Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan oikeasti: mitä mun pitää tehdä, että saan kumppanin? 27v edition

Vierailija
17.04.2018 |

Luin tuon toisen keskustelun joka oli päälle 40-vuotiaan aloittama, ja mulla on samanlainen ongelma.
Itse tosin olen ollut tinderissä vuosia, treffaillut ahkerasti miehiä sieltä ja myös kavereiden kautta tutustunut uusiin miehiin. Silti ei kumppania löydy. Enkä ymmärrä miks? Olen tosiaan 27v lapseton, amk-koulutus ja vakituinen työpaikka, oma asunto, harrastan liikuntaa, olen normaalipainoinen ja ihan nätti, en kuitenkaan "liian kaunis" mielestäni. En keksi mikä mussa muka olisi niin pahasti vialla, joten en todellakaan ymmärrä miksen saa kumppania. Toisia ja kolmansia treffejä joo, en parisuhdetta.

Kommentit (215)

Vierailija
21/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pitäisi yhtäkkiä pystyä laskemaan rimaa ku on tottunut ns. tiettyyn tasoon? Ei ne "huonommat" sillon paljon houkuttele

No sitten olet yksin etkä tee tällaisia valitusketjuja koska olet itse omalla toiminnallasi aiheuttanut tilanteen..

Miehet ei saa ketään ja naisille ei kelpaa kukaan..

Tämä ei ollut ap, ihan mielenkiinnosta kysyin. Että miten sitä saisi itsensä sitten kiinnostumaan "huonommista" miehistä, sellaisista joista ei ennen olisi kiinnostunut? Jos kiinnostaa vaan paremmisyta

Ihan samalla tavalla miestenkin pitää vain yrittää kiinnostua jostakusta joka ei kovin paljoa kiinnosta.

Minäkin aion kohta pyytää 35v naista treffeille vaikka tiedän jo etukäteen että en halua noin vanhaa naista, mutta ei ole muitakaan vaihtoehtoja.

Vierailija
22/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pelästytät miehet karkaamaan, ehkä alat heti puhua lapsista yms.

Tai sitten tosiaan tavoittelet vain niitä sinua komeampia, jotka haluavat sinusta vain seksiä. Kun heille selviää, että ihan oikeasti pitäisi olla tai teeskennellä suhdetta, he luovuttavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ottaen tavismiehillä ei todellakaan ole varaa antaa pakkeja naiselle koska kiinnostuneen naisen löytäminen on työn ja tuskan takana.

Yleensä ja yleensä. Tässä sinulle eilinen ketju, jossa tavismies myöntää antaneensa pakit ainakin kahdelle naiselle:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3150967/kysely-liikkuville-naisille

Vierailija
24/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pitäisi yhtäkkiä pystyä laskemaan rimaa ku on tottunut ns. tiettyyn tasoon? Ei ne "huonommat" sillon paljon houkuttele

No sitten olet yksin etkä tee tällaisia valitusketjuja koska olet itse omalla toiminnallasi aiheuttanut tilanteen..

Tämä ei ollut ap, ihan mielenkiinnosta kysyin. Että miten sitä saisi itsensä sitten kiinnostumaan "huonommista" miehistä, sellaisista joista ei ennen olisi kiinnostunut? Jos kiinnostaa vaan paremmisyta

Miten sä voit varmuudella tietää oletko henkilöstä kiinnostunut vai et jo ennen kuin edes tunnet häntä? Onko sun kiinnostus vain pinnallista tai statukseen perustuvaa?

Vierailija
25/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä voit varmuudella tietää oletko henkilöstä kiinnostunut vai et jo ennen kuin edes tunnet häntä? Onko sun kiinnostus vain pinnallista tai statukseen perustuvaa?

Tottakai luonne on tärkein mutta kyllä sen ulkomuodonkin pitäisi jonkin verran miellyttää

Vierailija
26/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kyllä kelpaisi 30 vuotias omat rahat tievaava typykkä.

T. Pena 50v

Vierailija
27/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai luonne on tärkein mutta kyllä sen ulkomuodonkin pitäisi jonkin verran miellyttää

Eli luonne on "tärkein", mutta ei kuitenkaan niin tärkeä, että rumaan tyytyisit?

Vierailija
28/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset monesti etsivät mielestään mahdollisen täydellistä aviomiestä ja olettavat että ovat yhtä täydellisiä kyseiselle miehelle, mutta ei se mene niin. Kovin useasti se menee niin, että mitä täydellisempi mies, niin sitä vähemmän hän on kiinnostunut, kun taas toinen ääripää on epäsopiva ja liian innokas mies. Miehellä on naisten suhteen ihan samanlainen ongelma. Väittäisin että paras lopputulos saavutetaan kun molemmilla on tarpeeksi kiinnostusta ja se vaatii kummaltakin osapuolelta sitä että osaa katsoa epätäydellisyyden taakse. Näppituntumalta sanoisin että naiset useammin etsivät sitä yksisarvista, joka on sekä täydellinen että myös äärimmäisen kiinnostunut juuri hänestä ja kun häntä ei löydy, niin koittavat epätoivoisesti saada jonkun hänen mielestään lähes täydellisen kiinnostumaan hänestä. Miehet taas useasti etsivät mahdollisimman vähän epätäydellisistä naisista sitä kiinnostunutta, sillä tämä kiinnostustaso on yleensä naisilla alhaisemmalla tasolla kuin miehillä.

Vierailija
29/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että olet hieman halju perusnainen, joka on tapaillut dynaamisia pelimiehiä. Ja kun on käynyt ilmi, että olet liikkeellä tositarkoituksella, etkä halua irtoseksiä, niin he ovat hakeutuneet helpomman p*llun pariin tai sitten niiden unelmanaistensa perään.

Eli veikkaisin, että sinun pitää hieman heittäytyä irtoseksin puolelle tai kasvattaa tasoasi vaimomateriaalina. Jos se irtoseksi olisi tosi hyvää, niin ehkä he haluaisivat alkaa seukkaamaankin. Itsehän en kyllä irtoseksiin suostu, mutta tässä analyysini siis.

:D

Kyllä saa olla todella poikkeuksellista, se irtoseksi, siis aivan omaa luokkaansa, että panoksi tarkoitettu tapaaminen muuttuisi suhteeksi.

Vierailija
30/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli luonne on "tärkein", mutta ei kuitenkaan niin tärkeä, että rumaan tyytyisit?

Uskon että myös ihan ok-näköisen voi löytää jolla olisi hyvä luonne :D

Vierailija
31/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi laskea rimaa?

Esitätkö tyhmää?

Olet aikaisemmin kelpuuttanut komeita miehiä -> kelpuuta sellaisia miehiä joita et kuvailisi komeaksi, sellaisia jotka ei saa sukkia pyörimään jaloissa jne

Olet aikaisemmin kelpuuttanut pitkiä miehiä -> kelpuuta lyhyempiä miehiä

Olet aikaisemmin kelpuuttanut sosiaalisia itsevarmoja ekstrovertteja -> kelpuuta hiljaisia epävarmoja ujoja

Olet aikaisemmin kelpuuttanut korkean statuksen miehiä -> kelpuuta ammattikoulun tai max amk:n käyneitä miehiä

Toisin sanottuna "ota tuppisuinen epävarma mies, joka ei miellytä sinua." Vuosisadan rakkaustarina!

Vierailija
32/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta ehdit vielä mennä ja katsella. Ei ole kiirettä.

Vierailija
33/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että myös ihan ok-näköisen voi löytää jolla olisi hyvä luonne :D

Ja kuten kaikki tiedämme, naisten "ok-näköinen mies" tarkoittaa parasta 15-20 % miehistä (OkCupidin ja Tinderin datan mukaan). Ei siinä mitään, jokainen saa valita aivan kuten haluaa. Pointsit siitä, että myönnät olevasi pinnallinen.

Vierailija
34/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi laskea rimaa?

Esitätkö tyhmää?

Olet aikaisemmin kelpuuttanut komeita miehiä -> kelpuuta sellaisia miehiä joita et kuvailisi komeaksi, sellaisia jotka ei saa sukkia pyörimään jaloissa jne

Olet aikaisemmin kelpuuttanut sosiaalisia itsevarmoja ekstrovertteja -> kelpuuta hiljaisia epävarmoja ujoja

Olet aikaisemmin kelpuuttanut korkean statuksen miehiä -> kelpuuta ammattikoulun tai max amk:n käyneitä miehiä

Toisin sanottuna "ota tuppisuinen epävarma mies, joka ei miellytä sinua." Vuosisadan rakkaustarina!

Ei synny vuosisadan rakkaustarinaa siitäkään kun liikunnallisen miehen ainoa vaihtoehto on ylipainoinen liikuntaa harrastamaton epäviehättävä ylipainoinen nainen!

Vierailija
35/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tarkennusta kirjoitti:

Et kirjoittanut yhtään että oletko siis itse antanut pakkeja noille joiden kanssa kävit treffeillä?

Väitätkö että et kelpaa miehille vai että sinä et kelpuuta ketään?

Sanotaanko näin että olen antanut itse pakit muutamille ekojen treffien jälkeen, kun ei ole selkästi vaan iskenyt yhtään.  Pidemmän tapailun jälkeen en ole ikinä antanut pakkeja, vaan aina mies.

Tämä oli ap ja jatkan vielä: miehet eivät ole antaneet mitään oikeita syitä lopettamiseen, joten en senkään perusteella tiedä mikä minussa olisi vikana. Sanovat vain että ei ole hyvä aika/en ole se oikea tms. 

Itse haluan parisuhteen joten jos mies sanoo etsivänsä kevyttä tapailua/seksisuhdetta tms, niin lopetan jutun.

Deittailet miehiä jotka elävät vielä metsästäjä-keräilykulttuurissa, eivät ole kehittyneet agrikulttuurin tasolle. Luolamiehiä siis. Ovat kiinnostuneita sinusta niin kauan kun saavat jahdata kuin kissa hiirtä ja kun jäät nalkkiin, kyllästyvät. Ehkä itsekin olet vielä sillä kehitysasteella. Suuntaa katseesi sellaiseen mieheen, jossa on kasvupotentiaalia.

Vierailija
36/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi laskea rimaa?

Esitätkö tyhmää?

Ei synny vuosisadan rakkaustarinaa siitäkään kun liikunnallisen miehen ainoa vaihtoehto on ylipainoinen liikuntaa harrastamaton epäviehättävä ylipainoinen nainen!

Semmoista se on. Yksinolokin on vaihtoehto.

Vierailija
37/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, normaalipainoinen, etkä sysi ruma toimi seuraavasti: Ole itsevarma ja kiinnostunutr miehestä, äläkä anna llua ekoilla treffeillä. Kerro myös mitä etsit.

Vierailija
38/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosiaan 27v lapseton, amk-koulutus ja vakituinen työpaikka, oma asunto, harrastan liikuntaa, olen normaalipainoinen ja ihan nätti, en kuitenkaan "liian kaunis" mielestäni. En keksi mikä mussa muka olisi niin pahasti vialla, joten en todellakaan ymmärrä miksen saa kumppania. Toisia ja kolmansia treffejä joo, en parisuhdetta.

Ap antaa tässä itsestään kuvan naisesta, jolle tärkeää on ulkoiset asiat ja se miltä näyttää muiden silmissä, mutta ei oikeastaan kerro mitään itsestään persoonana. Jos treffeillä olet yhtä pidättyväinen, en ihmettele ettei kumppania löydy. Ainakaan itse en halua seurustella vakituisen työpaikan ja oman asunnon kanssa, ja jos et pysty määrittelemään itseäsi mitenkään muuten esim. arvojen ja kiinnostuksen kohteiden kautta, ei jäljelle oikein jää mitään persoonallista tarttumapintaa. Tästä sitten seuraa treffejä, jotka ovat ihan kivoja mutta eivät herätä kummempia tunteita. Ehkä sinussa on paljonkin kiinnostavaa, mutta se ei vain pääse esille, jos pidät luettelemiasi asioita tärkeimpinä asioina itsessäsi. Tuon kuvauksen perusteella voisit olla melkein kuka tahansa ikäisesi nainen.

Tämä on itse asiassa vähän samanlaista kuin mitä miehet joskus kirjoittavat palstalle. "Minulla on työpaikka enkä ole hakannut ketään, miksi en kelpaa?". Ei siihen voi vastata muuta kuin että joillekin työpaikka on ehkä olennainen kriteeri rakastumisessa, mutta heillekään se ei vielä riitä.

Vierailija
39/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että olet hieman halju perusnainen, joka on tapaillut dynaamisia pelimiehiä. Ja kun on käynyt ilmi, että olet liikkeellä tositarkoituksella, etkä halua irtoseksiä, niin he ovat hakeutuneet helpomman p*llun pariin tai sitten niiden unelmanaistensa perään.

Eli veikkaisin, että sinun pitää hieman heittäytyä irtoseksin puolelle tai kasvattaa tasoasi vaimomateriaalina. Jos se irtoseksi olisi tosi hyvää, niin ehkä he haluaisivat alkaa seukkaamaankin. Itsehän en kyllä irtoseksiin suostu, mutta tässä analyysini siis.

:D

Kyllä saa olla todella poikkeuksellista, se irtoseksi, siis aivan omaa luokkaansa, että panoksi tarkoitettu tapaaminen muuttuisi suhteeksi.

Kaipa tämäkin on mahdollista. Itse paneskelin eräänä kesänä satunnaisesti erään hyvinkin laadukkaan miehen kanssa. Mitään suurempia tavoitteita ei ollut kuin pitää hauskaa. Mutta niin vaan sitten syksyllä hän alkoi ilmestyä yhä useammin oveni taa ja alkoi vaatia , että seurustellaan ns yksinoikeudella. Naimissa+ 3 lasta.

Vierailija
40/215 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos et etsisi syitä miksi kukaan ei olisi kanssasi vaan miksi joku olisi kanssasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän