Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa huomata salilla, miten paljon kiinteämpi vyötärö synnyttämättömillä nuorilla naisilla on kuin minulla!

Vierailija
16.04.2018 |

Vaikka käsivarsista näkee että rasvaprosenttini saattaa olla jopa alhaisempi.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mikä se ongelma on? Heillä ei ole myöskään lapsia, eli ovat jääneet paitsi biologian suurimmasta palkinnosta. He eivät ole vielä aikuisia.

Ongelma on siinä, että heitä arvostetaan ja ihaillaan enemmän kapeamman vyötärön ansiosta. Ap

Tuskin he tätä ongelmaksi kokevat.

Vierailija
62/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, terve itsetunto rakentuu kyllä aivan muista aineksista kuin kiinteästä vyötäröstä.

Näin on helppo sanoa ihmisen jolla on säännöllinen seksielämä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin synnyttänyt ei kovin nuori nainen ei yleensä ole niin haluttava kuin synnättämätön ja nuori.

Tuliko tämä sinulle todellakin yllätyksenä?

Vierailija
64/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman itsensä nainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mikä se ongelma on? Heillä ei ole myöskään lapsia, eli ovat jääneet paitsi biologian suurimmasta palkinnosta. He eivät ole vielä aikuisia.

Ongelma on siinä, että heitä arvostetaan ja ihaillaan enemmän kapeamman vyötärön ansiosta. Ap

No kylläpä olet niiden hölmöimpien miesten miesten typeristä ja kehittymättömistä arvostuksista riippuvainen...

Nyt itseäs niskasta kiinni ja heittämään tuollaiset arvostukset romukoppaan jo !

(...vai aiotko omissa arvostuksissasikin olla lopun ikääsi yhtä hölmöllä tasolla kuin he, tai elää jonkun mainoksien mukaan?)

Ongelma ei ole missään muussa sinun kannaltasi kuin siinä, kykenetkö itse luopumaan niistä arvostuksistasi ja elämään omaa elämääsi niistä välittämättä ja niihin itseäsi vertaamatta ja ylipäätään mitään huomiota niihin enää kiinnittämättä.

Hoida toki itseäsi, lenkkeile, ole paljon ulkoilmassa, siirry vaikka terveelliseen vegetariaaniseen ruokavalioon, vältä kaikkea turhaa alkoholinkäyttöä, hemmottele itseäsi jalkakylvyin, piristä itseäsi uusin meikein , osta joku kiva pusero tms. silloin tällöin ihan mielijohteesta ja tee vaikka mitä, MUTTA tee se kaikki VAIN itsesi vuoksi.

Äläkä, hitto soikoon, käy enää niissä paikoissa joissa on niitä jotain nuoria nirppanokkaisia pissisdaameja esittelemässä sinulle vyötäröjään ylimielisin koppavin katsein sinua kohtaan.

Osta vaikka polkupyörä, tai jos sinulla on jo, niin ala tehdä sellaisia vähintään kymmenen kilometrin ajolenkkejä, niin saat samalla suht raitista ilmaakin ja näet kaikenikäisiä ihmisiä, kuulet ehkä jopa linnun laulua.

Tai käy vain siellä sen uimahallin puolella.

Sopivia liikuntamuotoja löytyy kyllä jokaiselle ilman turhan kallita  trendikkäitä (...keinotekoisen liikunnan )jumppasalejakin.

Pidän salitreenistä eniten kaikista liikuntamuodoista, mutta paras olisi käydä salilla jossa ei käy muita naisia lainkaan mutta eihän sellaista ole. Salitreeni ei ole ongelma vaan se, että ahdistaa nähdä siellä naisia jotka kuitenkin saavat seksiä kun itse en saa. Ap

No älä sitten tee asiallesi yhtään  mitään, tyydy siihen  ja kärsi näin aiheutuneesta tilanteestasi siihen vanhaan malliin  jos haluat, mutta turha sinun on sitten neuvojakaan keneltäkään kysellä täällä asiantilan korjaamiseksi ja itsetuntosi edellytysten parantamiseksi ja kohentamiseksi jatkossa.

Mainosmaailman, tai miestenlehtien vartaloarvostuksia tuskin voit yksin muuttaa, mutta omasta puolestasi voit kylläkin katkaista sen riippuvuutesi tulla arvostelluksi niiden kautta miesten silmissä  (... siis niiden typerimpien) 

Mutta...   omapahan on elämäsi.

Vierailija
65/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota miehesi joskus mukaan salille ja katso vilkuileeko hän nuorten kauniiden naisten timmejä vatsoja.

Sitten illalla voi sinunkin kanssa luistaa ihan uudella tavalla kun on saanut vähän virikkeitä;)

Vierailija
66/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, että yhtään lapsetonta lihavaa ei ole :) 100 % fakta!

.. tai sitten ei..

Vertaan naisiin joiden käsivarret eivät näytä yhtä kiinteiltä kuin minun mutta vyötäröllä ei ole yhtään ylimääräistä. Ap

No kantsisko ehkä lopettaa kaikenlainen vertailu ja keskittyä olennaiseen?

Kuten mihin? Ap

Lapset, perhe-elämä, puolison kanssa yhdessä olo, harrastukset, omat mielenkiinnon kohteet jne. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita, kuin alinomaan miettiä sitä, että miltä se oma ulkonäkö tai jokin yksityiskohta siinä näyttää.

Vierailija
67/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota miehesi joskus mukaan salille ja katso vilkuileeko hän nuorten kauniiden naisten timmejä vatsoja.

Sitten illalla voi sinunkin kanssa luistaa ihan uudella tavalla kun on saanut vähän virikkeitä;)

Käteenveto ehkä luisti uudella tavalla sen jälkeen. Ap

Vierailija
68/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu jos mies voi valita ja tekisi valinnan ihan pelkän seksuaalisuuden ja seksin kannalta niin tottkai hän valitsisi nuoren, synnyttämättömän ja timmin naisen. Mutta kai teillä on parisuhteessanne muutenkin kuin seksi kuten vaikka tunteet jos ei ole niin sitten voit ihan hyvillä mielen sanoa miehellesi hei hei.

Vierailija
69/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, terve itsetunto rakentuu kyllä aivan muista aineksista kuin kiinteästä vyötäröstä.

Eikö miehesi halua sinua vai oletko itse estynyt?

Vierailija
70/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halua ja sen myötä varmaan olen kohta itsekin estynyt. Ap

Vierailija
71/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannnatta nyt ainakin aloittaa laihduttamisesta jos asia siis häiritsee etkä vain nauti valittamisesta.

Vierailija
72/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käteenveto ehkä luisti uudella tavalla sen jälkeen. Ap

Hmm... taidatkin olla itse joku mies ?

Jotenkin alitajuisesti jo ensimmäisestä vastauksestasi  jo arvasin . Eli höpö, höpö. En viitsi enää jatkaa keskustelua kanssasi.

Alkaa jo näet hahmottua minullekin, että eihän täällä näiden 99% provoajien kanssa kannata kenenkään täällä ajatuksiansa oikeasti  ja aikaansa mihinkään jonninjoutaviin höpöhöpö-juttuihin tuhlata.

Että oikein "keskustelua" vielä, hah, hah...

Vierailija
73/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies :’( ap

Vierailija
74/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kirjoitin ton kommentin terveestä itsetunnosta. Kuule, mun mies just ilmoitti, ettei halua olla lähelläni. Ja se ei johdu fyysisistä tekijöistä. Eli siitä seksistä voin vain haaveilla.

Vierailija
75/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihailee? Itse ihailen ihmisiä, jotka panostavat niihin asioihin kuin haluavat ja osaavat olla onnellisia elämästään. Jos jollain on aikaa ja halua treenata ja panostaa kroppaansa: fine! Jos joku haluaa hankkia lapsia vaikka niiden myötä aikaa jää hyvin vähän mihinkään muuhun: erittäin fine tämäkin. Pointti on se, että pitää osata arvostaa sitä, mitä elämässä on! Fakta nyt vaan on, että ei ole olemassa lapsiinsa panostavat äitiä, jolla samalla olisi aikaa treenata ja seurata syömisiään jatkuvasti. Ja se on hyvä se! Ketään ei oikeasti kiinnosta sun vyötärön tila, jos itse tajua keskittyä sinun oman elämäsi olennaisiin ja tärkeisiin asioihin, jotka on ihan jossain muualla kuin vyötärön parissa lisäsentissä.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
76/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, ap!

Ei miehen takia kannata kehittää mitään vyötäröpakkomiellettä. On erittäin paljon miehiä, joille vyötäröllä ei ole mitään väliä. Yksikin kehtasi sanoa, kun olin nuoruuteni timmeimmässä kunnossa, että OLIS KIVA KUN SULLA OLIS VÄHÄN MAHAA!

Joillekin miehille ei mikään kelpaa kuitenkaan. Tärkeintä on säilyttää itsekunnioituksensa.

Vierailija
77/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tiedät kenellä edes on lapsia? Ei kai se otsassa lue tai ole asia joka muuten vaan kerrotaan treenin lomassa muille salilla oleville. :D

Itselläni lapsia ja kiinteä sekä kapea vyötärö. Vyötärönympärys 65cm ja vatsalihakset näkyy. Treeniä vaan, hyvä siitä tulee. :) Jos hirmu lörppö nahka eikä ajan kanssa vetäydy ja todella häiritsee niin kirurgilta apua siihen. Ei se niin vakavaa ole. Elä stressaa.

Vierailija
78/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu jos mies voi valita ja tekisi valinnan ihan pelkän seksuaalisuuden ja seksin kannalta niin tottkai hän valitsisi nuoren, synnyttämättömän ja timmin naisen. Mutta kai teillä on parisuhteessanne muutenkin kuin seksi kuten vaikka tunteet jos ei ole niin sitten voit ihan hyvillä mielen sanoa miehellesi hei hei.

Miksi ihmeessä se tiukka maha tekisi kenestäkään haluttavan? Seksuaalisuus kypsyy naisella olennaisesti synnytysten myötä ja aikuinen nainen on monin tavoin parempaa sänkyseuraa kuin synnyttämätön, vaikka toki jälkimmäisen maha voi olla tiukempi. Jos sen mahan omistaja ei kuitenkaan tunne kovin suurta seksuaalista halua eikä saa orgasmeja helposti, hänen sänkyseuransa saattaa olla vähemmän palkitsevaa.

Vierailija
79/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se aina mene noinkaan. Miehet ei ole yhdenlainen massa vaan löytyy monenlaisia mieltymyksiä eri miehiltä. Itseluottamusta vaan naiset. Kaikissa on "virheensä".

Vierailija
80/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on lapsia ja aika löysä mahanahka, mutta en tosiaankaan koe kilpailevani minkään vatsatreeniin keskittyvän tyttösen kanssa! Eivätkä he minun nähdäkseni ole myöskään ikinä minua katselleet nenäänsä pitkin. Tiedostavat kyllä, että jonain päivänä heilläkin voi olla lapsia, jos pääsevät jonkun mukavan miehen kanssa hyvään parisuhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi