Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan oikeasti: mitä mun pitää tehdä, että saan kumppanin?

Vierailija
17.04.2018 |

Oon nyt vuoden päivät itkeskellyt kohtaloani kavereilleni, vanhemmilleni ja täällä AV-palstalla. En tiedä, mitä mun pitäisi tehdä, että voisin saada kumppanin vai onko pelini ns. menetetty ikäni vuoksi (olen virallisesti keski-ikäinen). En ole avioeroni jälkeen käynyt kertaakaan treffeillä ja kukaan (ulkomailla asuvaa varattua exääni lukuunottamatta) ei ole ehdottanut sellaista.

Onko mulla enää _mitään realistisia mahdollisuuksia_ vai unohdanko koko jutun ja koetan hoitaa kumppanin ja läheisyydentarpeeni tyydyttämisen jotenkin muuten loppuikäni? Millä keinolla keski-ikäinen nainen voisi vedota potentiaaliseen kumppaniin siten, että joku pyytäisi treffeille? Miltä pitäisi näyttää ja mitä tehdä työkseen? Saavatko kauniit naiset treffipyyntöjä kadulla, kaupassa tai julkisissa kulkuvälineissä? En haluaisi alentua deittipalstoille, baareihin tai Tinderiinkään, vaan tavata mahdollisen kumppanin arkisessa ympäristössä. HELP!!

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on todettava, että sä olet ap todella ärsyttävä, ahdasmielinen ja kuvittelet olevasi jotain parempaa. Sä et yksinkertaisesti tiedä. Mulla on moni ystävä liittynyt nettideittiin, kouluttautuneita, virkaa tekeviä ihmisiä jotka harrastavat paljon ja aika on rajallista ja heille kanava löytää jopa hyvinkin potentiaalisia kumppaneita on juurikin netti. Mikäs siinä illalla klikata itsensä nettiin, jutella ja sopia treffit.

Vierailija
22/86 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imet munaa, nielet mällit ja annat persettä.

Eli kaikkein vastenmielisimmät jutut. Eikö miehiä muka kiinnosta mikään muu (kuten esim. tavallinen ja kiltti vaniljaseksi, läheisyys, kumppanuus)?

Läheisyys ja kumppanuus kyllä, tavallinen vaniljaseksi ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin , ettet ole kumppania löytänyt, tuskin löydätkään.

Voisitko perustella?

Etsii vastausta (miestä) vauva.fi sivulta😂

Vierailija
24/86 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanut kyllä päättää asioistani 100% ihan parisuhteessakin 😂

Vierailija
25/86 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis tutustua livenä. Ryhdy harrastamaan jotain missä tapaat miehiä. Mieti vaikka mitä haluaisit harrastaa hänen kanssaan tai mitä hän voisi harrastaa ja mene mukaan. Sata varmaa on että joudut itse olemaan aktiivinen ja aloitteellinen.

-M

Vierailija
26/86 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile etsiä kumppania sieltä 40-luvulta missä selvästi elät itsekin.

Perustele.

Olen varmaankin vieläpä bi, sillä ihastun välillä naisiinkin ja yhtä naista yritin iskeä noin vuoden päivät (en ollut edes kiinnostunut kenestäkään muusta), mutta ei hän kyllä minusta kiinnostunut ja on varattukin (naimisissa).

Miehiä kohtaan en haluaisi olla aloitteellinen, sillä mielestäni miehen kuuluu tehdä se aloite aina. Naisia kohtaan voin kyllä olla aloitteellinen, mutta se eka "projektini" naisen iskemisessä päätyi todella tuskallisen kivuliaisiin pakkeihin useammankin kerran. :(

Ja sen naisen kohdalla mä tosiaan yritin kaikkeni voimavarojeni puitteissa (säännöllinen kuntosalitreeni, dieetti, kosmetologilla ja kampaajalla käyminen, uudet vaatteet). Mutta en kelvannut prkl. :(

Miesten kohdalla ei ole tarvinnut koskaan vaivautua juuri mitenkään (oon hoikka ja kohtalaisen näköinen luontaisestikin) ja oon kelvannut niille parille, jotka oon sattunut tapaamaan ja joiden kohdalla kiinnostus oli molemminpuolista. Siihen naiseen kohdistuneen yrittämisen seurauksena on voimat aika loppu, kun siis en kelvannut, vaikka tein kaikkeni! On vaikeaa uskoa itseensä enää tällaisissa asioissa.

T. Ap

Vierailija
27/86 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä miettiä sitä liikaa. Se tahtuu kun vähiten odottaa. Mä olen tavannut miehiä netissä(keskustelupalstalla), kaverien kautta ja baarissa.

T. keksi-ikäinen nainen

Vierailija
28/86 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jo todennut, että nykyinen tapa ei toimi, voit jatkaa entiseen malliin tai muuttaa toimintatapaa. Miksi nettideittailu on mielestäsi huono vaihtoehto? Omakin puolisoni löytyi internetistä.

Vierailija
29/86 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi pitäisi kumppani saada? Voihan sitä olla yksinkin- se on muutenkin paljon kivempaa elämää kun saa päättää omista asioistaan 100% . Jos nyt leskeytyisin tai eroaisin niin en kirveelläkään ottaisi ketään miestä tähän. Pärjää nykynainen ihan itsekseenkin. 

Aaarggght, milloin nää ihmissuhdekyvyttömät oikein tajuaa, ettei kumppanin kaipuu ole osoitus epäitsenäisyydestä, tai siitä, ettei OSAISI olla itsekseen?! En vain tajua, mitä hauskaa siinä on.

Itsekseen on kaikkein hauskinta. Seksiin ei tarvitse vakikumppania.

Tai sellainen kumppani on oikeastaan paras, jonka kanssa ei asu samassa taloudessa ja on avoin suhde.

Vierailija
30/86 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä samoin ajattelevia hyviä miehiäkin jotka eivät käytä nettiä treffiseuran etsimiseen. Naiset kiinnostuvat ihan muutenkin ja haluavat tehdä tuttavuutta. Anteeksipyydellen joudun pahoittelemaan etten ole kovin helppo nakki. Olen varovaisen ujo enkä halua tuottaa naisille sydänsuruja.

Vierailija
31/86 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda baarit, netti ja Tinder. Eivät toimi. Mene tapahtumiin, tutustu ihmisiin, hanki uusia ystäviä ja tuttavia, tutustu heidän ystäviinsä ja tuttaviinsa, ilmaise että olet kiinnostunut löytämään elämänkumppanin.

Itse ehdin olla sinkkuna yli seitsemän vuotta edellisen parisuhde-eron jälkeen. Alkuun en edes ollut haku päällä, ero oli niin tuskallinen, mutta muutaman vuoden jälkeen haave hyvästä parisuhteesta jälleen heräsi. Kerroin suoraan ystävilleni, että haluaisin tutustua mukaviin miehiin. Yksi heistä sitten järjesti tarkoituksella minut ja nyksäni avuksi muuttoonsa ja vinkkasi, että minun kannattaa tutustua tuohon mieheen (apuna oli siis muitakin, ei meillä siellä paljon tekemistä ollut). Sillä tiellä nyt olen jo neljättä vuotta.

Kesä on tulossa ja silloin on paljon tapahtumia ja mukavampi lähteä liikenteeseen kuin talvella. Mene ja tutustu ihmisiin. Ei vain miehiin vaan hanki monenlaisia ja monen ikäisiä uusia tuttavuuksia.

Vierailija
32/86 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla nyt niin, että tämä ap on ihan vitsi.

Vierailija
33/86 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi pitäisi kumppani saada? Voihan sitä olla yksinkin- se on muutenkin paljon kivempaa elämää kun saa päättää omista asioistaan 100% . Jos nyt leskeytyisin tai eroaisin niin en kirveelläkään ottaisi ketään miestä tähän. Pärjää nykynainen ihan itsekseenkin. 

Aaarggght, milloin nää ihmissuhdekyvyttömät oikein tajuaa, ettei kumppanin kaipuu ole osoitus epäitsenäisyydestä, tai siitä, ettei OSAISI olla itsekseen?! En vain tajua, mitä hauskaa siinä on.

Itsekseen on kaikkein hauskinta. Seksiin ei tarvitse vakikumppania.

Tai sellainen kumppani on oikeastaan paras, jonka kanssa ei asu samassa taloudessa ja on avoin suhde.

Ei todellakaan ole. En tajua sellaisia nössöjä, joilta menee päätäntävalta itseen suhteessa.

Vierailija
34/86 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai löytyy joku rutale!

Vierailija
35/86 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien sinut treffeille taikamatolla

Vierailija
36/86 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet epätoivoinen ja paistaa kauas. Kukaan ei halua olla se "kuka tahansa" jonka epätoivoinen paremman puutteessa ottaa parikseen.

Vierailija
37/86 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nykyään en enää saa tuntemattomilta juurikaan kaveripyyntöjä Facebookissa, joten sekin reitti alkaa olla torpattu"

Täh?

Kaveripyyntöjä tuntemattomilta?

Sehän on kaverikirja.

Mä en edes huoli kaveriksi, jos en tunne jostain.

Käyttääkö jotkut sitä parisuhteen etsimiseen?

Ehkä kannattaisi yrittää toisella sovelluksella.

Vierailija
38/86 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla takana avioliitto ja nyt elämäni toinen suhde. Molemmat suhteeni ovat alkaneet siten, että minä olen tehnyt aloitteen ja tuonut julki kiinnostukseni. Ihan ok näköinen olen, mutta en mikään kaunis. Vähän hiirulainen. Harvoin kotoa tai kadulta kukaan nappaa. On oltava aktiivinen.

Vierailija
39/86 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme niissä nettideiteissä olisi alentavaa?

Profiilikuvakseen voi valita vaikka laaman, jos haluaa. Sitten vaan matalalla profiililla selaamaan valikoimaa. Eihän siitä kenenkään tarvitse tietää, vaikka käykin katsastamassa tarjonnan.

Mutta aloittaja on joku kermaperseinen kultalusikka, joka vaan haluaa leikkiä eteeristä neitoa tornissaan jonne sen prinssin pitäisi löytää.

(Uutinen! Me kaikki vanhetaan. Kuolo korjaa. Sitä odotellessa voi myös odottaa kaikkea muutakin mahdollista, tai sitten tehdä ja kokeilla kaikenlaista.

Vierailija
40/86 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos metoon, en ainakaan minä uskalla esittää yhtäkään treffipyyntöä missään arkisessa tilanteessa. Liian iso riski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän