Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei anna vessarauhaa, koska ei halua salaisuuksia suhteeseen

Vierailija
16.04.2018 |

Miehen mielestä en saisi lukita ovea vessassa käydessä, koska hän ei halua suhdetta, jossa on salaisuuksia. Yritin vedota, että haluaisin ajaa esimerkiksi ihokarvojani rauhassa, mutta hän vain kiivastui, sillä hänen mielestään sitäkään ei tarvitse salailla.

Olin viikonloppuna pesemässä vessassa hampaita ja en kuullut hänen koputustaan, joten hän avasi yhtäkkiä oven ja kysyi jotain. Sanoin ärtyneesti, että pesen hampaita ja hän loukkaantui tästä. Tämä johti aivan kamalaan riitaan. Kuulemma minun on hyvä harjoitella tulevaa mahdollista lapsiperhe-elämää ja sitä, ettei minulla tulevaisuudessa ole koskaan omaa aikaa. Lapselle kun saattaa vessassa käydessäni sattua jokin hätätilanne ja silloin miehen on pakko juosta vessaan hakemaan apua.

Mitä mieltä, onko liikaa vaadittu, että saisi olla edes 5 minuuttia yksin vessassa toisen häiritsemättä vai täytyykö kaikki toimenpiteet jakaa kumppanin kanssa?

Kommentit (153)

Vierailija
21/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon. Kontrollifiikki ei ole parisuhdemateriaalia. Tuollainen on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
22/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5,vaihtakaa vessaan lasiovi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan koko tuo vessariita alkoi siitä, kun edellisenä päivänä hän kävi suihkussa ovi auki ja minä sanoin hänelle viereisestä huoneesta jotain. Hän sai raivarit siitä, että miksi puhun hänelle, vaikkei hän kuule. Haukkui typeräksi ja lapselliseksi ja itsekkääksi, kun vaivaan häntä hänen ollessaan suihkussa. En oikeastaan edes tiedä, miksi puhuin hänelle toisesta huoneesta, olisihan minun pitänyt tajuta ettei hän voi mitenkään saada sanoistani selvää. Kello oli jo niin paljon ja olin väsynyt, etten ajatellut asiaa ollenkaan.

Nyt, kun hän tuli vessaan minulle puhuamaan minulle pestessäni hampaita, ärsyynnyin, koska hän oli juuri edellisenä päivänä raivonnut minulle samantyyppisestä asiasta. Hänen mielestään olen typerä, kun en näe tilanteissa eroa. On erittäin typerää hänen mielestään puhua toisesta huoneesta vaivautumatta tulemaan kylpyhuoneeseen toisen ollessa suihkussa (mistä olen samaa mieltä), mutta täysin eri asia tulla vessaan kutsumatta toisen pestessä hampaita. Tästä tuli niin hirveä riita, että itkin koko päivän.

Alkaa tuntua, että emme ymmärrä toisiamme yhtään edes arjen pienissä asioissa.

AP

Vierailija
24/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä salaista vessassa voisi tapahtua? Raskaustesti? Salaiset tekstarit?

Anna miehen tutkia taskut ennen vessaan menemistä, niin varmaan antaa laittaa oven kiinni.

Hän on luonteeltaan ns.luonnonlapsi, jonka mielestä kaikki ruumiintoiminnot on luonnollisia. En vaan haluaisi, että kukaan ryntää sisään, kun teen esim tiettyjä "kauneudenhoitoon" liittyviä toimenpiteitä.

En oikein tiedä, miksi alistun tälläiseen. Aijon kyllä jatkossakin sulkea ja vessan oven, vaikka se varmasti tietää uusia riitoja. Mies on aika kontrolloiva ja mustasukkainen.

Ei ole ensimmäinen kerta, että olen vähän vastaavassa ihmissuhteessa. En osaa laittaa itselleni rajoja, siksi varmaan täältäkin haen nyt tukea mielipiteelleni. Kiitos kaikille tsempistä.

AP

Jos ei ole eka kerta ni kannattaisko kattoa peiliin ja vähän miettiä? Älä  ainakaan enää muuta yhteen kenenkään kanssa ennenko olet saanut itses selville vesille ja lakkaat haluamasta olla kynnysmatto. Kontrollointi ja mustasukkaisuus EIVÄT ole välittämistä ja rakkautta vaan kontrollointia ja mustasukkaisuutta, tajuatko???

Vierailija
25/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, lähde. Kuulostaa jo tosi vaaralliselta touhulta. Selittelet ja puolustelet tuon miehes järjettömyyksiä jo. 

Vierailija
26/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
27/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna miehen tutkia taskut ennen vessaan menemistä, niin varmaan antaa laittaa oven kiinni.

Hän on luonteeltaan ns.luonnonlapsi, jonka mielestä kaikki ruumiintoiminnot on luonnollisia. En vaan haluaisi, että kukaan ryntää sisään, kun teen esim tiettyjä "kauneudenhoitoon" liittyviä toimenpiteitä.

En oikein tiedä, miksi alistun tälläiseen. Aijon kyllä jatkossakin sulkea ja vessan oven, vaikka se varmasti tietää uusia riitoja. Mies on aika kontrolloiva ja mustasukkainen.

Ei ole ensimmäinen kerta, että olen vähän vastaavassa ihmissuhteessa. En osaa laittaa itselleni rajoja, siksi varmaan täältäkin haen nyt tukea mielipiteelleni. Kiitos kaikille tsempistä.

AP

Jos ei ole eka kerta ni kannattaisko kattoa peiliin ja vähän miettiä? Älä  ainakaan enää muuta yhteen kenenkään kanssa ennenko olet saanut itses selville vesille ja lakkaat haluamasta olla kynnysmatto. Kontrollointi ja mustasukkaisuus EIVÄT ole välittämistä ja rakkautta vaan kontrollointia ja mustasukkaisuutta, tajuatko???

Kannattaisi katsoa ja mietinkin asiaa, joka päivä. En ymmärrä miksi mun on niin vaikea lähteä.

Onneksi ei asuta yhdessä miehen kanssa.

AP

Vierailija
28/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

.

ihan sama miten hän kokee ruumiintoimintonsa ja hygieniasta huolehtimisensa, sinä saat silti kokea, että haluat hoitaa hommat omassa rauhassasi. Lähde nyt hyvä nainen nopeasti tuollaisen hullun kontrollifriikin luota ja ota elämäsi omiin käsiisi!

Ihan vaan ohiksena: Olemme olleet kohta 20v naimisissa ja molemmat kyllä ihan laittaa sen oven lukkoon vessaan mennessään, ei ole koskaan tullut mieleenkään että minun pitäisi päästä näkemään ja haistelemaan kun mies vääntää torttua pöntöön, eikä hänelläkään ole tuollaisia mielihaluja. Ja ai niin lapsia on kolme ja heidän pikkulapsiajastaankin selvittiin ilman että vessarauhaa olisi pitänyt puolin tai toisin rikkoa :0

Vierailija
29/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisen kanssa kannata IKINÄ hankkia lapsia ja parisuhdekin kannattaa lopettaa HETI. Etsi itsellesi uusi asunto ja muuta pois, sillä jos nyt on tuollainen epänormaali kontrollifriikki niin ei se tuosta ajan kanssa parane vaan pahenee.

Vierailija
30/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

.

ihan sama miten hän kokee ruumiintoimintonsa ja hygieniasta huolehtimisensa, sinä saat silti kokea, että haluat hoitaa hommat omassa rauhassasi. Lähde nyt hyvä nainen nopeasti tuollaisen hullun kontrollifriikin luota ja ota elämäsi omiin käsiisi!

Ihan vaan ohiksena: Olemme olleet kohta 20v naimisissa ja molemmat kyllä ihan laittaa sen oven lukkoon vessaan mennessään, ei ole koskaan tullut mieleenkään että minun pitäisi päästä näkemään ja haistelemaan kun mies vääntää torttua pöntöön, eikä hänelläkään ole tuollaisia mielihaluja. Ja ai niin lapsia on kolme ja heidän pikkulapsiajastaankin selvittiin ilman että vessarauhaa olisi pitänyt puolin tai toisin rikkoa :0

Kiitos tästä! Niin minäkin yritin miehelleni selittää, että kyllä pikkulapsienkin kanssa varmasti ehtii vessassa yksin käydä, mutta hän vain kiivastui ja selitti tuota hätätilannetta, jota nyt jo pitää alkaa harjoitella... :D

AP

Vierailija
31/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä asia on, että niitä lapsia ei ole. Sinun on vielä suhteellisen helppoa lähteä ja jättää tuo sairas kontrollifriikki. Asia on nimittäin niin, että nuo taipumukset hänellä tulevat vielä vahvistumaan moninkertaisesti. Hän ei tuosta muutu muuten kuin huonompaan suuntaan.  Ei ole mitenkään normaalia, että omia intiimijuttuja ei saa hoitaa rauhassa. Eikä sekään, että koko ajan muutenkin pitää olla valvovan silmän alla, tekipä mitä hyvänsä. Lähde, mieluummin heti. 

Vierailija
32/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan koko tuo vessariita alkoi siitä, kun edellisenä päivänä hän kävi suihkussa ovi auki ja minä sanoin hänelle viereisestä huoneesta jotain. Hän sai raivarit siitä, että miksi puhun hänelle, vaikkei hän kuule. Haukkui typeräksi ja lapselliseksi ja itsekkääksi, kun vaivaan häntä hänen ollessaan suihkussa. En oikeastaan edes tiedä, miksi puhuin hänelle toisesta huoneesta, olisihan minun pitänyt tajuta ettei hän voi mitenkään saada sanoistani selvää. Kello oli jo niin paljon ja olin väsynyt, etten ajatellut asiaa ollenkaan.

Nyt, kun hän tuli vessaan minulle puhuamaan minulle pestessäni hampaita, ärsyynnyin, koska hän oli juuri edellisenä päivänä raivonnut minulle samantyyppisestä asiasta. Hänen mielestään olen typerä, kun en näe tilanteissa eroa. On erittäin typerää hänen mielestään puhua toisesta huoneesta vaivautumatta tulemaan kylpyhuoneeseen toisen ollessa suihkussa (mistä olen samaa mieltä), mutta täysin eri asia tulla vessaan kutsumatta toisen pestessä hampaita. Tästä tuli niin hirveä riita, että itkin koko päivän.

Alkaa tuntua, että emme ymmärrä toisiamme yhtään edes arjen pienissä asioissa.

AP

Nuo eivät ole arjen pieniä asioita! Oletko koskaan lukenut sitä ketjua, jossa on toista sataa sivua kertomuksia, miten kontrolloivissa suhteissa vähitellen käy? Alkaa pikkuasioista, ja lopulta et todellakaan poistu asunnosta ilman lupaa tai vahtimista.

Sinä olet oman elämäsi tärkein ihminen, pidä itsestäsi huolta!

Vierailija
33/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette asu yhdessä niin sitten vain sanot että heippa ja samalla kertaa otat kaikki mukanasi tuomat tavarat esim hammasharja vaihtovaatteet tms ja pyydät oman avaimesi takaisin jos sellaisen olet antanut. Sano vaikka että lukot vaihdetaan asunnossasi taloyhtiön puolesta ja he haluavat vanhat takaisin. Jos sinulla on rahaa niin helpommalla pääset jos pyydät sarjoittamaan oman ovesi uusille avaimille niin mustasukkainen hullu ei ilmesty asuntoosi. Lähde lipettiin kahjon luota , ei tuollainen ole rakkautta vaan mielensairautta.

Vierailija
34/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ole tosiaan ainoita riitoja nämä vessassa käynnit meillä. Meillä on jatkuvasti vääntöä jostain pienistä asioista, jotka minä teen hänen mielestään väärin, kun olen niin vaikea ja itsekeskeinen. Riidat tulevat aina mulle täysin yllättävistä arjen pikkuasioista ja paisuvat sellaisiksi, että itken tuntikaupalla ja hän moittii minua ja kertoo, miten kuuluisi elää. En ole aiemmin edes tiennyt, että sellaisistakin asioista voi riidellä ja olla niin pahasti eri mieltä.

AP

Vierailija
35/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toisen kuulu itkettää toista ja pitää saarnoja miten elää!!! Tämänhän piti olla parisuhde EI mikään kieroutunut sadistinen isä-lapsi suhde!

Älä hyväksy tällaista vaan lopeta suhde heti!

Kunnioita itseäsi sillä olet sen arvoinen!

Vierailija
36/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä tuli aina parin minuutin kuluttua koputtelemaan vessan ovelle että olenko kunnossa ja mikä kestää. Niin ärsyttävää. Kuulemma oli huolissaan että jotain on sattunut.

Vierailija
37/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä asia on, että niitä lapsia ei ole. Sinun on vielä suhteellisen helppoa lähteä ja jättää tuo sairas kontrollifriikki. Asia on nimittäin niin, että nuo taipumukset hänellä tulevat vielä vahvistumaan moninkertaisesti. Hän ei tuosta muutu muuten kuin huonompaan suuntaan.  Ei ole mitenkään normaalia, että omia intiimijuttuja ei saa hoitaa rauhassa. Eikä sekään, että koko ajan muutenkin pitää olla valvovan silmän alla, tekipä mitä hyvänsä. Lähde, mieluummin heti. 

En ole lukenut. Voisikohan joku linkata sen tähän?

Kyllä mä huomaan jo itsessäni sitä, että yritän kokoajan kertoa, missä menen jne. Mutta mun pitäisi kuulemma oppia tuntemaan mieheni ja tietämään, milloin hän haluaa, että lähetän hänelle paljon viestejä (jos hänellä on huono päivä) ja milloin on ok, että keskityn esimerkiksi kavereideni kanssa illanviettoon... 

Tajuan kyllä itsekin näitä kirjoittaessani, että tämä on ihan sairasta. Tekeepä hyvää kirjoittaa tänne!

AP

Vierailija
38/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes pysty laittamaan vessan ovea kiinni, kun olen siellä. On niin pahat traumat mielisairaalan koppihoidosta. Ja aiheeseen liittyen: Miehesi on sairas, jätä se.

Vierailija
39/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Mun kissa on usein tuollainen. Kulkee perässä koko valveillaoloaikansa. Tulee vessaankin mukaan. Hermostun siihenkin usein ja sen tuijottamiseen tai oikeasti se ahdistaa. Se on sentään vaan kissa ja nukkuu aika paljon. Tuollaista ihmistä kuin AP:n mies, en kestäisi hetkeäkään.

Vierailija
40/153 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan minun poikakaverilta, kun olin 20v(eli aikaa sitten).Mutta hän kans suuttui ihan järjettömistä asioista, kuten siitä, että käytin "liikaa"" vessapaperia pissalla käydessä. Hänen mielestään oikea määrä olisi ollut 2 palaa!!Ja sitten vielä kehui, että hänen siskot ei käytä vessapaperia ollenkaan pissalla käydessä!?!Huh, onneks pääsin siitä kuvottavasta tyypistä eroon silloin..