Ihan oikeasti: mitä mun pitää tehdä, että saan kumppanin?
Oon nyt vuoden päivät itkeskellyt kohtaloani kavereilleni, vanhemmilleni ja täällä AV-palstalla. En tiedä, mitä mun pitäisi tehdä, että voisin saada kumppanin vai onko pelini ns. menetetty ikäni vuoksi (olen virallisesti keski-ikäinen). En ole avioeroni jälkeen käynyt kertaakaan treffeillä ja kukaan (ulkomailla asuvaa varattua exääni lukuunottamatta) ei ole ehdottanut sellaista.
Onko mulla enää _mitään realistisia mahdollisuuksia_ vai unohdanko koko jutun ja koetan hoitaa kumppanin ja läheisyydentarpeeni tyydyttämisen jotenkin muuten loppuikäni? Millä keinolla keski-ikäinen nainen voisi vedota potentiaaliseen kumppaniin siten, että joku pyytäisi treffeille? Miltä pitäisi näyttää ja mitä tehdä työkseen? Saavatko kauniit naiset treffipyyntöjä kadulla, kaupassa tai julkisissa kulkuvälineissä? En haluaisi alentua deittipalstoille, baareihin tai Tinderiinkään, vaan tavata mahdollisen kumppanin arkisessa ympäristössä. HELP!!
Kommentit (86)
Ihmisiin tutustuu menemällä ihmisten luo. Tinderissä ei tutustu kehenkään ja lisäksi se on täynnä samoja luusereita, jotka ovat kaikissa deittisovelluksissa. Voisinpa eräästäkin miehestä kertoa ja hänen kirsikkatomaattia muistuttavasta kikkelistään. Suurempi vika on silti miehen narsistinen ja itsesääliä täynnä oleva luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saavatko kauniit naiset treffipyyntöjä kadulla, kaupassa tai julkisissa kulkuvälineissä? En haluaisi alentua deittipalstoille, baareihin tai Tinderiinkään, vaan tavata mahdollisen kumppanin arkisessa ympäristössä. HELP!!
No vastaus on, että eivät saa. Eivätkä minkään ammatin edustajatkaan. Kyllä sun vaan pitää mennä johonkin, missä oleminen on osoitus siitä, että haet jonkinlaista kumppania. Treffipalstalle, baariin, eittitapahtumaan. Sorge, mutta et voi olettaa, että sulle tyrkyttäydytäön jollet osoita kaipaavasi sitä. Ja hyvä niin, koskamuutnhan sitä joutuisi kuuntelemaan kaikenlaisia ehdotuksia kaiken aikaa varattunakin.
Parikymppisenä miehiä oli tarjolla joka paikassa. 40+ ikäisenä ei ole sama tilanne.
Pitää tietää mistä etsiä. https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega
Muista tuloraja. Puoliso ei saa pysyvää oleskelulupaa ilman riittäviä tuloja. Kiittäkäämme persuja, persujen naisostokset ovat huomattavasti vaikeutuneet :DDD
Minä sain parisuhteen 45- vuotiaana. Ihan itse tein aloitteen. En hetkeäkään uskonut, ettenkö saisi parisuhdetta, vaan uskoin itseeni. En ole mikään kaunotar. Olin jopa Tinderissä vuorokauden, se poiki parit treffit, vaikka kumppani sitten löytyi netin ulkopuolelta. Verkot vesille, ap!
Laske vaatimustasosi omalle tasolle niin onnistut.
Ensin ällistyin: onko Terapeuttihullu todellakin tehnyt paluun. Vasta sitten huomasin, että aloitus on viisi vuotta vanha.
Toki mielenkiintoinen. Tässä ketjussa hän paljastaa asioita, jotka myöhemmin kategorisesti kielsi.
Pitää tietää mistä etsiä. https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega