Ahdistaa huomata salilla, miten paljon kiinteämpi vyötärö synnyttämättömillä nuorilla naisilla on kuin minulla!
Vaikka käsivarsista näkee että rasvaprosenttini saattaa olla jopa alhaisempi.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Niin siis mikä se ongelma on? Heillä ei ole myöskään lapsia, eli ovat jääneet paitsi biologian suurimmasta palkinnosta. He eivät ole vielä aikuisia.
Ongelma on siinä, että heitä arvostetaan ja ihaillaan enemmän kapeamman vyötärön ansiosta. Ap
Näinhän se on, että yhtään lapsetonta lihavaa ei ole :) 100 % fakta!
.. tai sitten ei..
Mikä siinä ahdistaa? Mistä näitä tyhmiä naisia riittää? Anna lapsesi paremmalle naiselle, jos et voi hyväksyä raskauden tuomia muutoksia.
Vierailija kirjoitti:
Kiinteämmät tissitkin?
Varmasti. Mutta minulla saattaa olla parempi lihaserottuvuus kaikissa raajoissa. Ap
No mikä mittari se kiinteä vyötärö sinulle on? Miksi se sinua ahdistaa?
No kannattaisi ehkä ensisijaisesti perustaa itsetuntonsa ja ihmisarvonsa muiden asioiden kuin ulkonäön varaan, mutta ei se ole synnyttämisestä kiinni. Mun kroppa oli parhaassa kunnossa ikinä lasten 1 ja 2 välillä. Aivan litteä vatsa jne. Nuorempana olin löysempi.
Vierailija kirjoitti:
.. tai sitten ei..
Vertaan naisiin joiden käsivarret eivät näytä yhtä kiinteiltä kuin minun mutta vyötäröllä ei ole yhtään ylimääräistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
No kannattaisi ehkä ensisijaisesti perustaa itsetuntonsa ja ihmisarvonsa muiden asioiden kuin ulkonäön varaan, mutta ei se ole synnyttämisestä kiinni. Mun kroppa oli parhaassa kunnossa ikinä lasten 1 ja 2 välillä. Aivan litteä vatsa jne. Nuorempana olin löysempi.
Entäs lapsen 2 jälkeen? Itselläni sama, vatsa lörähti vasta toisen jälkeen, kolmatta ei ikinä tule. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiinteä vyötärö on ulkonäön kulmakivi. Löysällä keskivartalolla on peli menetetty. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinteä vyötärö on ulkonäön kulmakivi. Löysällä keskivartalolla on peli menetetty. Ap
niin mikä peli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.. tai sitten ei..
Vertaan naisiin joiden käsivarret eivät näytä yhtä kiinteiltä kuin minun mutta vyötäröllä ei ole yhtään ylimääräistä. Ap
No kantsisko ehkä lopettaa kaikenlainen vertailu ja keskittyä olennaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.. tai sitten ei..
No kantsisko ehkä lopettaa kaikenlainen vertailu ja keskittyä olennaiseen?
Kuten mihin? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin mikä peli?
Seksuaalinen haluttavuus. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin mikä peli?
Seksuaalinen haluttavuus. Ap
no eikö sen tarkoitus ole löytää kumppani ja saada lapsia?
Pyh. Et sinä tiedä kuka siellä on synnyttänyt ja kuka ei. Keskity omaan treeniisi.
Haluutko meidän tuskallisuuden lapsettomuuden ja Ivf- hoidot mielummin? Mä voin vaihtaa sun kanssa, niin ei sureta enää :)
Niin siis mikä se ongelma on? Heillä ei ole myöskään lapsia, eli ovat jääneet paitsi biologian suurimmasta palkinnosta. He eivät ole vielä aikuisia.