Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään voisi.

Vierailija
16.04.2018 |

Painaa kalun takaapäin vaimon pakaroita vasten ja antaa lastin lentää pitkin pakaroita ja selkää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännä vaan veistä haavassa. Täällä on mies istunut viimeiset puoli vuotta koneella. Ei ole näkynyt kalua eikä lastia. Siis mieheni, olen se ilman jäänyt nainen.

Vierailija
2/7 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käännä vaan veistä haavassa. Täällä on mies istunut viimeiset puoli vuotta koneella. Ei ole näkynyt kalua eikä lastia. Siis mieheni, olen se ilman jäänyt nainen.

Nieletkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö?

Tietenkin. Ja syväkurkku myös. Vai tässäkö onkin vika? En nyt sentään väkisin.

Vierailija
4/7 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi harmi, en tarkoittanut millään pahalla. Vaimoni vain diggaa tuosta niin paljon, toki myös minä. Tsemppiä.

Vierailija
5/7 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuntuisi hyvälle ja näyttäisi myös. Minä jos edes ehdottaisin tyttöystävälleni tuollaista, niin korville tulisi. No, ainahan sitä saa haaveilla.

Vierailija
6/7 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla niitä palomiehiä.

Vierailija
7/7 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla niitä palomiehiä.

En palo, mutta pano. Olen tuhmapoika, jonka jäljiltä on peitto noussut ja laskenut satojen daamien kammareissa. Nyt vain vaimon. Toki jos kohtaan jonkun oikein kovassa puutteessa olevan daamin, annan taas peiton nousta ja laskea, niin että pakara välähtää. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme