Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely liikkuville naisille

pieniliikkuvamies
16.04.2018 |

Tämä saattaa mennä poistoon, mutta olen ihan vakavissani.

Liikunnallisella en tarkoita urheilullista, fitnessiä tai kilpailua. Ihan perusliikunnallista siis. Sali ehkä pari kertaa viikossa, lenkkeilyä, retkeilyä. Saatat olla vartaloltasi hoikka tai roteva, mutta et varmaankaan huomattavan ylipainoinen.

Olen nyt ollut vuosia nettitreffeillä ja yrittänyt etsiä kumppania livenä. Kaikki, ihan kaikki, minusta kiinnostuneet ovat olleet pyöreitä naisia jotka tykkäävät herkutella mutta eivät liikkua. Sosiaalisia ja epäsosiaalisia, kotona viihtyviä ja bailaajatyyppejä, lähihoitajasta tilintarkastajaan. Yhdistävinä tekijöinä ylipaino, vartalotyyppi ja liikkumattomuus. Olen tavannut kivoja ihmisiä ja deittaillutkin kahta heistä, mutta elämäntavat vain olivat liian erilaiset.
Eli kysyn suoraan. Kuvaukseen sopiva nainen, onko sinulla kriteerejä seuraavien suhteen, ja mikäli on, millaisia?
1. miehen pituus
2. miehen raamikkuus (hartioiden leveys?)
3. miehen koulutus, varallisuus ja asema

En halua uskoa "tasoajatteluun", mutta olen tietoinen omista heikkouksistani (lyhyt, hoikka, tavallinen työ eikä kunnianhimoa edetä urapolulla).

Ja ketjun tarkoituksena ei sitten ole pilkata ketään, joten ylipainoisten/liikkumattomien arvostelu jonnekin muualle kiitos.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itseltäsi seuraavaa.

Mikä vartalotyyppi on miehellä vähiten suosittu?

Mikä vartalotyyppi on naisella vähiten suosittu?

Mihin kastiin sinä kuulut vs mihin kastiin sinusta kiinnostuneet naiset kuuluvat?

Tasoistahan tässä on kyse. Taso on ensisijainen kriteeri parinvalinnassa; jos tasot kohtaavat, katsotaan yhteensopivuutta luonteiden, elämäntapojen, kemioiden, tms osalta. Liikunnallisuuden sivutuotteena naisen vartalo on hoikempi ja MA korkeampi, ja niinpä häviät kilpailussa:

- pidemmille

- luontaisesti raamikkaammille

- menestyneemmille

Joutunet siis valitsemaan tavoitteletko statusta nostaaksesi markkina-arvoasi, vai keksitkö keinon sovittaa elämäntavat yksiin sohvaperunanaisen kanssa.

Vierailija
2/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla söpö, hauska ja osata kirjoittaa jotain siihen profiiliin eli pelkät kuvat ei riitä. En mä kyllä ikinä mihinkään treffeille kerkiä, kun kaikki illat menee harrastuksissa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Olen nykyään liikuntaa rakastava nainen. Vartaloni on helposti lihasmassaa kerryttävä. Olen hoikka. Plastiikkakirurgi ihan sanallisesti, sanoi että ei ole juuri ylimääräistä rasvaa (olen eri mieltä).

Rakastan liikuntaa. Rakastan sitäntunnetta, että pystyn, jaksan ja olen erittäin taipuisa ja voimakas luonnostani.,

Mutta, mulle on ihan sama miehen asema, varallisuus, koulutus, asema.

Olen eläissäni tuntenut kiimaa kahteen mieheen.

Minuun ei voi tehdä vaikutusta omaisuudella, asemalla, koulutuksella, kropalla, älyllä, millään.

Itseasiassa kyseessä on jokin itselleenkin hallitsematon asia... haluan, ja siis todella paljon, naisellisen vaistoni ohjaamana, jotaj ärjellä ja tahdolla ei voi järkeistää, joistain alkukantaisella tahdolla miestä, joka kertoo minulle, että tässä on Mies isolla m:llä. Uskollinen, luotettava, suojeleva, miehinen, seksuaalinen, isällinen, hoivaava, rehellinen. Mies, joka saa minut heikoksi, haluan juuri tällaista miestä. Jota en voi vastustaa. Annan sille heti periksi.

Ja kyllä, olen kohdannut tällaisen miehen.

Unohda raha, koulutus, asema ja valta.

Nainen joka kiimailee sun perään on kiimossaan,koska Sinä olet Sinä! Miehisin hänen silmissään kaikista miehistä. Ja samalla kaipaa romantiikkaa sulta, katsoa silmiin pitkään ja haluta rakastella.

Kun nainen syttyy, se on menoa, koska me niin harvoin sytytään, usko mua, kun se liekki kerran syttyy se on sammumaton...

Vierailija
4/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Olen nykyään liikuntaa rakastava nainen. Vartaloni on helposti lihasmassaa kerryttävä. Olen hoikka. Plastiikkakirurgi ihan sanallisesti, sanoi että ei ole juuri ylimääräistä rasvaa (olen eri mieltä).

Rakastan liikuntaa. Rakastan sitäntunnetta, että pystyn, jaksan ja olen erittäin taipuisa ja voimakas luonnostani.,

Minuun ei voi tehdä vaikutusta omaisuudella, asemalla, koulutuksella, kropalla, älyllä, millään.

Itseasiassa kyseessä on jokin itselleenkin hallitsematon asia... haluan, ja siis todella paljon, naisellisen vaistoni ohjaamana, jotaj ärjellä ja tahdolla ei voi järkeistää, joistain alkukantaisella tahdolla miestä, joka kertoo minulle, että tässä on Mies isolla m:llä. Uskollinen, luotettava, suojeleva, miehinen, seksuaalinen, isällinen, hoivaava, rehellinen. Mies, joka saa minut heikoksi, haluan juuri tällaista miestä. Jota en voi vastustaa. Annan sille heti periksi.

Nainen joka kiimailee sun perään on kiimossaan,koska Sinä olet Sinä! Miehisin hänen silmissään kaikista miehistä. Ja samalla kaipaa romantiikkaa sulta, katsoa silmiin pitkään ja haluta rakastella.

Kun nainen syttyy, se on menoa, koska me niin harvoin sytytään, usko mua, kun se liekki kerran syttyy se on sammumaton...

Olikohan kyseessä lyhyt ja hoikka mies jonka pullohartiat kostuttivat pikkarit ja korkea ääni sai ne tipahtamaan lattialle eläimellisen kiiman ottaessa vallan kehostasi?

Voisin lyödä viinipullosta vetoa ettei ollut.

Vierailija
5/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, olis kyllä kiva että mies on pitempi kuin minä ( 176 cm) ja leveät hartiat on hot. Olen myös korkeasti koulutettu ja aika uraorientoutunut, että kyllä sekin puoli pitäisi olla kunnossa. Kaikista näistä olisin kuitenkin valmis joustamaan jos oikea tyyppi osuisi kohdalle, luulen. Aikuisiän deittailukokemukset on vaan aika vähissä, ens kesänä 21. hääpäivä..

Vierailija
6/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla söpö, hauska ja osata kirjoittaa jotain siihen profiiliin eli pelkät kuvat ei riitä. En mä kyllä ikinä mihinkään treffeille kerkiä, kun kaikki illat menee harrastuksissa :D

Sinäkään et vastannut ap:n esittämään kysymykseen.

Se että pitää olla söpö, hauska ja kirjoitustaitoinen ei tarkoita ettetkö sitä ennen tiputtaisi miestä jatkosta ellei kuvien taso riitä.

Vierailija
7/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että pitää olla söpö, hauska ja kirjoitustaitoinen ei tarkoita ettetkö sitä ennen tiputtaisi miestä jatkosta ellei kuvien taso riitä.

No en mä oikein osaa sanoa mistään kuvien tasosta, söpöys kun on niin katsojan silmässä.

Vierailija
8/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 on näissä asioissa oikeassa.

Kun nainen on pitkä, lihaksikas ja uraorientoitunut kuten 5/6 niin kyllä miehenkin tulee olla.

Kun nainen on pieni, siro ja semmoinen kotihengetär niin kyllähän se vastakohta eli pitkä, lihaksikas ja uraorientoitunut hartiamies sopii kun vastakohdat täydentää toisiaan.

Ap:n kannattaa miettiä MGTOW vaihtoehtoa, ei ole mahkuja sopiviin naisiin.

Vierailija
9/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä oikein osaa sanoa mistään kuvien tasosta, söpöys kun on niin katsojan silmässä.

Linkkaahan meille pari kuvaa söpöistä miehistä niin katsotaan? :D

Vierailija
10/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieniliikkuvamies kirjoitti:

Tämä saattaa mennä poistoon, mutta olen ihan vakavissani.

Liikunnallisella en tarkoita urheilullista, fitnessiä tai kilpailua. Ihan perusliikunnallista siis. Sali ehkä pari kertaa viikossa, lenkkeilyä, retkeilyä. Saatat olla vartaloltasi hoikka tai roteva, mutta et varmaankaan huomattavan ylipainoinen.

Olen nyt ollut vuosia nettitreffeillä ja yrittänyt etsiä kumppania livenä. Kaikki, ihan kaikki, minusta kiinnostuneet ovat olleet pyöreitä naisia jotka tykkäävät herkutella mutta eivät liikkua. Sosiaalisia ja epäsosiaalisia, kotona viihtyviä ja bailaajatyyppejä, lähihoitajasta tilintarkastajaan. Yhdistävinä tekijöinä ylipaino, vartalotyyppi ja liikkumattomuus. Olen tavannut kivoja ihmisiä ja deittaillutkin kahta heistä, mutta elämäntavat vain olivat liian erilaiset.

Eli kysyn suoraan. Kuvaukseen sopiva nainen, onko sinulla kriteerejä seuraavien suhteen, ja mikäli on, millaisia?

1. miehen pituus

En halua uskoa "tasoajatteluun", mutta olen tietoinen omista heikkouksistani (lyhyt, hoikka, tavallinen työ eikä kunnianhimoa edetä urapolulla).

Ja ketjun tarkoituksena ei sitten ole pilkata ketään, joten ylipainoisten/liikkumattomien arvostelu jonnekin muualle kiitos.

1. Miehen pitää olla minua pidempi. Olen 168 cm. Vähintään varmaan pitäisi siis olla jotain 175 cm, että jaksaisin kiinnostua.

2. Pitää olla vahvempi kuin minä ja myös näyttää siltä. Haravanvarret eivät kiinnosta. Vedetään nyt vaikka hatusta, että penkissä pitäisi heittämällä mennä vähintään 1,5 x oma paino ja mavessa oma paino kaksinkertaisena. Ei pitäisi olla saavutus eikä mikään normaalille kuntoilevalle miehelle.

3. Koulutuksella ei juuri ole väliä, kunhan on älykäs ja osaa ajatella. Ja ei tee jatkuvasti aivan uskomattomia kielioppi- ja yhdyssanavirheitä. :D Palkan olisi hyvä olla ainakin lähellä mediaanitasoa, mutta tärkeämpää lienee se, että mies ansaitsee elantonsa jollain muulla kuin tuilla, eikä vihaa sitä, mitä tekee.

Vierailija
11/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pitää olla pidempi kuin minä ( yli 160cm)

- kyllä, en viehäty hoikista miehistä, sellanen nalle, jolla on vähän lihasta on paras

- Ei väliä, kunhan on jotain tehnyt peruskoulun jälkeen.

Itse olen 160/45, harrastan liikuntaa juuri kuvailemallasi tavalla, lto

Vierailija
12/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa harrastava nainen voi olla ruma ja epäsosiaalinen, kuten minä. Mieheltä edellytän ennen kaikkea joitain samoja kiinnostuksen kohteita kuin mitä itselläni on.

Vierailija
13/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan kyseessä lyhyt ja hoikka mies jonka pullohartiat kostuttivat pikkarit ja korkea ääni sai ne tipahtamaan lattialle eläimellisen kiiman ottaessa vallan kehostasi?

Höpö höpö sun juuttujasi. Ensinnäkin suojeleva, fiksu mies on lähtökohta. Naisilla on niin eri maku, yksi tykkää maratoonari tyyppisistä, yksi filosofisista, toinen kuivista älyköistä.

Minä olen sattumoisin erittäin, erittäin valikoiva. Olisin ihan hyvin voinut pysyä neitsyenä, mutta roihahdin tuleen.

Vitu**aa itseänikin, että mun tuli on niin sammumaton, kun se joku saa sen kerrankin palamaan. Olisin ehkä vähemmän liekeissä, jos se olisi tavallisempaa, eikä niin harvinaista. Älä vedä johtopäätösiä mun takia. Olen normista poikkeava.

Vierailija
14/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. miehen pituus

Ei juuri merkitystä. Olen 160cm, melkein kaikki ovat joka tapauksessa mua pidempiä.

Ei tarvitse olla erityisen raamikas

On merkitystä. Olen akateemisesti koulutettu ja vaativassa työssä. Toivon mieheltä samaa, jotta ei tule ylitöistä tai työmatkoista napinaa.

Se mikä pisti silmään oli se miten määrittelet liikunnallisen. Haluan itsekin liikunnalisen miehen, mutta parilla kerralla viikossa salia ja retkeily päälle en pitäisi sinua liikunnallisena enkä ehkä siksi vastaisi.

Itse urheilen 4-5 krt viikossa. Jos on tosi kiire töissä, jää 2-3 kertaan. Pelaan joukkuepeliä harrastesarjassa. Toivoisin miehestä seuraa salille, lenkille, ladulle, rinteeseen, uimaan, tennikseen, sulkapalloon jne. Eli ehkä siksi et löydä liikunnallista naista.

Vierailija
15/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö sun juuttujasi. Ensinnäkin suojeleva, fiksu mies on lähtökohta. Naisilla on niin eri maku, yksi tykkää maratoonari tyyppisistä, yksi filosofisista, toinen kuivista älyköistä.

Minä olen sattumoisin erittäin, erittäin valikoiva. Olisin ihan hyvin voinut pysyä neitsyenä, mutta roihahdin tuleen.

Vitu**aa itseänikin, että mun tuli on niin sammumaton, kun se joku saa sen kerrankin palamaan. Olisin ehkä vähemmän liekeissä, jos se olisi tavallisempaa, eikä niin harvinaista. Älä vedä johtopäätösiä mun takia. Olen normista poikkeava.

No millainen sytyttäjämies sitten on vartalon osalta? Pituus, raamikkuus, leuan malli, äänen korkeus, jne?

Vierailija
16/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikalailla sellaista naustuyppuä mitä Ap kuvaili. Salia, juoksulenkkejä ja retkeilyä harrastan. Olen hoikka ja kuulemma ihan hyvännäköinen.

Mieheni on ylipainoinen, 180 cm, kaksi amis-tutkintoa suorittanut työkyvyttömyyseläkeläinen ilman mitään varallisuutta. Lisäksi hän on ihanin, hauskin, fiksuin ja kultaisin mies, kenet olen ikinä tavannut.

Uskoisin, että monille naisille sisältö ratkaisee eniten. Miehet tuntuvat olevan paljon tuomitsevampia esim. naisen lievänkin ylipainon suhteen.

Vierailija
17/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. miehen pituus

Ei juuri merkitystä. Olen 160cm, melkein kaikki ovat joka tapauksessa mua pidempiä.

On merkitystä. Olen akateemisesti koulutettu ja vaativassa työssä. Toivon mieheltä samaa, jotta ei tule ylitöistä tai työmatkoista napinaa.

Se mikä pisti silmään oli se miten määrittelet liikunnallisen. Haluan itsekin liikunnalisen miehen, mutta parilla kerralla viikossa salia ja retkeily päälle en pitäisi sinua liikunnallisena enkä ehkä siksi vastaisi.

Itse urheilen 4-5 krt viikossa. Jos on tosi kiire töissä, jää 2-3 kertaan. Pelaan joukkuepeliä harrastesarjassa. Toivoisin miehestä seuraa salille, lenkille, ladulle, rinteeseen, uimaan, tennikseen, sulkapalloon jne. Eli ehkä siksi et löydä liikunnallista naista.

Moikka!

Oma liikunnallisuus on lähempänä sinua kuin avausviestin kuvausta. Mutta ei ole pakko olla tasan yhtä liikunnallinen, en ajattele niin että olisi rima tyyliin sinun oltava tasolla X koska minäkin olen. Kunhan sovitaan yhteen elämäntapojen osalta. Naisilla tuntuu olevan "rima-ajattelua" enemmän ainakin työn ja koulutuksen suhteen kaikki ovat tähän mennessä vaatineet vähintään samaa leveliä kuin heilläkin.

Huomaan senkin että suuri osa liikunnallisista naisista on korkeakoulutettuja. Jotka eivät ole, painottavat sitten kovasti niitä raameja.

Eli se oikeasti on niin että pituus, raamikkuus ja asema. :( Ellei näitä ole niin liikunnasta tykkäämisestä on pelkkää haittaa :/

-ap

Vierailija
18/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sille mitään mutta viehätyn enemmän pitkistä miehistä. Mielellään ainakin kymmenen senttiä itseäni pidempi. Muuten en ole niin tarkka kehosta, mutta ennemmin hoikka kuin ylipainoinen.

Miehen matalampi koulutus on vähän turn off ellei hänessä sitten ole jotain muuta erityisen kiinnostavaa.

Tämä on täytynyt itsellekin myöntää, kun luulin ettei minulle voisi ulkoisilla tai materialistisilla tekijöillä olla juurikaan merkitystä. Mutta tositolanteessa ei ehkä olekaan.

Vierailija
19/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne kuin ap:lla.

Parhaiten olisi käynyt flaksi kun oli semmoinen kausi ettei tullut liikuttua vaan söin mitä sattuu jne. Kun sittena loin liikkua ja hurahdin vaellusharrastukseen, noh siihen loppui flaksi. Vähän pyöreämmät neidot tunsivat että siinä olisi paineita liikkua kun mieskin liikkuu...liikunnallisiin ei ollut mitään tsäänssejä.

Meni niin kuin ap juuri ilmaisi.

- korkeakoulutus ja hyvä työ

TAI

- pituus/raamit

Jos sulla on jompaa kumpaa näistä, pärjäät. Mutta jos molemmat puuttuu, niin se on ei. Tavallinen työ, AMK-koulutus, 170cm/60kg, liikunnalliset harrastukset = ei vain riitä.

Vierailija
20/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaussss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. miehen pituus

Moikka!

Oma liikunnallisuus on lähempänä sinua kuin avausviestin kuvausta. Mutta ei ole pakko olla tasan yhtä liikunnallinen, en ajattele niin että olisi rima tyyliin sinun oltava tasolla X koska minäkin olen. Kunhan sovitaan yhteen elämäntapojen osalta. Naisilla tuntuu olevan "rima-ajattelua" enemmän ainakin työn ja koulutuksen suhteen kaikki ovat tähän mennessä vaatineet vähintään samaa leveliä kuin heilläkin.

Huomaan senkin että suuri osa liikunnallisista naisista on korkeakoulutettuja. Jotka eivät ole, painottavat sitten kovasti niitä raameja.

Eli se oikeasti on niin että pituus, raamikkuus ja asema. :( Ellei näitä ole niin liikunnasta tykkäämisestä on pelkkää haittaa :/

-ap

Olen tuo yllä kirjoittanut. Mieheltäni löytyy korkeakoulutus, asemaa, varallisuutta ja paljon urheilullisuutta. Liikkuu vielä enemmän kuin minä. Pituutta ei löydy kovin paljoa eikä ehkä raamikkuuttakaan. Toki liikunnallisena lihaksia ja sixpack löytyy, mutta yleisilme on enemmän kestävyysurheilja. Eli ei ole pakko olla kaikkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi