Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kotikurisuhteeseen päädytään? Onko ne miehet henkisesti ihan hirviöitä vai osaavatko aidosti välittää?

Vierailija
17.04.2018 |

Olen nainen, jota aihe kiinnostaa. Hallitsevat miehet siis. Minulla on halu totella miestäni kaikessa sängyn ulkopuolellakin. Valitettavasti olen huomannut tässä deittaillessani, ettei ainakaan minun kohtaamistani miehistä ole moiseen vaan he vaativat naisen olevan sellainen määräävä. Tämä näkyy jo ihan ennen ensitreffejä ja siellä treffeilläkin miehet tahtovat naisen päättävän kaiken. Mutta jos sanon suoraan etsiväni sellaista kotikurisuhdetta, niin sehän houkuttelisi varmaan pelkkiä pervoja. :/ Minä kuitenkin etsin ihan rakkautta ja ihan oikeaa parisuhdetta, johon sitoudutaan.

Aihe kiinnostaa minua kovasti. Toivoisin kuulevani kokemuksia. :)

Kommentit (727)

Vierailija
181/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kotikuri tarkoittaa sitä, että jos ihmisellä on itsekurin kanssa ongelmia niin hän voi saada siihen toisen ihmisen (yleensä miehensä) taholta apua määräysten ja kurituksen kautta. Esimerkiksi jos vaikka opiskelee ja ongelmana on, ettei viitsi lukea tarpeeksi hyvin tentteihin niin siihen lukemiseen voidaan hakea motivaatiota sillä, että huonoista arvosanoista seuraa kuritus. Kyseessä ei siis ole siitä, että mies olisi joku diktaattori joka voi komentaa vaimoaan miten vaan ja minkä asian suhteen vain, vaan kotikuri on säädelty ja sovittu juttu joka koskee vain tiettyjä osa-alueita.

Sinusta toisen fyysinen satuttaminen on sama kuin tukeminen?

Ei ole todellista.

Kaikki rankaiseminen on pohjimmiltaan satuttamista. Jos annetaan piiskaa niin siinä satutetaan sillä, että takapuolta kirvelee. Jos määrätään vaikka nurkkaan tai seinää vasten seisomaan niin siinä satutetaan tylsyydellä ja epämukavuudella. Tai jos vaikka määrätään sakko, niin siinä satutetaan taloudellisilla tappioilla ja sitä kautta mukavuuden heikentymisellä.

Toisaalta rankaisemiseen liittyvä satuttaminen ei ole pahantahtoista, vaan siinä on tarkoituksena korjata toisen haitallista käytöstä parempaan suuntaan. Kotikurin tapauksessa rangaistuksen kohteeksi joutuva on myös itse sitä pohjimmiltaan pyytänyt (siinä vaiheessa kun kotikurijärjestelystä sovittiin), toisin kuin yleensä jolloin rangaistukset tulevat esim. lakikirjasta.

Hakkaatteko te lapsiannekin?

Miksi et voi vain pyytää että nyt piiskaa?

Hakkaisiko miehesi sinut tajuttomaksi, jos joskus tekisit niinkuin haluaisit?

Koska meinaat itse kasvaa aikuiseksi?

Vierailija
182/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nämä miehet, jotka piiskaavat, rankaisevat ja päättävät naisen elömästä, jotain yli-ihmisiä?

He eivät tee virheitä, saa ylinopeussakkoja ei mitään.

Minun moraalini ei antaisi satuttaa toista fyysisesti rangaistuksena tai ylipäätään päättää rangaistuksista, ellen olisi täydellinen itse.

Ei siinä tarvitse olla mikään yli-ihminen. Kotikurissa on vaan sovittu miehen ja naisen välillä, että tietyistä jutuista rangaistaan sovitulla tavalla.

Se kurinpito on siis vain miehen työtehtävä samalla lailla kuin vaikka tuomareiden ja vanginvartijoiden työtehtävänä on kurinpito.

😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kotikuri tarkoittaa sitä, että jos ihmisellä on itsekurin kanssa ongelmia niin hän voi saada siihen toisen ihmisen (yleensä miehensä) taholta apua määräysten ja kurituksen kautta. Esimerkiksi jos vaikka opiskelee ja ongelmana on, ettei viitsi lukea tarpeeksi hyvin tentteihin niin siihen lukemiseen voidaan hakea motivaatiota sillä, että huonoista arvosanoista seuraa kuritus. Kyseessä ei siis ole siitä, että mies olisi joku diktaattori joka voi komentaa vaimoaan miten vaan ja minkä asian suhteen vain, vaan kotikuri on säädelty ja sovittu juttu joka koskee vain tiettyjä osa-alueita.

Mutta miten ihmeessä se tenttiin lukeminen liittyy seksuaalisuuteen? Ja entäs jos pitää siitä piiskaamisesta niin paljon, että jättää tahallaan ne tehtävät tekemättä? Siksi näiden yhdistäminen on vähän keinotekoista.

Ei kotikurissa sinänsä ole kyse seksuaalisuudesta, vaikka siinä rinnalla toki on useimmilla tietty seksuaalinen jännite.

Bdsm:t ja muut seksileikit ovat aivan perustavalla tavalla eri juttu.

Jos joku saa rangaistusluonteisesta piiskauksesta kovia kiksejä ja itse pyrkii hankkimaan itselleen tahallaan lisää rangaistuksia, nin silloin sen käyttö rangaistustarkoituksessa kannattaa varmaan lopettaa, kun se ei kerran tosielämässä ole silloin mikään rangaistus.  Toisaalta asia on aika harvoin näin. Normaali-ihmisellä suurin piirtein kaikki (mahdollinen) kiihottuminen häviää siinä vaiheessa, kun ensimmäiset pari reipasta remmin iskua ovat osuneet takapuolelle.

Vierailija
184/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellista.

Kaikki rankaiseminen on pohjimmiltaan satuttamista. Jos annetaan piiskaa niin siinä satutetaan sillä, että takapuolta kirvelee. Jos määrätään vaikka nurkkaan tai seinää vasten seisomaan niin siinä satutetaan tylsyydellä ja epämukavuudella. Tai jos vaikka määrätään sakko, niin siinä satutetaan taloudellisilla tappioilla ja sitä kautta mukavuuden heikentymisellä.

Toisaalta rankaisemiseen liittyvä satuttaminen ei ole pahantahtoista, vaan siinä on tarkoituksena korjata toisen haitallista käytöstä parempaan suuntaan. Kotikurin tapauksessa rangaistuksen kohteeksi joutuva on myös itse sitä pohjimmiltaan pyytänyt (siinä vaiheessa kun kotikurijärjestelystä sovittiin), toisin kuin yleensä jolloin rangaistukset tulevat esim. lakikirjasta.

Mies ei ole ikinä hakannut minua.

Luultavasti en koskaan kasva aikuiseksi jos en sitä nyt ole. Tottelen miestä niin kauan kuin ollaan yhdessä. En osaisi elää ilman tätä järjestelyä. Vähän sama kuin en saisi loppuelämäni aikana juustoa, viiniä, seksiä tai uimista.

Vierailija
185/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellista.

Siksihän miehet näitä vaimojaan hakkaavat, että pysyvät alisteisina. Jenkkilässä annetaan ylläpitopiiskauksia, jotta vaimo muistaa paikkansa.

Huonosta asentesta myös piiskataan eli jos nainen yrittää alisteisesta asemasta pyristellä pois.

Piiskaaminen eli kipu pitää naisen kurissa.

Vierailija
186/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, että olen päässyt elämään viisikymppiseksi ilman tietoa tällaisista parisuhteista.... av on sivistävä foorumi.

Olen todella hämmentynyt. En tiedä mitä ajattelisin.

Vierailija
187/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo varmaan sopii vain lapsettomaan suhteeseen? Nimittäin antaisi aika hemmetin häiriintyneen kuvan parisuhteesta jos lapset näkisi tuollaista arjessaan.[/

On niillä lapsia.

Perustelevat sihdettaan sillä, että lapset eivät koskaan nöe riiteleviä tai huutavia vanhempia.

Äiti, jos tekee vastoin sääntöjä, katsoo väärin, sanoo väärin, iskä antaa merkin ja kun sopiva hetki tulee, vanhemmat menevät makuuhuoneeseen ja äiti saa rangaistuksen.

Mutta kai lapset viimeistään kouluiässä tajuaa että jotain on pielessä, ei voi olla huomaamatta miten isä toistuvasti alistaa äitiä?

Vierailija
188/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellista.

Ei tietenkään hakata tajuttomaksi tai verille tai muuta vastaavaa. Ei mies halua pahaa vaimolleen, tarkoituksena on vain ojentaa naista.

Se että pyytäisi "nyt piiskaa" ei toimi, koska rangaistushetkellä rangaistusta ei tietenkään ole tarkoitus haluta, ei se muuten mikään rangaistus olisi. Se mitä halutaan ja mistä on aikanaan sovittu on se periaatteellinen järjestely, missä miehellä on oikeus rangaista toista silloin kun havaitsee jonkun tai jotkut tietyt sääntörikkomukset. Naisen vallassa on säilyttää tai lopettaa kotikurijärjestely sekä neuvotella säännöistä, mutta ei päättää siitä milloin häntä rangaistaan kotikurin ollessa voimassa.

Kotikuri ei sulje mitenkään pois sitä, että on aikuinen. Myös aikuiset mokailevat monella tavoin elämässään ja saattavat haluta niistä mokista eroon.

Vierailija
189/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa jos tuota fetissiä on pakko toteuttaa kesken lapsiperhearjenkin. 

Vierailija
190/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosta asentesta myös piiskataan eli jos nainen yrittää alisteisesta asemasta pyristellä pois.

Ei pidä paikkaansa. Jos nainen aidosti haluaa lopettaa koko kotikurihomman mutta mies ei suostu siihen vaan piiskaa silti, niin silloin kyse ei ole enää kotikurista vaan ihan perinteisestä naisen alistamisesta.

Vierailija
191/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, jota aihe kiinnostaa. Hallitsevat miehet siis. Minulla on halu totella miestäni kaikessa sängyn ulkopuolellakin. Valitettavasti olen huomannut tässä deittaillessani, ettei ainakaan minun kohtaamistani miehistä ole moiseen vaan he vaativat naisen olevan sellainen määräävä. Tämä näkyy jo ihan ennen ensitreffejä ja siellä treffeilläkin miehet tahtovat naisen päättävän kaiken. Mutta jos sanon suoraan etsiväni sellaista kotikurisuhdetta, niin sehän houkuttelisi varmaan pelkkiä pervoja. :/ Minä kuitenkin etsin ihan rakkautta ja ihan oikeaa parisuhdetta, johon sitoudutaan.

Aihe kiinnostaa minua kovasti. Toivoisin kuulevani kokemuksia. :)

Täyspäiset miehet eivät halua naisen päättävän kaikesta, he haluavat parisuhteessa päättää yhdessä asioista. Täytyy olla aika sukka jos suostuu kaikkeen mitä toinen sanoo.

Hassua, että tämä menee usein hieman överiksi. - Jos joku kertoo haaveielvansa "kotikuri suhteesta" niin en usko, että kovinkaan moni nainen saati mies unelmoi siitä, että voisi luovuttaa ja antaa kumppanilleen kaiken päätäntä ja harkinta vallan, jota toistaiseksi vielä käyttää ja omaa itse. Kun jonkun kerran olen  nähnyt kaupassa asioidessa miehen, joka kyselee joka asiasta (otetaank kurkkua, kotimaista vai ulkomaista? , haluatko millaisia banaaneja? Otanko valkaistua suodatinpapereita vai noita tummia? Otetaanko iltasanomat vai olsiko iltalehti parempi jne, jne ) ilm. kumppaninsa mielipidettä ja päätöstä niin voi olla, etttä joku toinen on näillä kerroilla nähnyt tasa-arvoisen pariskunnan. Itse taas kokisin tuollaisen kumppanin (minun kohdalla tosin naisen, jos sillä on mitään merkitystä) vain "hieman" raskaaksi. Kyllä toisen valintoihin ja päätöksiin täytyy voida luottaa. -Ja jos sitten on erimieltä niin avaa sitten suunsa ja kertoo mitä haluaa tai peräti vaatii itse. -  Satunnaisen päätäntävallan ja "kurinpidon" voi luovuttaa monessa muussakin asiassa. Tai toivoa, että toinen tajuaisi ottaa ohjaat käsiin, jollei itse osaa tai kykene asiaa ilmaisemaan. Ei tätä ole tarkoitettu ymmärreettäväksi niin, että olisi valmis mihin tahansa älyttömyyteen, jonka vastuuton päätöksen tekijä saattaisi saada päähänsä. Ei kuri ole synonyymi mielivallalle tai toista satuttavalle väkivallan käytölle.    

Mutta eihän tuo ole kuria vaan toisen mukautumista puolison tottumuksiin. Kyllä minä itse haluan ainakin päättää mitä syön :D, miten rytmitän päiväni jne.

Tämä, mitä edellä sanoin tai yritin kuvata on vaikea selittää. Sillä varmasti on myös niin, että useimmat meistä ovat sitä mieltä, että parisuhteessa(kin) joutuu tekemään kompromiseja. Toisnaan enemmän toisinaan vähemmän. Mutta pointtia jos nyt yritän kiteyttää niin oli se, että yrittäisi jonkun kerran elää kokonaan niin, että toinen pitää ohjat. - Toki tämä voi olla haastava tehtävä niille pariskunnille, jossa oma tahto on "sulanut" osaksi toisenkin tahtoa. Ei ole enää minä ja sinä vaan me. Ja arksissa valinnoissa enää harvoin (kaikkein onnekkaimmat eivät, ehkä juuri koskaan) törmää erimeilsyyksiin valinnosita tai päätöksisktä. Kaikki eivät myöskään innostu roolileikeistä seksin puolella, vaikka vastaavasti siellä korostettujen roolien ottaminen saattaisi osaa myös piristää. Mutta uskallus tai utelaisuus kokeilla puuttuu. Ja ellei kummallakin ole halua, niin asiasta on luovuttava.     

Okei sinulla on alistuminen sitkeesti veressä, arvostan. Alan ymmärtää miksi nainen on ollut aina niin alisteisessa asemassa. Tahtonne toteutukoon.

Muutama nainen tässä ketjussa=kaikki naiset. Ja sen verran tuosta bdsm-touhusta, että se dom/sub- suhde on toisinaan myös toisin päin, eli nainen hallitsee ja mies alistuu. Kun on miehiä, jotka haluaa alistua, vedetäänkö johtopäätös, että kaikki miehet haluaa alistua. Tahtonne toteutukoon?

Vierailija
192/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro minulle, mikä saa ihmisen haluamaan tuollaista leikkiä ihan jokapäiväiseen elämään. En oikeasti ymmärrä, miksi koko elämän pitäisi olla jotain teatteria. Eikö se ole hiton kuluttavaa, kun ei saa olla oma itsensä omassa kodissaan? 

Kuulehan nyt, tuliko edes mieleen, että jollekin se "oma itse" on nimenomaan alistuminen?

Juuri näin. Minusta siinä miehen määräävyydessä on jotain ihanan alkukantaista ja turvallistakin. En siis hae mitään sadistia, joka tahtoo vaan satuttaa minua. Tahtoisin miehen, joka hallitsee ja huolehtii minusta samalla. En siis viehäty kivun saamisesta, tykkään ainoastaan siitä miehen tottelemisesta kaikissa asioissa.

AP

Eli mies määrää mitä syöt, mitä puet, milloin menet nukkumaan, ketä tapaat, missä olet töissä, vie rahasi ja antaa viikkorahaa, mitä musiikkia kuuntelet, mitä kirjoja luet, mihin kouluttaudut...

Ja nämä ei muka etsi isää tai omaa narsistia 👍

En minäkään pysty mitenkään ymmärtämään, miten joku nainen voi viehättyä naisista seksuaalisessa ja romanttisessa mielessä, mutta sepä ei olekaan minun ongelmani. Siksi en ymmärrä, miksi minun etsimäni tällainen parisuhde on näin monelle ongelma.

AP

Se johtuu siitä, että sinä ja sinunlaiset haluatte ns. rusinat pullasta.

Et ole oikeasti luopumassa esim. äänestysoikeudesta, perintöoikeudesta, oikeudesta tuo esille mielipiteesi (miksi olisit esim. täällä sitten), ruumillisesta koskemattomuudesta jne.

Haluat leikkiä alistettua naista, mutta säilyttää silti kaikki oikeutesi, se on monien mielestä feikkiä ja vastenmielistä.

Samoin haluat jonkun miehen hieman läpsivän ja komentelevan sinua, samalla säilyttäen oikeuden esim. ilmiantaa se mies milloin vain poliisille. Haluat kiihottua muiden kustannuksella ja sitäkään ei moni hyväksy.

Sinulla on oikeasti kaikki valta tuollaisessa suhteessa, voit milloin vain tuhota sen toisen elämän, koska halusit pimppisi märäksi. Haluat jättää kaiken vastuun toiselle, joka uupuu sen taakan alla, koska sekin on kiihottavaa. 

Tuossa syitä miksi sinun ns. fetissistä ei pidetä.

Siksipä näissä suhteissa on luottamus tärkeää, kuten myös selkeä rajojen sopiminen.

Vierailija
193/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nämä miehet, jotka piiskaavat, rankaisevat ja päättävät naisen elömästä, jotain yli-ihmisiä?

He eivät tee virheitä, saa ylinopeussakkoja ei mitään.

Minun moraalini ei antaisi satuttaa toista fyysisesti rangaistuksena tai ylipäätään päättää rangaistuksista, ellen olisi täydellinen itse.

Ei siinä tarvitse olla mikään yli-ihminen. Kotikurissa on vaan sovittu miehen ja naisen välillä, että tietyistä jutuista rangaistaan sovitulla tavalla.

Se kurinpito on siis vain miehen työtehtävä samalla lailla kuin vaikka tuomareiden ja vanginvartijoiden työtehtävänä on kurinpito.

No ei vankilassakaan määrätä piiskattavaksi tai työnneltöväksi toisen peräreikään juttuja kuritoimenpitrrnä.

Ja en ymmärrä miten mies voi fyysisesti satuttaa kovastikin rakastamaansa ihmistä, lastenkin kurittaminen on lailla kielletty.

Et tunnu ymmärtävän hakkaamisen ja rangaistuksen eroa. Ei lasten ruumiillinenkaan kuritus ollut Suomessa ennen sallittu sen takia, että vanhemmille oltaisiin haluttu taata oikeus hakata lapsiaan vaan sen takia, että lapsen käytöstä voisi korjata.

Vierailija
194/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis millaisista asioista tässä nyt annetaan sitä vastuuta? Eikö se nyt esim ole ihan normaali järjestely, että toinen esimerkiksi maksaa laskut ja toinen käy kaupassa eikä varmaan ole mitenkään tavatonta sekään, että toinen osapuoli tekee matkasuunnitelmat ja aloitteet suursiivouksen tekemiseen. Mutta onko tämä kotikuri sitten sitä, vai meneekö se niin pitkälle, että mies tulee sanomaan, että nyt nainen siivoat? Eihän se ole enää mitään vastuun kantamista, vaan käskyttämistä ja passuuttamista. 

Minä kiihotun nimenomaan käskemisestä. Jos mieheni käskee määrtietoisesti, niin olen märkä puolessa sekunnissa.

Vähän epätoivoista yrittää kiistää, etteikö sellainen vetoaisi moneen naiseen. On syy, miksi uniformupukuisia upseereita ja poliiseja käsirautoineen pidetään sexyinä.

Tottakai minä sen ymmärrän, mutta miksi ihmeessä haluat olla kiihottunut sillä hetkellä kun moppaat lattioita tai pakkaat kaupassa viikonlopun ruokaostoksia? Kyllä minäkin kiihotun siitä, kun mies painaa seinää vasten ja vetää hiuksista, mutta sille pitää olla oma aika ja paikkansa eikä näistä jutuista ole mitään iloa siinä vaiheessa, kun yritän kokata lapsille ruokaa tai meikkaan töihin lähtöä varten. 

Mutta siitä on iloa sitten illalla, kun lapset on syötetty ja laitettu nukkumaan. Minä en ole ihminen, joka kiihottuu napista painamalla, kun mennään illalla sänkyyn. Paras seksi on tullut aina sen jälkeen, kun siitä on vihjailtu pitkin päivää, ehkä lähetetty muutama vihjaileva viesti ym. Jollekkin toiselle sama tunnelmaan virittäytyminen tapahtuu toisen käskiessä vaikka nyt moppaamaan niitä lattioita.

Vierailija
195/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo alistuminen on luonnotonta ja siksi nämä naiset saavat raivokohtauksia, käyttäytyvät huonosti, kun eivät jaksa koko ajan hymyssä suin palvoa miestään ja miettiä jokaista sanaa ja elettä etteivät saa selkäänsä.

Yksi yhteinen piirre näille naisille on, että kaikki hokevat mantraa ” vaikka mies päättää kaikesta, on minulla silti yhtä paljon sanottavaa asioihin kuin miehelläni” .

Ovatko tällaiset läheisriippuvaisia vai onko kyse tukholman syndroomasta.

Eräs tällaisesta väkivaltakurisysteemistä irti päässytkertoi, että piiskaamisen jälkeinen hellintä ja hyvänä pito ja mahdollinen seksi, vääristivät hänen ajatuksensa ja kesti pitkään ennen kuin löytyi voimaa päästä pois.

Vierailija
196/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo...siis jos nauttisin kurituksesta niin minähän ihan hakemalla hakisin niitä tilanteita, joista tiedän saavani rangaistuksen.

Jos mies suuttuu kun polkupyöräni hukkuu, niin minähän ihan solkenaan hukkaisin niitä pyöriä, ah kun saisin taas sitä ihanaa piiskaa.

Ajaisin ylinopeutta niin penteleesti, en söisi soppaani, kiukuttelisin miehelle ja inttäisin pää punaisena...lista olisi loputon.

Ristiriitaista: mies kurittaa, että tilanteeseen tulisi parannus, eli jos parannus tulisi, nii ranagistus loppuisi ja kuritettavan nautinto sitä mukaa?

Eli eihän sitä parannusta hullukaan tee jos rikosta seuraava rangaistus onkin nautinto.

Tyhmä mies luulee että pahanteko loppuu kun piiskaa ja "viisas" nainen senkun jatkaa entistä innokkaampana miehen lakien rikkomista :D

Jos siis ymmärätte mitä nyt tarkoitan. :D

Vierailija
197/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä ois sulle sopiva. Kertoo kyllä tarkkaan, missä saat istua, miten syödä, mitä katsoa telkkarista, mitä tehdä. Katso ettet kuorsaa, syö purkkaa, syömisestä ei saa kuulua ääntä, alkoholia et saa käyttää ellei hän anna lupaa, ja silloinkin sen verran kuin sanoo, miehille ei saa puhua, kavereita ei saa tavata, pöytään ei saa nojata, autossa ei saa laittaa ilmastointia päälle, uloslähdettäessä pitää meikata ja pukeutua, mutta ei liikaa, hänen ei tarvitse maksaa ruokaostoksia, eikä ravintolassa koskaan, ja vain osan vuokrasta, sinun pitää lainata hänelle rahaa, lapsiasi ei saa näkyä eikä kuulua, eikä heidän tavaroita. Hänen täytyy tarkistaa sun kännykkä ja face, sinun pitää pestä hänen pyykkinsä, siivota ja tiskata, hän voi joskus laittaa ruokaa ja siitä voi riittää vähän syötävää sinulle, kun hän on ensin ottanut koska hän on perheen pää. Suomalainen mielestään sivistynyt mies. Haluatko puhelinnumeron, hän on sinkku?

Vierailija
198/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, että on luottamus ja selkeä rajojen sopiminen on tärkeää?

Useista jutuista päätellen luottamus ja selkeät rajat ovat hukkuneet jo aikoja sitten, jos niitä on ollut alunalkaenkaan.

Miten nainen voi koskaan luottaa, että mies ei ylitä rajoja? Tai edes haluaa asettaa ne rajat alisteisessa suhteessa jossa nainen ajattelee, että mies on aina oikeassa ja miehen oikeus on hallita vaimoaa?

Rajathan ovat jo heti täysin hukassa.

Vierailija
199/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen opettanut lapselleni, että ketään ei saa alistaa tai pitää eriarvoisena.

Ihmiset ovat tasavertaisia ja heillä saa olla omat mielipiteet, tämä on ainakin pyrkimys. Tosin aina ei tämä täyty, mutta tahallaan oikeusvaltiossa ei saa ihmisoikeuksia rikkoa.

Uhkailu, alistaminen tai ylivaltainen määräily ei kuulu parisuhteeseen, ei myöskään lastenkasvatukseen.

Toki lapselle on asetettav rajat, mutta oikeudenmuakisesti ja myös lapsella on oikeus sanoa mielipiteensä.

Miten kotikurisuhteessa lapset kasvatetaan kun käytäntöja ja jatusmaailma kotona pariskuntien välillä on ihan eri kuin lapsille pitäisi opettaa?

Vierailija
200/727 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo...siis jos nauttisin kurituksesta niin minähän ihan hakemalla hakisin niitä tilanteita, joista tiedän saavani rangaistuksen.

Jos mies suuttuu kun polkupyöräni hukkuu, niin minähän ihan solkenaan hukkaisin niitä pyöriä, ah kun saisin taas sitä ihanaa piiskaa.

Ajaisin ylinopeutta niin penteleesti, en söisi soppaani, kiukuttelisin miehelle ja inttäisin pää punaisena...lista olisi loputon.

Ristiriitaista: mies kurittaa, että tilanteeseen tulisi parannus, eli jos parannus tulisi, nii ranagistus loppuisi ja kuritettavan nautinto sitä mukaa?

Eli eihän sitä parannusta hullukaan tee jos rikosta seuraava rangaistus onkin nautinto.

Tyhmä mies luulee että pahanteko loppuu kun piiskaa ja "viisas" nainen senkun jatkaa entistä innokkaampana miehen lakien rikkomista :D

Jos siis ymmärätte mitä nyt tarkoitan. :D

Jos nauttii kurituksesta ja kivusta niin sitä sanotaan masokismiksi eikä kotikuriksi.

Toisaalta ne masokistiksi itseään kutsuvien piiskaukset harvemmin edes sattuvat kunnolla. Enemmänkin ne ovat sitä, että vedetään päälle joku nahkapuku ja sitten hiukan läpsitään hapsupiiskalla.

Kotikuripiiskaus on ihan eri juttu. Siinä piiskataan periaatteessa samalla tavalla kuin monet piiskaavat lapsiaan, mutta kovemmin jotta se kirpaisee kunnolla aikuistakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan