Tänään voisi.
Painaa kalun takaapäin vaimon pakaroita vasten ja antaa lastin lentää pitkin pakaroita ja selkää.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Käännä vaan veistä haavassa. Täällä on mies istunut viimeiset puoli vuotta koneella. Ei ole näkynyt kalua eikä lastia. Siis mieheni, olen se ilman jäänyt nainen.
Nieletkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käännä vaan veistä haavassa. Täällä on mies istunut viimeiset puoli vuotta koneella. Ei ole näkynyt kalua eikä lastia. Siis mieheni, olen se ilman jäänyt nainen.
Nieletkö?
Tietenkin. Ja syväkurkku myös. Vai tässäkö onkin vika? En nyt sentään väkisin.
Vierailija kirjoitti:
No voi harmi, en tarkoittanut millään pahalla. Vaimoni vain diggaa tuosta niin paljon, toki myös minä. Tsemppiä.
Varmaan tuntuisi hyvälle ja näyttäisi myös. Minä jos edes ehdottaisin tyttöystävälleni tuollaista, niin korville tulisi. No, ainahan sitä saa haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla niitä palomiehiä.
En palo, mutta pano. Olen tuhmapoika, jonka jäljiltä on peitto noussut ja laskenut satojen daamien kammareissa. Nyt vain vaimon. Toki jos kohtaan jonkun oikein kovassa puutteessa olevan daamin, annan taas peiton nousta ja laskea, niin että pakara välähtää. Ap.