Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei anna vessarauhaa, koska ei halua salaisuuksia suhteeseen

Vierailija
16.04.2018 |

Miehen mielestä en saisi lukita ovea vessassa käydessä, koska hän ei halua suhdetta, jossa on salaisuuksia. Yritin vedota, että haluaisin ajaa esimerkiksi ihokarvojani rauhassa, mutta hän vain kiivastui, sillä hänen mielestään sitäkään ei tarvitse salailla.

Olin viikonloppuna pesemässä vessassa hampaita ja en kuullut hänen koputustaan, joten hän avasi yhtäkkiä oven ja kysyi jotain. Sanoin ärtyneesti, että pesen hampaita ja hän loukkaantui tästä. Tämä johti aivan kamalaan riitaan. Kuulemma minun on hyvä harjoitella tulevaa mahdollista lapsiperhe-elämää ja sitä, ettei minulla tulevaisuudessa ole koskaan omaa aikaa. Lapselle kun saattaa vessassa käydessäni sattua jokin hätätilanne ja silloin miehen on pakko juosta vessaan hakemaan apua.

Mitä mieltä, onko liikaa vaadittu, että saisi olla edes 5 minuuttia yksin vessassa toisen häiritsemättä vai täytyykö kaikki toimenpiteet jakaa kumppanin kanssa?

Kommentit (153)

Vierailija
141/153 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsista ollaan puhuttu, mutta olen mieheni mielestä niin vaikea luonne / minun pitäisi päästä itsekkyydestäni eroon ennen kuin voimme harkita lapsia.

Toistemme viestejä emme lue, mutta ehkä voisin ehdottaa sitä :D

AP

Juokse ja lujaa. Olet muuten kohta tilastoissa.

Vierailija
142/153 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ei selkeästi voi opettaa tätäkään asiaa.. Suuttuu siitä.. En tiedä miksi.. ??? miksi kotona vanhemmat ei opettanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/153 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInun kanssani mies saisi kyllä melkoisen maistiaisen siitä millaista kun on mitään ei tarvitse salalla, mulla kun ärtvä suoli :D Pokkana jättäisin oven apposen auki, kun ripulioisin ja huutelisin vielä että "kulta tuu juttelemaan mun kaa!"

Vierailija
144/153 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5,vaihtakaa vessaan lasiovi.

Ja taas mammat uskovat kaiken.

Mikä teillä on aivojen tilalla?

Vierailija
145/153 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsista ollaan puhuttu, mutta olen mieheni mielestä niin vaikea luonne / minun pitäisi päästä itsekkyydestäni eroon ennen kuin voimme harkita lapsia.

Toistemme viestejä emme lue, mutta ehkä voisin ehdottaa sitä :D

AP

En oikein ymmärrä miksi olet tuollaisen miehen kanssa? Tuollainen käytös ei ole normaalia.

Vierailija
146/153 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on outoa käytöstä mieheltä.

Vierailija
147/153 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5,vaihtakaa vessaan lasiovi.

Ja taas mammat uskovat kaiken.

Mikä teillä on aivojen tilalla?

Sairaalloisen mustasukkaisia barzisteja löytyy sekä miehistä että naisista.

Vierailija
148/153 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies manipuloiva hullu, joka käyttää sinua kynnysmattonaan. Lähde menemään ja pian! Olen elänyt lapsuuteni ja nuoruuteni (ainoana lapsena) perheessä, jossa vain miehen (siis isäni) mielipiteellä ja sanomisella oli väliä, me äidin kanssa olimme vain hänen " alaisiaan," jotka tekivät asoita väärin, hän ei koskaan... Anteeksipyyntöä en koskaan kuullut häneltä. Isällä oli hoitamatonta mt-ongelmaa, mitenköhän lienee tuolla sinun miehelläsi...?

N52

Vierailija
149/153 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko ratkaista tilanteen jollain kompromissilla, kamera vessan katon nurkkaan vaikkapa?

Vierailija
150/153 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vanha ketju, ja ap jo kirjoitti tänne aiemmin että lopetti suhteen.

Vierailija
151/153 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mulla ystäviä, jotka varmasti voisivat olla mun tukena. Muutama heistä tietääkin, että mies on hankala. Nyt en ole hetkeen heille viitsinyt valittaa, kun hävettää jo se, että annan jonkun kohdella itseäni näin.

Terveydentilani oli aika heikko viime vuonna ja olin myös masentunut. Mies halusi pitää musta huolta, vaikka kielsin. Hän kuitenkin puoliksi väkisin teki asioita puolestani ja nyt hän on katkera siitä, kun hän on raatanut eteeni ja minä vain valitan. Ollessani sairas hän moitti, kuinka makaan apaattisena sängyssä tiskit tiskaamatta ja kotini on ällöttävä. Välillä taas hän julisti kuinka haluaa pitää minusta huolta ja tehdä mitä tahansa eteeni.

Itkin melkein joka päivä monta kuukautta viime vuonna ja usein itku alkoi jo aamulla herätessä kun mietin, mitenköhän suututan hänet tänään. Ahdistus oli niin kova, että heikotti. En halunnut myöntää itselleni että suuri syy huonoon oloni oli miehen käytös.

Masennuslääkkeiden aloittamisen jälkeen olo on vähän parempi, mutta miehen mielestä olen lääkekoukussa (koska syön myös särkylääkkeitä välillä sairauteeni) ja minun täytyy korjata lääkeriippuvuuteni ennen kuin olen valmis äidiksi.

Nyt ehkä kuitenkin alkaa tuntua, että olisi pikkuhiljaa henkisiä ja fyysisiä voimavaroja lopettaa suhde.

AP

Nyt, hei,  alkoi mennä hiukka liian paksuksi. On hyvä osata lopettaa oikealla hetkellä. hyvin oot vetänyt tähän asti.

Vierailija
152/153 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa nähdä kun kuset ja nuolla pil... kun oot pas... kakalla.

Vierailija
153/153 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyspotilaan  aloitus