Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kansalaisaloite! Koiravero ja 500 euron sakko per paskaläjä taajama-alueella

Vierailija
16.04.2018 |

Kuka tekee?
Mä tuun heti allekirjoittaa.
Koirien paskoissa on vaarallisia bakteereja ja loisia. Taajama-alueella ainakin asfaltoidulle kävelykadulle koiran paskattamisesta ja paskan keräämättä jättämisestä pitäisi tulla 500 euron sakko ja pitäisi tehdä tehovalvontoja säännöllisesti.

Kommentit (356)

Vierailija
341/356 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä kaikesta roskaamisesta ja likaamisesta voisi antaa rikesakon. Mutta 500e on haihattelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/356 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakkoa sietäisi saada kaikesta roskaamisesta, ja kunnolla.

Vierailija
344/356 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ylipäänsä kaikesta roskaamisesta ja likaamisesta voisi antaa rikesakon. Mutta 500e on haihattelua."

Ei se ole yhtäään mitään jos kerää ne jätökset.

Vierailija
345/356 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan!!! Hyvä idea!!!

Mutta miksi kukaan ei la Suomessa toimiin?

Kansanedustajat herätys! Ansaitkaa palkkanne. 

Vierailija
346/356 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikelle roskaamiselle Singaporen laki.

Vierailija
347/356 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikeille voisi ylipäänsä asettaa ympäristöveron esim. 1000 euroa vuodessa koirasta jne. Näkövammaisia lukuunottamatta hupikulutusta.

Vierailija
348/356 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan sanottuna vtuttaa tollaset ap:n kaltaset kyttärit!! eiks oo omaa elämää??! tollasia varten pitäis usuttaa staffi vähän näykkää..

Vierailija
349/356 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemmikeille voisi ylipäänsä asettaa ympäristöveron esim. 1000 euroa vuodessa koirasta jne. Näkövammaisia lukuunottamatta hupikulutusta.

Samalla logiikalla voidaan ruvetakin verottaa ihan kaikkea tekemistä joka tuottaa iloa muttei ole tarpeellinen

Vierailija
350/356 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen alkanu vihaa koiranomistajia. Täällä on koiranpaskaläjiä monta kymmentä parinkymmenen metrin matkalla. Kaikki asfaltoidulla kävelykadulla kotimme edessä. Hyi saatana että sylettää. Pahimmat on vuokrataloissa asujat. Niillä on eniten koiria eivätkä he välitä yhtään mistään. Sama asenne jatkuu kautta linjan kaikessa muussakin.

Missä asut?

Vierailija
351/356 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla logiikalla voidaan ruvetakin verottaa ihan kaikkea tekemistä joka tuottaa iloa muttei ole tarpeellinen

Av-mamma -vero

Vierailija
352/356 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen alkanu vihaa koiranomistajia. Täällä on koiranpaskaläjiä monta kymmentä parinkymmenen metrin matkalla. Kaikki asfaltoidulla kävelykadulla kotimme edessä. Hyi saatana että sylettää. Pahimmat on vuokrataloissa asujat. Niillä on eniten koiria eivätkä he välitä yhtään mistään. Sama asenne jatkuu kautta linjan kaikessa muussakin.

Slummeissahan käyttäydytään juurikin noin piittaamattomasti.Säännöt on muita varten.

353/356 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaakko oikeesti että vanhukset alkaa niitä pökälei keräilemään?

Vierailija
354/356 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama juttu. Meillä oli ennen valkoiset hanget tontin reunoilla ja nyt keltaista kusta ja paska kokkaretta täynnä. Ihan omakotitalo naapureissa kamalat rakkilaumat ja nauretaan kun ne paskantavat toisten postilaatikoiden juurille. Kohta loppuu se nauru lyhyeen ja jotain alan keksiä kun pahenee koko ajan vain. Tarjoanko pusseja niille sen paskan keräämiseen ja häiritsen niitä jollain tapaa laillisesti että se loppuisi. Keksikää keinoja niin vastaanotan kiitollisena. 

Ikinä ei ole ollut niin kamalaa lemmikkieläin bisnestä kuin nykyään on. Se paskan ja kusen määrä voi olla häiritsevää. Samoin nuoriso räkii pysäkeillä ihan vieressä mikä yököttää kun niiden pisarat lentävät. Kamala lunssi vaan siihen välittämättä vaikka joku seisoo vieressä ja minua alkaa oksettamaan. Mitä teen kun vituttaa se. Ihmisten aiheuttama sikailu saisi loppua eritteidensä sylkemiseen ja eläintensä paskan ja kusen roiskiminen minne tahansa. Miten nykyajan ihmiset voivat olla niin sikoja kun ei 80-90-luvuilla oltu niin vapaamielisiä ja paljon siistimpiä ihmiset. Nykyään ei mitään väliä minne sitä paskaa roiskitaan ja pääasia että toisten tonteille.

Nyt coronaviruksen aikaan jos joku nulkki räkii bussipysäkillä niin soitan hätänumeroon. 

Vierailija
355/356 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin olen koiranomistaja, mutta asun pikkukaupungissa haja-asutusalueella, jossa siis pelkkää metsikköä ympärillä. Koiran kanssa pääsee metsään juoksentelemaan ja sinne se ne tortut pusertaa. En minä niitä sieltä metsästä kerää, on siellä ties kuinka paljon ja ties minkä eläimen paskaa niin tuskin minun koirani paskakasa siellä mitään haittaa.

Sitä en vaan käsitä että kuka jättää koiransa paskat asfaltoidulle jalkakäytävälle, mitä vittua??

Itsekkään en voi ymmärtää miten ihmiset kehtaavat jättää koiranpaskan asfaltille. Ja kun niitä on ihan noilla silloillakin, niin ei voi edes väittää että se on vierinyt pientareelta siihen asfaltille. Oma koirani ei edes suostu tekemään tarpeitaan asfaltille, vaan pidättää niin kauan että pääsee sopivaan puskaan tai metsään. Ainoat kerrat kun oman koiran paskat ovat jäänyt keräämättä ovat olleet ne, kun koira on ollut niin kuralla että kerääminen on mahdotonta. 

Vierailija
356/356 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut ketjun asiattomaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän