Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei anna vessarauhaa, koska ei halua salaisuuksia suhteeseen

Vierailija
16.04.2018 |

Miehen mielestä en saisi lukita ovea vessassa käydessä, koska hän ei halua suhdetta, jossa on salaisuuksia. Yritin vedota, että haluaisin ajaa esimerkiksi ihokarvojani rauhassa, mutta hän vain kiivastui, sillä hänen mielestään sitäkään ei tarvitse salailla.

Olin viikonloppuna pesemässä vessassa hampaita ja en kuullut hänen koputustaan, joten hän avasi yhtäkkiä oven ja kysyi jotain. Sanoin ärtyneesti, että pesen hampaita ja hän loukkaantui tästä. Tämä johti aivan kamalaan riitaan. Kuulemma minun on hyvä harjoitella tulevaa mahdollista lapsiperhe-elämää ja sitä, ettei minulla tulevaisuudessa ole koskaan omaa aikaa. Lapselle kun saattaa vessassa käydessäni sattua jokin hätätilanne ja silloin miehen on pakko juosta vessaan hakemaan apua.

Mitä mieltä, onko liikaa vaadittu, että saisi olla edes 5 minuuttia yksin vessassa toisen häiritsemättä vai täytyykö kaikki toimenpiteet jakaa kumppanin kanssa?

Kommentit (153)

Vierailija
41/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä asia on, että niitä lapsia ei ole. Sinun on vielä suhteellisen helppoa lähteä ja jättää tuo sairas kontrollifriikki. Asia on nimittäin niin, että nuo taipumukset hänellä tulevat vielä vahvistumaan moninkertaisesti. Hän ei tuosta muutu muuten kuin huonompaan suuntaan.  Ei ole mitenkään normaalia, että omia intiimijuttuja ei saa hoitaa rauhassa. Eikä sekään, että koko ajan muutenkin pitää olla valvovan silmän alla, tekipä mitä hyvänsä. Lähde, mieluummin heti. 

En ole lukenut. Voisikohan joku linkata sen tähän?

Kyllä mä huomaan jo itsessäni sitä, että yritän kokoajan kertoa, missä menen jne. Mutta mun pitäisi kuulemma oppia tuntemaan mieheni ja tietämään, milloin hän haluaa, että lähetän hänelle paljon viestejä (jos hänellä on huono päivä) ja milloin on ok, että keskityn esimerkiksi kavereideni kanssa illanviettoon... 

Tajuan kyllä itsekin näitä kirjoittaessani, että tämä on ihan sairasta. Tekeepä hyvää kirjoittaa tänne!

AP

Ei kukaan ole ajatustenlukija ja sinun tehtavasi ei ole kulkea kuin munankuorien päällä jos hänellä on huono päivä. Jos jollain on huono päivä toinen voi yrittää piristää, mutta ihminen itse on vastuussa omista tunteistaan ja mielialastaan. Ei toisten kuulu taipua hänen mielialoihinsa!

Vierailija
42/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ole tosiaan ainoita riitoja nämä vessassa käynnit meillä. Meillä on jatkuvasti vääntöä jostain pienistä asioista, jotka minä teen hänen mielestään väärin, kun olen niin vaikea ja itsekeskeinen. Riidat tulevat aina mulle täysin yllättävistä arjen pikkuasioista ja paisuvat sellaisiksi, että itken tuntikaupalla ja hän moittii minua ja kertoo, miten kuuluisi elää. En ole aiemmin edes tiennyt, että sellaisistakin asioista voi riidellä ja olla niin pahasti eri mieltä.

AP

Sinä ET ole vaikea ihminen.  Sinä ET ole itsekeskeinen. Kukaan normaali ihminen ei itketä itselleen rakasta ihmistä. Tuo nyt viimeistään kertoo, ettei mies välitä sinusta lainkaan, vaikka varmasti sitä sinulle vakuuttelee ja on "on ihana", kun "riita" on sovittu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä asia on, että niitä lapsia ei ole. Sinun on vielä suhteellisen helppoa lähteä ja jättää tuo sairas kontrollifriikki. Asia on nimittäin niin, että nuo taipumukset hänellä tulevat vielä vahvistumaan moninkertaisesti. Hän ei tuosta muutu muuten kuin huonompaan suuntaan.  Ei ole mitenkään normaalia, että omia intiimijuttuja ei saa hoitaa rauhassa. Eikä sekään, että koko ajan muutenkin pitää olla valvovan silmän alla, tekipä mitä hyvänsä. Lähde, mieluummin heti. 

Kyllä mä huomaan jo itsessäni sitä, että yritän kokoajan kertoa, missä menen jne. Mutta mun pitäisi kuulemma oppia tuntemaan mieheni ja tietämään, milloin hän haluaa, että lähetän hänelle paljon viestejä (jos hänellä on huono päivä) ja milloin on ok, että keskityn esimerkiksi kavereideni kanssa illanviettoon... 

Tajuan kyllä itsekin näitä kirjoittaessani, että tämä on ihan sairasta. Tekeepä hyvää kirjoittaa tänne!

AP

Haha! :D mun eksä yritti joskus selittää mulle miten vieraita miehiä ei saa katsoa silmiin, mutta sitten suuttui kun kadulla kävelin katse koko ajan maassa enkä katsonut esim tarjoilijaa päin syömässä ollenkaan. Kuulemma pitää tietää milloin saa kuitenkin katsoa ja miten olla katsomatta niin ettei näytä idiootilta kadulla kävellessä ja tietyllä tapaa saa katsoa mutta toisella tapaa ei.

Vierailija
44/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä tuhat kommenttia sairaalloisen mustasukkaisen exän teoista, lue ja viisastu ja lopeta suhde ja juokse ja lujaa!

https://www.vauva.fi/keskustelu/2564185/mustasukkaisen_kumppanin_sairai…

Vierailija
45/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppa pannullinen vahvaa kahvia ja mene vessaan, oven jätät auki. Jos mies ihmettelee sitä käryä ja plumpsahtelua, niin sanot vaan rupsauttelun lomassa että eihän meidän välillä mitään salaisuuksia ole, tää on hei hyvää harjoittelua lapsia ajatellen!!

Tai sitten vaan lukitset sen oven ja sanot miehelle höpöhöpö ja poistut paikalta, etkä ala neuvottelemaan/ provosoidu riitelyyn.

Vierailija
46/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ole tosiaan ainoita riitoja nämä vessassa käynnit meillä. Meillä on jatkuvasti vääntöä jostain pienistä asioista, jotka minä teen hänen mielestään väärin, kun olen niin vaikea ja itsekeskeinen. Riidat tulevat aina mulle täysin yllättävistä arjen pikkuasioista ja paisuvat sellaisiksi, että itken tuntikaupalla ja hän moittii minua ja kertoo, miten kuuluisi elää. En ole aiemmin edes tiennyt, että sellaisistakin asioista voi riidellä ja olla niin pahasti eri mieltä.

AP

Sinä ET ole vaikea ihminen.  Sinä ET ole itsekeskeinen. Kukaan normaali ihminen ei itketä itselleen rakasta ihmistä. Tuo nyt viimeistään kertoo, ettei mies välitä sinusta lainkaan, vaikka varmasti sitä sinulle vakuuttelee ja on "on ihana", kun "riita" on sovittu. 

Joo, just näin. Kun riita on sovittu (eli olen lopettanut itseni puolustamisen), pääsen kainaloon ja silitettäväksi. Jos vielä uudestaan palaan myöhemmin asiaan ja yritän kertoa, miten minua loukkasi riita, hän suuttuu, koska jatkan riitelyä enkä voi antaa asian olla. Hänen mielestään minulla on aina tekosyy pahalle käytökselleni, enkä koskaan voi tyytyä vain sanomaan anteeksi. Se on kuulemma se suurin syy, miksi hän raivostuu ja miksi suhteemme on niin huonolla tolalla.

AP

Vierailija
47/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkin luokaton provo uppoaa täysillä palstamammoihin?

Vierailija
48/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Joo, just näin. Kun riita on sovittu (eli olen lopettanut itseni puolustamisen), pääsen kainaloon ja silitettäväksi. Jos vielä uudestaan palaan myöhemmin asiaan ja yritän kertoa, miten minua loukkasi riita, hän suuttuu, koska jatkan riitelyä enkä voi antaa asian olla. Hänen mielestään minulla on aina tekosyy pahalle käytökselleni, enkä koskaan voi tyytyä vain sanomaan anteeksi. Se on kuulemma se suurin syy, miksi hän raivostuu ja miksi suhteemme on niin huonolla tolalla.

AP

Minkä ikäinen oikein olet? Joku 16v voisi hyväksyä moista käytöstä, aikuisen ei tule tuollaista hyväksyä. Jätä tyyppi!

Vierailija
49/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän epäilee, että sinulla on toinen, pieni vihreä mies, pytyn vesisäiliössä piilossa.

Vierailija
50/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkin luokaton provo uppoaa täysillä palstamammoihin?

Sä lienet kasvanut tynnyrissä kaukana pahasta maailmasta. Tuollaisia ukkoja on ihan oikeasti olemassa. Se että sä pidät kaikkea provona kertoo siitä että  sä pyrit torjumaan kaikki paitsi  lapsuuden sadut  provona ja valheenakoska et kykene käsittämään mitään omasta elinpiiristäsi  poikkeavaa. Sä olet varmaan sitä mieltä ettei  työttömiä enää ole ja Kekkonenkin elää.

Hanki  elämä.

Vierailija
51/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Minkä ikäinen oikein olet? Joku 16v voisi hyväksyä moista käytöstä, aikuisen ei tule tuollaista hyväksyä. Jätä tyyppi!

Hävettää myöntää, että olen puolet vanhempi...

AP

Vierailija
52/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistakaa se ovi vessasta kokonaan saranoita myöten niin ei tartte riidellä.

Vierailija
53/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Haha! :D mun eksä yritti joskus selittää mulle miten vieraita miehiä ei saa katsoa silmiin, mutta sitten suuttui kun kadulla kävelin katse koko ajan maassa enkä katsonut esim tarjoilijaa päin syömässä ollenkaan. Kuulemma pitää tietää milloin saa kuitenkin katsoa ja miten olla katsomatta niin ettei näytä idiootilta kadulla kävellessä ja tietyllä tapaa saa katsoa mutta toisella tapaa ei.

Kuulostaa tutulta. Kyllähän jokaisen noin yksinkertaiset säännöt pitäisi tietää ;D

AP

Vierailija
54/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsä atm kirjoitti:

Miksi naiset valitsevat aina ne jännimmät miehet?

Mistä ne jännimmät miehet tunnistaa ennen kuin ne alkaa jännäilemään?

Vierailija
55/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne avioparit, jotka haluavat, ettei heillä ole liitossaan salaisuuksia, yleensä tarkoittavat, että raha-asiat hoidetaan avoimesti, kerrotaan toiselle, jos aikoo tulla hyvin myöhään kotiin, kerrotaan toiselle omaan työhön liittyviä juttuja, molemmat tuntevat toistensa tårkeåt ihmissuhteet jne. Yleensä ne ovat pitkälti käytännön järjestelyihin liittyviä juttuja. Ei siis missään nimessä sellaista, että tungetaan vessaan mukaan vahtimaan toisen ulostamista. Sellainen on hyvin sairasta kontrollointia. Sellaiseen ei pidä kenenkään itseään kunnioittavan ihmisen suostua. Ikinä.

Vierailija
56/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on sairasta meinikiä, jos ei ole provo. 

Vierailija
57/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne avioparit, jotka haluavat, ettei heillä ole liitossaan salaisuuksia, yleensä tarkoittavat, että raha-asiat hoidetaan avoimesti, kerrotaan toiselle, jos aikoo tulla hyvin myöhään kotiin, kerrotaan toiselle omaan työhön liittyviä juttuja, molemmat tuntevat toistensa tårkeåt ihmissuhteet jne. Yleensä ne ovat pitkälti käytännön järjestelyihin liittyviä juttuja. Ei siis missään nimessä sellaista, että tungetaan vessaan mukaan vahtimaan toisen ulostamista. Sellainen on hyvin sairasta kontrollointia. Sellaiseen ei pidä kenenkään itseään kunnioittavan ihmisen suostua. Ikinä.

Olet oikeassa ja periaatteessa tämän tiedänkin. Toivoin, että mun mieskin ymmärtäisi tämän, mutta tuntuu, ettei mun perustelut auta. Toivon, että saisin hänet tajuamaan, mutta osa musta alkaa olla sitä mieltä, ettei hänen mielensä muutu ja aina löytyy joku uusi vastaava asia, jonka teen hänen mielestään täysin väärin.

AP

Vierailija
58/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa ja periaatteessa tämän tiedänkin. Toivoin, että mun mieskin ymmärtäisi tämän, mutta tuntuu, ettei mun perustelut auta. Toivon, että saisin hänet tajuamaan, mutta osa musta alkaa olla sitä mieltä, ettei hänen mielensä muutu ja aina löytyy joku uusi vastaava asia, jonka teen hänen mielestään täysin väärin.

AP

Se osa susta on hälytyskello, intuitio, joka kertoo totuuden. Tuollainen mies on vaarallinen ja saa sut vähitellen tuntemaan itsesi huonoksi ja alistumaan. Ei ole normaalia, että mies "kouluttaa" sua. Ja hänen tavoitteensa on alistuva äitimamma, joka hoitaa lapset ja kodin ja jota voi sortaa, itkettää ja kurittaa.

Liian vaarallista leikkiä sinun mielenterveydelläsi! Juokse todellakin, kohti ihanaa ja vapaata elämää.

Vierailija
59/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle, että jopa mun koirat pysähtyy niille sijoilleen ja kääntyy pois kun ärähdän sanan vessarauha, ja niitä ei edes ole siihen opetettu vaan keksivät sen heti ekasta komennosta. Onko miehesi koiraa huonompi?

Vierailija
60/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue se ketju Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivoitukset.

Mieti, kehtaisitko kertoa noista kokemistasi jutuista ja miehestä sukulaisten kahvikekkereillä. Niin. Et. Koska tiedät sisimmässäsi, että se on sairasta ja epänormaalia.

Juokse!