Mitä olet tänään tehnyt?
Tämä on oikeasti todella vaikeaa kestää yksin ilman aikuista ihmistä ja mitä sille pitäisi tehdä että ahdistunut olo loppui.
Kommentit (28)
Riidellyt puolison kanssa kaikesta, hän on kaikkea vastaan ja minä en ole kaikkea vastaan!
Kärsinyt aikuisen ihmisen seurasta
Hoitanut 87 vuotiaan äitini terveysasioita. Omia työnhakuasioita pitäisi vielä hoitaa, jäänevät huomiseksi.
Juuri lopetin työpäivän. Tein vähän pidempään kun aloitinkin vasta vähän ennen yhdeksää.
Käynyt hölmöilemässä kauppakeksuksessa. Samalla autoni suli mikä nyt sitten ei ole sallittua, opin juuri täältä.
Ostin kahvikupin jossa lukee, että joskus pidän kahvista enemmän kuin ihmisistä.
Juonut kaljaa ja soittanut kitaraa. Nyt lähen baariin.
I m very proud of myself. I m fcking hardworker.
Etätyöskennellyt ja tehnyt tofupiirakan
Tänään oli viikon ensimmäinen kuumeeton päivä. Jaksoin jopa laittaa tiskikoneen päälle, käydä suihkussa ja tehdä koiran kanssa melkein normaalipituisen lenkin. Loppuilta taitaa kuitenkin mennä taas sohvalla makoillessa, mutta olen tosi ylpeä itsestäni tuosta saavutuksesta :) Selkeästi paranemaan päin.
Kävin kierrätyskeskuksessa ja hampurilaisella. Nyt kotiin ja ehkä saunaan lämpiämään kun on liian kylmää ulkona.
Kävin prismassa ostamassa ruokaa. Ostin pakastimeen ruokaa myös kuten kanansuikaleita ja vihanneksia. Kävin sitten rustassa hakemassa pyyhkeitä ja wc paperia. Pyyhkeet oli tarjouksessa 4.99 70 kertaa 140 cm pyyhe joten ostin kolme. Wc paperia sai 16 rullaa 4.99 eurolla.
Tein crossteainerilla puoli tuntia ja kävin suihkussa. Sitten laitoin pyykit pyörimään ja tiskarin päälle ja tein lohikeiton. Vielä pitäisi tyhjentää koneet. Loppuaika puhelimella.
Ihan normi työpäivä oli, itse asiassa tosi mukava leppoisa työpäivä kerrankin ilman järkyttävää kiirettä. Nyt chillaan, katson jotain sarjaa ja sitten nukkumaan.
Tein 9 h työpäivän, kun halusin saada yhden homman alta pois. Sen jälkeen olen hoitanut eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Juonut kaljaa ja soittanut kitaraa. Nyt lähen baariin.
Ai niin, myös mä olen tupakoinut.
Olen työmyyrä