Ahdistaa huomata salilla, miten paljon kiinteämpi vyötärö synnyttämättömillä nuorilla naisilla on kuin minulla!
Vaikka käsivarsista näkee että rasvaprosenttini saattaa olla jopa alhaisempi.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, että yhtään lapsetonta lihavaa ei ole :) 100 % fakta!
.. tai sitten ei..
Vertaan naisiin joiden käsivarret eivät näytä yhtä kiinteiltä kuin minun mutta vyötäröllä ei ole yhtään ylimääräistä. Ap
Minulla muuten rasva on todella tiukassa käsivarsissa, vaikka treenaisin miten. On aina ollut. Silti vatsani on ollut aina todella timmi. Kyse on ruumiinrakenteesta.
Miksi vertailet salilla itseäsi muihin? Itse ainakin treenaan saadakseni hyvän olon. Se ei tule siitä, että treenin aikana vertailee negatiivisesti itseään muihin.
Timmillä vatsalla olet varmasti varmistanut säännöllisen seksin saannin..? Ap
Jos et saa seksiä, on vika jossain muuallakin kuin vatsan timmeydessä. Mutta joo, olen saanut aina niin paljon seksiä, kun olen vain halunnut. Mutta meillä läheisyys ja seksielämä perustuu moneen muuhunkin kuin vain ulkoisiin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, että yhtään lapsetonta lihavaa ei ole :) 100 % fakta!
.. tai sitten ei..
Vertaan naisiin joiden käsivarret eivät näytä yhtä kiinteiltä kuin minun mutta vyötäröllä ei ole yhtään ylimääräistä. Ap
Minulla muuten rasva on todella tiukassa käsivarsissa, vaikka treenaisin miten. On aina ollut. Silti vatsani on ollut aina todella timmi. Kyse on ruumiinrakenteesta.
Miksi vertailet salilla itseäsi muihin? Itse ainakin treenaan saadakseni hyvän olon. Se ei tule siitä, että treenin aikana vertailee negatiivisesti itseään muihin.
Timmillä vatsalla olet varmasti varmistanut säännöllisen seksin saannin..? Ap
Jos et saa seksiä, on vika jossain muuallakin kuin vatsan timmeydessä. Mutta joo, olen saanut aina niin paljon seksiä, kun olen vain halunnut. Mutta meillä läheisyys ja seksielämä perustuu moneen muuhunkin kuin vain ulkoisiin asioihin.
Mutta sinunkin mielestäsi osasyy voi olla löysä ja/tai pullottava maha. Niinpä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä mittari se kiinteä vyötärö sinulle on? Miksi se sinua ahdistaa?
Kiinteä vyötärö on ulkonäön kulmakivi. Löysällä keskivartalolla on peli menetetty. Ap
niin mikä peli?
*pip*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis mikä se ongelma on? Heillä ei ole myöskään lapsia, eli ovat jääneet paitsi biologian suurimmasta palkinnosta. He eivät ole vielä aikuisia.
Ongelma on siinä, että heitä arvostetaan ja ihaillaan enemmän kapeamman vyötärön ansiosta. Ap
No kylläpä olet niiden hölmöimpien miesten miesten typeristä ja kehittymättömistä arvostuksista riippuvainen...
Nyt itseäs niskasta kiinni ja heittämään tuollaiset arvostukset romukoppaan jo !
(...vai aiotko omissa arvostuksissasikin olla lopun ikääsi yhtä hölmöllä tasolla kuin he, tai elää jonkun mainoksien mukaan?)
Ongelma ei ole missään muussa sinun kannaltasi kuin siinä, kykenetkö itse luopumaan niistä arvostuksistasi ja elämään omaa elämääsi niistä välittämättä ja niihin itseäsi vertaamatta ja ylipäätään mitään huomiota niihin enää kiinnittämättä.
Hoida toki itseäsi, lenkkeile, ole paljon ulkoilmassa, siirry vaikka terveelliseen vegetariaaniseen ruokavalioon, vältä kaikkea turhaa alkoholinkäyttöä, hemmottele itseäsi jalkakylvyin, piristä itseäsi uusin meikein , osta joku kiva pusero tms. silloin tällöin ihan mielijohteesta ja tee vaikka mitä, MUTTA tee se kaikki VAIN itsesi vuoksi.
Äläkä, hitto soikoon, käy enää niissä paikoissa joissa on niitä jotain nuoria nirppanokkaisia pissisdaameja esittelemässä sinulle vyötäröjään ylimielisin koppavin katsein sinua kohtaan.
Osta vaikka polkupyörä, tai jos sinulla on jo, niin ala tehdä sellaisia vähintään kymmenen kilometrin ajolenkkejä, niin saat samalla suht raitista ilmaakin ja näet kaikenikäisiä ihmisiä, kuulet ehkä jopa linnun laulua.
Tai käy vain siellä sen uimahallin puolella.
Sopivia liikuntamuotoja löytyy kyllä jokaiselle ilman turhan kallita trendikkäitä (...keinotekoisen liikunnan )jumppasalejakin.
Oman itsensä nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis mikä se ongelma on? Heillä ei ole myöskään lapsia, eli ovat jääneet paitsi biologian suurimmasta palkinnosta. He eivät ole vielä aikuisia.
Ongelma on siinä, että heitä arvostetaan ja ihaillaan enemmän kapeamman vyötärön ansiosta. Ap
No kylläpä olet niiden hölmöimpien miesten miesten typeristä ja kehittymättömistä arvostuksista riippuvainen...
Nyt itseäs niskasta kiinni ja heittämään tuollaiset arvostukset romukoppaan jo !
(...vai aiotko omissa arvostuksissasikin olla lopun ikääsi yhtä hölmöllä tasolla kuin he, tai elää jonkun mainoksien mukaan?)
Ongelma ei ole missään muussa sinun kannaltasi kuin siinä, kykenetkö itse luopumaan niistä arvostuksistasi ja elämään omaa elämääsi niistä välittämättä ja niihin itseäsi vertaamatta ja ylipäätään mitään huomiota niihin enää kiinnittämättä.
Hoida toki itseäsi, lenkkeile, ole paljon ulkoilmassa, siirry vaikka terveelliseen vegetariaaniseen ruokavalioon, vältä kaikkea turhaa alkoholinkäyttöä, hemmottele itseäsi jalkakylvyin, piristä itseäsi uusin meikein , osta joku kiva pusero tms. silloin tällöin ihan mielijohteesta ja tee vaikka mitä, MUTTA tee se kaikki VAIN itsesi vuoksi.
Äläkä, hitto soikoon, käy enää niissä paikoissa joissa on niitä jotain nuoria nirppanokkaisia pissisdaameja esittelemässä sinulle vyötäröjään ylimielisin koppavin katsein sinua kohtaan.
Osta vaikka polkupyörä, tai jos sinulla on jo, niin ala tehdä sellaisia vähintään kymmenen kilometrin ajolenkkejä, niin saat samalla suht raitista ilmaakin ja näet kaikenikäisiä ihmisiä, kuulet ehkä jopa linnun laulua.
Tai käy vain siellä sen uimahallin puolella.
Sopivia liikuntamuotoja löytyy kyllä jokaiselle ilman turhan kallita trendikkäitä (...keinotekoisen liikunnan )jumppasalejakin.
Pidän salitreenistä eniten kaikista liikuntamuodoista, mutta paras olisi käydä salilla jossa ei käy muita naisia lainkaan mutta eihän sellaista ole. Salitreeni ei ole ongelma vaan se, että ahdistaa nähdä siellä naisia jotka kuitenkin saavat seksiä kun itse en saa. Ap
Mistä sä tiedät kuka on synnyttänyt ja kuka ei? Itselläni 3 lasta (jo koululaisia) ja olen tosi tikissä;).
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät kuka on synnyttänyt ja kuka ei? Itselläni 3 lasta (jo koululaisia) ja olen tosi tikissä;).
Vastasin tähän jo, ovat nuoria ja käyttävät napapaitoja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Itsekin käytän lyhyehköä treenitoppia, en tosin ole parikymppinen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en varmaan ikinä voi, koska maha on niin löysä tai pullottaa. Tai ko ehkä jos painaisin n. 50kg. Ap
Kiinteän kropan tarkoitus on houkutella siittäjiä paikalle, josta nainen voi sitten valita sopivan. Sinulla on tämä jo tapahtunut, joten kroppa on tehnyt tehtävänsä. Voit nyt keskittyä chillailuun. Mukavaa kesää.
Sama tilanne kuin ap:lla.
Parhaiten olisi käynyt flaksi kun oli semmoinen kausi ettei tullut liikuttua vaan söin mitä sattuu jne. Kun sittena loin liikkua ja hurahdin vaellusharrastukseen, noh siihen loppui flaksi. Vähän pyöreämmät neidot tunsivat että siinä olisi paineita liikkua kun mieskin liikkuu...liikunnallisiin ei ollut mitään tsäänssejä.
Meni niin kuin ap juuri ilmaisi.
- korkeakoulutus ja hyvä työ
TAI
- pituus/raamit
Jos sulla on jompaa kumpaa näistä, pärjäät. Mutta jos molemmat puuttuu, niin se on ei. Tavallinen työ, AMK-koulutus, 170cm/60kg, liikunnalliset harrastukset = ei vain riitä.
Kropan malli tulee kuitenkin geeneissä. Itelläni on aina ollut hoikka vyötärö ja kroppa on tiimalasimallia. T.50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en varmaan ikinä voi, koska maha on niin löysä tai pullottaa. Tai ko ehkä jos painaisin n. 50kg. Ap
Olen 24v, mulla on 4v lapsi (eli sain nuorena) ja painan 43kg. Varmaan jotkut salilla luulee synnyttämättömäksi.
samatilanne kirjoitti:
Parhaiten olisi käynyt flaksi kun oli semmoinen kausi ettei tullut liikuttua vaan söin mitä sattuu jne. Kun sittena loin liikkua ja hurahdin vaellusharrastukseen, noh siihen loppui flaksi. Vähän pyöreämmät neidot tunsivat että siinä olisi paineita liikkua kun mieskin liikkuu...liikunnallisiin ei ollut mitään tsäänssejä.
TAI
- pituus/raamit
Jos sulla on jompaa kumpaa näistä, pärjäät. Mutta jos molemmat puuttuu, niin se on ei. Tavallinen työ, AMK-koulutus, 170cm/60kg, liikunnalliset harrastukset = ei vain riitä.
Haha sori väärä ketju :D
Tänne piti laittaa:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3150967/kysely-liikkuville-naisille
Pitäisiköhän minun 36v kumminkaan kulkea napapaidoissa, vaikka onkin hyvä litteä maha? Ja 2 aika pientä lasta.
Ap, terve itsetunto rakentuu kyllä aivan muista aineksista kuin kiinteästä vyötäröstä.
samatilanne kirjoitti:
TAI
- pituus/raamit
Ota tuosta toi 10 kg ylipainoa pois, niin tiukentuu vyötärökin.
No se on vähän voi voi. Sinä teit jo valinnan valitset lapset vaikka suht hyvin pitäisi olla tiedossa että tavalla tai toisella se vaikuttaa haluttavuuteesi negatiivisesti. Ulkonökö ei ainakaan parannu ja jos sinkkuuntuisit niin sitten monelle miehelle yh-äippä olisi turn off.
Minkä ikäinen olet? Miksi sinua kiinnostaa vertailla? Toivottavasti et istuta vartalopakkomiellettäsi lapsiisi.