Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa huomata salilla, miten paljon kiinteämpi vyötärö synnyttämättömillä nuorilla naisilla on kuin minulla!

Vierailija
16.04.2018 |

Vaikka käsivarsista näkee että rasvaprosenttini saattaa olla jopa alhaisempi.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, voi ap. Olen entinen kilpaurheilja. Toivuin kolmesta raskaudesta hyvin mutta neljäs oli pahoja komplikaatioita täynnä ja sain pahan vatsalihaserkauman, nspatyrän, hermovaurion virtsarakkoon (en tunnista pissantunnetta) ja vyötärönympärys jäi pysyvästi 20cm isommaksi.

Olenko harmissani? En. Mulla on hyvä ura ja akateeminen koulutus, juuri sain ylennyksen johtajaksi ja neljä upeaa lasta. Vatsan pallo ei voisi vähempää kiinnostaa.

Miki kamppailet ja kisaat ulkonäöstä? Se häviää kuitenkin kun ikää tulee, joten kannattaisiko keskittyä vaikka uraan tai ihmissuhteisiin? Työelämässä niitä hoikkia lapsettomia ei arvosteta yhtään enempää kuin pömppömahaista äitiä. Miten voit ajatella että kuntosali on ”kisa-areenasi” ja arvosi määrittyy siellä?

Vierailija
22/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, että yhtään lapsetonta lihavaa ei ole :) 100 % fakta!

.. tai sitten ei..

Vertaan naisiin joiden käsivarret eivät näytä yhtä kiinteiltä kuin minun mutta vyötäröllä ei ole yhtään ylimääräistä. Ap

No kantsisko ehkä lopettaa kaikenlainen vertailu ja keskittyä olennaiseen?

Kuten mihin? Ap

Oikeanlaisen korsetin ostamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene rasvaimuun? Tai sitten vaan laihdutat.

Vierailija
24/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä mittari se kiinteä vyötärö sinulle on? Miksi se sinua ahdistaa?

Kiinteä vyötärö on ulkonäön kulmakivi. Löysällä keskivartalolla on peli menetetty. Ap

niin mikä peli?

Seksuaalinen haluttavuus. Ap

no eikö sen tarkoitus ole löytää kumppani ja saada lapsia?

Ja elää loppuelämä tyytyväisenä selibaatissa onnellisena lapsista? Ei onnistu. Ap

Vierailija
25/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä ahdistaa? Mistä näitä tyhmiä naisia riittää? Anna lapsesi paremmalle naiselle, jos et voi hyväksyä raskauden tuomia muutoksia.

Mistä näitä tyhmiä ihmisiä riittää?

Miksi lapsi pitäisi antaa pois jos ei pidä raskauden tuomista muutoksista vartaloonsa? Miksi se tarkoittaisi samaa kun ettei rakasta lastaan!??

Jos yhtä epäloogisia oltaisiin niin voisin sanoa, että en myöskään pidä siitä mitä pitsan syöminen aiheuttaa vartalolleni, mutta rakastan sitä pitsaa silti..

Jos lähdet autolla liikenteeseen, otat riskin että jotain sattuu ja voit saada jopa ulkonäköösi vaikuttavia vammoja. Jos saat lapsen, voit saada myös muutoksia ulkonäköösi. Tämä on kaikilla tietoinen riski, miksi ainoastaan toista pidetään esimerkiksi hyväksyttävänä korjata kirurgisesti? Miksi on niin tabu, että äitiyteen ei saa puuttua, olet huono äiti jos et pidä raskauden tuomista muutoksista vaikka harva niitä voi itse valita? Miksi kolarin jälkeen tuetaan kirurgisia toimia?

Vai pitäisikö kolarin ajaneillekin sanoa, että mitäs läksit, jos et hyväksy lopputulosta, et ole autoa ja korttia ansainnut, anna ne heti pois jollekin paremmalle ihmiselle!

Vierailija
26/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kannattaisi ehkä ensisijaisesti perustaa itsetuntonsa ja ihmisarvonsa muiden asioiden kuin ulkonäön varaan, mutta ei se ole synnyttämisestä kiinni. Mun kroppa oli parhaassa kunnossa ikinä lasten 1 ja 2 välillä. Aivan litteä vatsa jne. Nuorempana olin löysempi.

Entäs lapsen 2 jälkeen? Itselläni sama, vatsa lörähti vasta toisen jälkeen, kolmatta ei ikinä tule. Ap

No, toka on vasta vauva mutta ihan samalta vaikuttaa keskivartalon tilanne kuin ekan jälkeen samaan aikaan.

Edelleen en kannata fanaattista ulkonäköön keskittymistä, mutta musta tuntuu joskus, että ihmiset ei tajua miten vähän täytyy naisen painaa, että se vatsa olisi litteä. Mä olen 170cm ja mun vatsa on litteä kun mä painan max. 58 kg. Ei sitä efektiä saa aikaan lihastreenillä (mikä on siis edelleenkin paljon järkevämpää kuin väkisin laihduttaminen).

Vierailija
27/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itepähän oot lapses tehnyt ja ilmeisesti jättänyt sen jälkeen liikkumatta. Miks ahdistua omista valinnoistaan.

Vierailija
28/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itepähän oot lapses tehnyt ja ilmeisesti jättänyt sen jälkeen liikkumatta. Miks ahdistua omista valinnoistaan.

En todellakaan ole jättänyt liikkumatta, aloin treenata 2vk synnytyksen jälkeen. Ap

Vierailija
29/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ettei heillä ole lapsia? Mulla on vyötärö yhtä kiinteä kuin ennen lapsia (koko 32) mutta lapset on salin ajan hoidossa, eikä otsassani ole tatuointia "olen äiti".

Vierailija
30/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ettei heillä ole lapsia? Mulla on vyötärö yhtä kiinteä kuin ennen lapsia (koko 32) mutta lapset on salin ajan hoidossa, eikä otsassani ole tatuointia "olen äiti".

Ovat sen verran nuoria että en usko että heillä on lapsia. Ap

Vierailija
31/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä mittari se kiinteä vyötärö sinulle on? Miksi se sinua ahdistaa?

Kiinteä vyötärö on ulkonäön kulmakivi. Löysällä keskivartalolla on peli menetetty. Ap

Tuo eka on totta, mutta en nyt tiedä onko peli menetetty. Tai no, oikeastaan sehän riippuu, mistä kilpailet, tarkemmin sanottuna, kenen kanssa kilpailet.

Vierailija
32/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla taas niin yksinkertainen asia kuin laihduttaminen näin vaikeaa. Sitä sanotaan itsekuriksi. Syö enemmän kuin kulutat ---> liho. Näet sen peilistä. Lopeta niitten kakkujen syöminen läski!

Vierailija
33/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät heidän olevan lapsettomia?

Minulla on lapsi, mutta kroppa on vyötäröä myöden kiinteämpi kuin isolla osalla synnyttämättömistä tutuistani. Tuurista ja geeneistä se on kiinni. Turha siitä on porua ottaa. Minulla ei ole ikinä kerääntynyt ylimääräinen vyötärölle eikä raskaudesta jäänyt liiemmin löysää nahkaa.

Vierailija
34/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla taas niin yksinkertainen asia kuin laihduttaminen näin vaikeaa. Sitä sanotaan itsekuriksi. Syö enemmän kuin kulutat ---> liho. Näet sen peilistä. Lopeta niitten kakkujen syöminen läski!

Sehän se onkin etten ole läski. Opettele ymmärtämään lukemaasi. Vai eikö aivokapasiteetti riitä? Minulla on varmasti jopa alhaisempi kehon rasvaprosentti kuin monella nuorella synnyttämättömällä naisella, jolla silti on selvästi kapeampi ja kiinteämpi vyötärö. Painan nyt 56 kiloa joten ehkä jos laihdutan 3-4 kg saan kiinteämmän vatsan. Ap

Vierailija
35/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä painan 50kg ja odotan kolmatta. Enkä ole mikään 160cm tonttu. Minulla synnytys kyllä ei ole pilannut mitään muuta, paitsi että tissit voisivat olla kiinteämmät, mutta nekin voin korjata silikoneilla jos haluan. On sitä silareita typerimmistäkin syistä hankittu.

Vierailija
36/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sun rasva% sitten on ap?

Vierailija
37/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sun rasva% sitten on ap?

Varmaan 21. Ap

Vierailija
38/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.. tai sitten ei..

Vertaan naisiin joiden käsivarret eivät näytä yhtä kiinteiltä kuin minun mutta vyötäröllä ei ole yhtään ylimääräistä. Ap

Minulla muuten rasva on todella tiukassa käsivarsissa, vaikka treenaisin miten. On aina ollut. Silti vatsani on ollut aina todella timmi. Kyse on ruumiinrakenteesta.

Miksi vertailet salilla itseäsi muihin? Itse ainakin treenaan saadakseni hyvän olon. Se ei tule siitä, että treenin aikana vertailee negatiivisesti itseään muihin.

Vierailija
39/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.. tai sitten ei..

Minulla muuten rasva on todella tiukassa käsivarsissa, vaikka treenaisin miten. On aina ollut. Silti vatsani on ollut aina todella timmi. Kyse on ruumiinrakenteesta.

Miksi vertailet salilla itseäsi muihin? Itse ainakin treenaan saadakseni hyvän olon. Se ei tule siitä, että treenin aikana vertailee negatiivisesti itseään muihin.

Miten voi olla vertailematta kun on silmät päässä? Ap

Vierailija
40/85 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.. tai sitten ei..

Timmillä vatsalla olet varmasti varmistanut säännöllisen seksin saannin..? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi