Mies ei anna vessarauhaa, koska ei halua salaisuuksia suhteeseen
Miehen mielestä en saisi lukita ovea vessassa käydessä, koska hän ei halua suhdetta, jossa on salaisuuksia. Yritin vedota, että haluaisin ajaa esimerkiksi ihokarvojani rauhassa, mutta hän vain kiivastui, sillä hänen mielestään sitäkään ei tarvitse salailla.
Olin viikonloppuna pesemässä vessassa hampaita ja en kuullut hänen koputustaan, joten hän avasi yhtäkkiä oven ja kysyi jotain. Sanoin ärtyneesti, että pesen hampaita ja hän loukkaantui tästä. Tämä johti aivan kamalaan riitaan. Kuulemma minun on hyvä harjoitella tulevaa mahdollista lapsiperhe-elämää ja sitä, ettei minulla tulevaisuudessa ole koskaan omaa aikaa. Lapselle kun saattaa vessassa käydessäni sattua jokin hätätilanne ja silloin miehen on pakko juosta vessaan hakemaan apua.
Mitä mieltä, onko liikaa vaadittu, että saisi olla edes 5 minuuttia yksin vessassa toisen häiritsemättä vai täytyykö kaikki toimenpiteet jakaa kumppanin kanssa?
Kommentit (153)
Itse en kyllä suostuisi tuollaiseen. Haluan käydä rauhassa paskalla ja laitan vessan oven kiinni jos haluan. Välillä haluan jopa viettää ihan omaa aikaa dataillen tai kirjaa lukien toisessa huoneessa ovi kiinni, tämäkin olisi varmaan sinun miehesi kanssa kiellettyä.
Miksi naiset valitsevat aina ne jännimmät miehet?
Jos kontrolloi jo nyt vessakäyntejäkin, mitä kaikkea kontrolloi vuoden kuluttua? Saatkohan enää vuoden päästä poistua kodistasi ilman lupaa?
Ai jos olet vessassa paskalla tai tamponia vaihtamassa, pitääkö oven olla auki silloinkin? Itse en kyllä katselisi tuollaista miestä hetkeäkään.
Ovi lukkoon vaan, oma rauha pitää saada jos sitä haluaa.
Luetteko myös toistenne viestejä? Jos vaikka miehellesi tulee kännykkään viesti hänen ollessaan suihkussa, voit avata sen ja lukea ensin itse?
Eihän tää voi olla edes totta. Keksi trolli muuta tekemistä.
Lapsista ollaan puhuttu, mutta olen mieheni mielestä niin vaikea luonne / minun pitäisi päästä itsekkyydestäni eroon ennen kuin voimme harkita lapsia.
Toistemme viestejä emme lue, mutta ehkä voisin ehdottaa sitä :D
AP
Miksi ihmeessä aikuinen ihminen alistuu tuollaiseen? Kerron salaisuuden: ei ole pakko.
Mitä salaista vessassa voisi tapahtua? Raskaustesti? Salaiset tekstarit?
Anna miehen tutkia taskut ennen vessaan menemistä, niin varmaan antaa laittaa oven kiinni.
Älä alistu tuollaiseen. Onko miehesi muutenkin kontrolloiva ja mustasukkainen? Pian et saa poistua töihinkään ilman, että sinun pitää laittaa tunnin välein raporttia.
Päästele vessassa jatkossa kunnon haisupieruja ja ripulointeja, ähkien tuskan ja nautinnon sekaisesti. Laula suihkussa korvia vuodattavan hirveällä äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä salaista vessassa voisi tapahtua? Raskaustesti? Salaiset tekstarit?
Anna miehen tutkia taskut ennen vessaan menemistä, niin varmaan antaa laittaa oven kiinni.
Hän on luonteeltaan ns.luonnonlapsi, jonka mielestä kaikki ruumiintoiminnot on luonnollisia. En vaan haluaisi, että kukaan ryntää sisään, kun teen esim tiettyjä "kauneudenhoitoon" liittyviä toimenpiteitä.
En oikein tiedä, miksi alistun tälläiseen. Aijon kyllä jatkossakin sulkea ja vessan oven, vaikka se varmasti tietää uusia riitoja. Mies on aika kontrolloiva ja mustasukkainen.
Ei ole ensimmäinen kerta, että olen vähän vastaavassa ihmissuhteessa. En osaa laittaa itselleni rajoja, siksi varmaan täältäkin haen nyt tukea mielipiteelleni. Kiitos kaikille tsempistä.
AP
Millainen mt ongelma on, että vaatii tuollaista tai toisaalta suostuu siihen.
Itse häipyisin liukkaasti horisonttiin.
Vierailija kirjoitti:
Juokse.
Ja lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kontrolloi jo nyt vessakäyntejäkin, mitä kaikkea kontrolloi vuoden kuluttua? Saatkohan enää vuoden päästä poistua kodistasi ilman lupaa?
Vuoden päästä ollaan varmaan jo muuttamassa miehen kotimaahan.
Sulje ovi perässäsi, nimittäin ulko-ovi. Mieshän on ympärihullu.
Et kai harkitse tuon kanssa lapsia?