Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron harkinta seksinpuutteen takia: kannattaako odottaa, että pikkulapsivaihe on ohi ja nuorinkin koululainen?

Vierailija
18.04.2018 |

Tai ainakin eskari?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia, mielipiteitä?

Vierailija
2/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis rikkoisit perheesi ainoastaan jyystön puutteen takia? Ei ole todellista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ero. Ei tule parantumaan katkeroidun vain.

Vierailija
4/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa kenties toimiva "järjestely" voisi olla parempi ratkaisu. Siitä mistä toinen ei tiedä, siitä hän ei välitä.

Vierailija
5/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki muu on hyvin ja parisuhde onnellinen niin kannattaako siitä oikeasti luopua vaan koska tikku ei liu'u kolossa?

Vierailija
6/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no avaa nyt vähän lisää, kuinka paljon sinä teet töitä sen eteen että puoliso jaksaisi? autat kotitöissä, annat puolisolle myös omaa aikaa ja lepoa arjen pyörityksestä? vai meneekö niin, että puoliso hoitaa kodin ja lapset ja sinä kuvittelet pienessä päässäsi, että vielä sen jälkeen pitäsi sinua jaksaa viihdyttää?

Vierailija
7/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo parempi että hommaat salasuhteen, tärkeintähän on että perhe pysyy kasassa, sama se miten onneton on.

Vierailija
8/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli seksiä heti kun paikat oli kunnossa. Miten voi elää kuukausia tai vuosia ilman seksiä?

Vierailija
9/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo parempi että hommaat salasuhteen, tärkeintähän on että perhe pysyy kasassa, sama se miten onneton on.

Aika huonosti menee, jos surkeaan oloon riittää seksin puuttuminen. Lisäksi voin sen sanoa, että oma onneton olo ei ole mitään verrattuna siihen tunteeseen, kun näkee lastensa olevan onnettomia ja voivan pahoin. Asian omakohtaisesti kokeneet tietävät varmaan mistä puhun

Vierailija
10/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pian kun vain on mahdollista. Lapset aistivat vanhempiensa huonon olon, vielä enemmän jos riitelette jatkuvasti.

Vierailija
11/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa.

ITse elän puutteessa ja olen siis nainen. Mies on vässykkä sängyssä.

Mutta en ikinä, koskaan, missään tapauksessa rikkoisi perhettä SEKSIN takia. Ketkä eroista eniten kärsivät: lapset. Koska aikuiset ovat niin hemmetin itsekkäitä.

Seksin puutteeseen ei kuole, vaikka tilanne minua "ottaa päähän" (mild expression) ja minä olen erittäin seksuaalinen nainen. Enkä tiedä saisinko m...a näinkään paljon kuin nyt, jos olisin taas sinkku ja radalla. En ole teinityttö enää. Revittelin nuorena (20-29v), mutta pelottaisi lähteä vieraan matkaan pelkän panon takia, enkä haluaisi ketään vierasta omaan kotiin.

Tämä oli minun mielipiteeni. Ap toimii, kuten oma fiilis on.

Vierailija
12/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannattaa.

ITse elän puutteessa ja olen siis nainen. Mies on vässykkä sängyssä.

Mutta en ikinä, koskaan, missään tapauksessa rikkoisi perhettä SEKSIN takia. Ketkä eroista eniten kärsivät: lapset. Koska aikuiset ovat niin hemmetin itsekkäitä.

Seksin puutteeseen ei kuole, vaikka tilanne minua "ottaa päähän" (mild expression) ja minä olen erittäin seksuaalinen nainen. Enkä tiedä saisinko m...a näinkään paljon kuin nyt, jos olisin taas sinkku ja radalla. En ole teinityttö enää. Revittelin nuorena (20-29v), mutta pelottaisi lähteä vieraan matkaan pelkän panon takia, enkä haluaisi ketään vierasta omaan kotiin.

Tämä oli minun mielipiteeni. Ap toimii, kuten oma fiilis on.

Kuinka monta vuotta olet joutunut elämään puutteessa parisuhteessa ja miten se on vaikuttanut itsetuntoosi? Kuinka harvoin ja huonoa seksiä nyt saat vai saatko lainkaan? Ap

Vierailija
13/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki muu on hyvin ja parisuhde onnellinen niin kannattaako siitä oikeasti luopua vaan koska tikku ei liu'u kolossa?

Ei parisuhde ole onnellinen, jos tikku ei liuvu kolossa. N30

Vierailija
14/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonompaan suuntaa se yleensä vain menee. Eli ei kannata odottaa loputtomiin. Tietysti väsymys yms vievät haluja mutta jos oikeasti tahtoa on niin kyllä sille peitoinheiluttamisellekin aika ja paikka löytyy aina jostakin.

Vierailija
15/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lapsi on alle eskari-ikäinen niin seksittömyyttä ei ole ollut vasta kuin muutama vuosi. Jos siis kyseessä on luomulapsi.

Vierailija
16/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi seksittömään parisuhteeseen, ellei miehelle olisi ok, että haen seksin muualta. Varmaan aikajakso puoli vuotta ilman alkaisi olla sellainen, että miettisin vaihtoehtoja vakavasti. Oikeat sairaudet ovat tietysti asia erikseen.

N42

Vierailija
17/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko keskustellut asiasta puolisosi kanssa? Eiköhän se ole asia, mistä kannattaa lähteä liikkeelle, eikä AV

Vierailija
18/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se "puute" sitten on? Että seksiä on "vain" kerran viikossa, vai että välissä on useita kuukausia tai vuosia? Siinäkin on iso ero. Melkein kaikissa suhteissa osapuolten halut eroavat jossain määrin ja se pitää pitkässä suhteessa mielestäni hyväksyä.

Jos eroa vakavasti mietit, en odottaisi kouluikään. Se on herkkää aikaa lapsille, nuorempi sopeutuu paremmin. Ainoa syy miksi odottaisin on, että joskus halut korjaantuvat, kun ihan pikkulapsivaihe on ohitettu.

Vierailija
19/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksin puutetta voi lapsen syyksi laittaa. Jos halua on, löytyy keinokin. Valitettavasti käy usein niin, ettei toista enää halua, kun parisuhteen roolit menevät uusiksi, ja toisesta tuleekin pelkkä kasvatuskumppani.

Jos puolisoni ei haluaisi seksiä kanssani, eroaisin. Minulla halutuksi tuleminen on keskeinen syy ylipäätään olla parisuhteessa.

Vierailija
20/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää aika ennen eroa uuden kumppanin löytämiseen, jonka kanssa seksihalut kohtaavat. Turha sitä on ennen erota ja tuhlata eron jälkeen aikaa partnerin löytämiseen, kun sen voi tehdä nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan