vierailija
26/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kumppanini ei enää pitäisi minua seksuaalisesti haluttavana, eikä taustalla ole hormonalisen ehkäisyn tai vaikka masennuslääkityksen aiheuttamia oireita vaan ihan vain tunteiden kylmentymistä, eroaisin aika lailla saman tien ihan vain itsetuntoani suojellakseni.

Valitettavan usein "en halua seksiä" tarkoittaa "en halua seksiä sinun kanssasi", ja seuraavassa suhteessa libido onkin jo maagisesti korjaantunut.

Kauanko odottaisit jos haluttomammalla olisi masennuslääkitys?

Vierailija
27/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä siis olet sitä mieltä, että jos on "vain" rakkautta ja perhe, niin se ei ole mitään?  Ilmiselvästi sinä olet  nyt hakemassa vain tukea siihen jo tehtyyn eropäätökseen. Jos haluat erota, eroa, se on juuri niin simppeliä, siihen ei tarvita mitään tekosyitä. Jos ihmiselle ei parisuhteessa perhe ja rakkaus merkitse mitään, mutta seksi on kaikki, niin kannattaa ihan pysyä nimenomaan seksisuhteessa ja jättää parisuhteet toisille. Kuten joku aiemmin tuossa kirjoitti, niin keskustele sen oman puolison kanssa, miksi et enää kiinnosta vai pelkäätkö  vastausta? Parisuhde on nimenomaan PARIsuhde , eikä  "minä, minun haluni, minun tarpeeni" suhde. Onnelliseen parisuhteeseen kuuluu toki se seksikin, mutta minäminä asenne tappaa kyllä kenen tahansa halut.

Vierailija
28/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko odottaisit jos haluttomammalla olisi masennuslääkitys?

Paha sanoa mitään tiettyä aikamäärää. Kun itselläni oli masennuslääkitys, ja seksi ei ollut päällimmäisenä mielessä, pidin silti huolen siitä, että kumppanini oli tyytyväinen. Orgasmin nuoleminen toiselle ei ollut iso tehtävä, ja toisen tekeminen onnelliseksi toi minullekin paremman olon. Kun totuin lääkitykseen, seksihaluni kyllä palasivat, ja jos niin ei olisi käynyt, olisin ilman muuta vaihtanut lääkitystä.

Jos toinen ei pidä haluttomuuttaan ongelmana ja suhtautuu kaikenlaiseen seksiin ja läheisyyteen kielteisesti, en kyllä jäisi suhteeseen, se on ihan selvä. Masennusta voi joutua sairastamaan vuosia, mutta se ei ole syy lopettaa seksin harrastamista.

Minulle seksi on tärkeää ja välttämätön osa parisuhdetta, ja haluan kumppanin, joka ajattelee samoin.

Vierailija
29/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki muu on hyvin ja parisuhde onnellinen niin kannattaako siitä oikeasti luopua vaan koska tikku ei liu'u kolossa?

Kyllä seksi ja muu läheisyys on parisuhteessa tärkeää.

Vierailija
30/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä itselleni orgasmin tuotan vähintään kerran päivässä, olin suhteessa tai sinkkuna. Mutta ei seksissä orgasmista olekaan kyse vaan fyysisestä rakkaudesta, halutuksi tulemisesta, avoimena olemisesta ja keskinäisen yhteyden kokemisesta. Ilman noita kokemuksia ei parisuhteessa ole mitään mieltä.

Vierailija
31/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki muu on hyvin ja parisuhde onnellinen niin kannattaako siitä oikeasti luopua vaan koska tikku ei liu'u kolossa?

Seksi tässä tarkoittaa ilmeisesti kuitenkin vain yhdyntää?

Vierailija
32/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoita vaan mitä tahansa orgasmiin tähtäävää yhteistä toimintaa. Ap

Vierailija
33/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kannattaisi tajuta ajoissa eikä vasta vuosien seksittömyyden jälkeen.

Vierailija
34/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoita vaan mitä tahansa orgasmiin tähtäävää yhteistä toimintaa. Ap

Eikä tarvitse aina tähdätä orgasmiinkaan.

Vierailija
35/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei ole isoin asia suhtesssa silloin kun sitä on tarpeeksi, mutta se on isoin asia silloin kun sitä ei ole tarpeeksi. Toisinsanoen, jos suhde on "hyvässä jamassa" juuri nyt niin se ei ole sitä enää parin vuoden puuttessa elämisen jälkeen.

Vierailija
36/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos lapsi on alle eskari-ikäinen niin seksittömyyttä ei ole ollut vasta kuin muutama vuosi. Jos siis kyseessä on luomulapsi.

"Vasta muutama vuosi?" :D Huhhuh! puoli vuottakin olisi jo mielestäni hyvin pitkä aika, varsinkin jos mitään syytä ei olisi (jompikumpi koomassa)

Jos lapsi on esim 5 v., niin seksittömyyttä on voinut olla lähemmäs 6 v. (5v+ 9kk)

Vierailija
37/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussit siis ensin vuosikymmenen alfojen kanssa, ja sitten menit naimisiin BETAN kanssa?

Vierailija
38/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olla parisuhteessa, jossa toinen ei ole sinusta kiinnostunut? Naurettavaa väittää, että suhde on kunnossa, jos ei seksiä ole.

Vierailija
39/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannattaa.

ITse elän puutteessa ja olen siis nainen. Mies on vässykkä sängyssä.

Mutta en ikinä, koskaan, missään tapauksessa rikkoisi perhettä SEKSIN takia. Ketkä eroista eniten kärsivät: lapset. Koska aikuiset ovat niin hemmetin itsekkäitä.

Seksin puutteeseen ei kuole, vaikka tilanne minua "ottaa päähän" (mild expression) ja minä olen erittäin seksuaalinen nainen. Enkä tiedä saisinko m...a näinkään paljon kuin nyt, jos olisin taas sinkku ja radalla. En ole teinityttö enää. Revittelin nuorena (20-29v), mutta pelottaisi lähteä vieraan matkaan pelkän panon takia, enkä haluaisi ketään vierasta omaan kotiin.

Tämä oli minun mielipiteeni. Ap toimii, kuten oma fiilis on.

10v seksiä sinkkuna Alfojen kanssa ja sitten naimisiin BETA-maksajan kanssa?

Vierailija
40/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan harrastanut irtoseksiä. Mitään puolen vuoden totaalitaukoja ei tähän mennessä ole ollut mutta parin kuukauden on. Ap