Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa huomata salilla, miten paljon kiinteämpi vyötärö synnyttämättömillä nuorilla naisilla on kuin minulla!

Vierailija
16.04.2018 |

Vaikka käsivarsista näkee että rasvaprosenttini saattaa olla jopa alhaisempi.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mistä tiedät kenellä on lapsia... ja mistä tiedät, kuka harrastaa säännöllisesti seksiä? Kenellä on mies? Tuntemattomilla on omat ongelmansa, eikä ne niitä tosiaan otsaansa kirjoita.

Kauneus on katoavaista, ja kauneus on katsojan silmässä. Kauneudella ja seksuaalisuudella on lopulta hyvin vähän tekemistä keskenään, kunhan löytää tasavertaisen kumppanin ja terveen suhteen. Ei ole absoluuttista kauneutta, on vain mieltymyksiä.

Vierailija
82/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on lapsia ja aika löysä mahanahka, mutta en tosiaankaan koe kilpailevani minkään vatsatreeniin keskittyvän tyttösen kanssa! Eivätkä he minun nähdäkseni ole myöskään ikinä minua katselleet nenäänsä pitkin. Tiedostavat kyllä, että jonain päivänä heilläkin voi olla lapsia, jos pääsevät jonkun mukavan miehen kanssa hyvään parisuhteeseen.

Syntyy niitä lapsia huonoihinkin suhteisiin kusipäämiesten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä tiukka lateksiasu päälle, niin ei mahanahka rellota, eikä häiritse. Reiät haaruksii ja mihin kohtaan haluaakaan, niin voi sekstailla miten paljon lystää eikä sellaiset paikat hölsky tai näy, joista ei itse tykkää.

Helppo ja halpa ratkaisu =D

Vierailija
84/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konstit on monet kirjoitti:

Vedä tiukka lateksiasu päälle, niin ei mahanahka rellota, eikä häiritse. Reiät haaruksii ja mihin kohtaan haluaakaan, niin voi sekstailla miten paljon lystää eikä sellaiset paikat hölsky tai näy, joista ei itse tykkää.

Ai salille? Eihän Ap harrasta seksiä.

Vierailija
85/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konstit on monet kirjoitti:

Ai salille? Eihän Ap harrasta seksiä.

Ei niin , hänhän harrastaa vain salilla r..kkausta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi