Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei koskaan matkustele?

Vierailija
15.04.2018 |

M

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyin kysymyksestä. Vielä enemmän hämmästyin vastauksista. En voi käsittää, että pitää niin ajatella jonkun toisen ihmisen tekemättömyyttä tai tekemisiä. Jotkut ihmiset ei matkusta, koska ne haluaa olla kotona. Toisilla ei ole rahaa. Joillakin ei terveyttä. Joku ei halua jättää suurta hiilijalanjälkeä. Tämä on ihan ok, eikä se määritä ihmisyyttä mitenkään. 

Vierailija
122/127 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Miksi mua kiinnostaisi muiden tekemiset? Itse en matkustele eikä voisi vähempää kiinnostaa mitä muut siitä ajattelevat. En jää mistään paitsi koska ei kiinnosta matkustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin töissä ei ollut aikaa, rahaa kyllä olisi ollut.

Kun olen ollut työtön, ei ole ollut rahaa, aikaa kyllä olisi ollut.

Vierailija
124/127 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin matkustaa mahdollisimman kauas ja pysyä siellä. Mökissä, omassa rauhassa. Ajomatkan päässä jostain kaupungissa.

125/127 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se on sen asian suhteen samanlainen kuin mä.

Vierailija
126/127 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on akateeminen, mutta toimii alalla, jossa on pieni palkka. Ja, että iso osa palkasta yksin elävänä menee asuntolainaan eikä ole vara matkustella. Ja, että ei halua luotolla matkustaa. Ja, että kaikki ystävät ovau perheellisiä eivätkä lähde matkaseuraksi. Ja, että koska ei ole ollut rahaa eikä niitä matkoja, niin ei ole matkustuskokemusta ja arkailee yksin matkalle lähtemistä.

Riittääkö syyksi?

Vierailija
127/127 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin matkustamisen sen jälkeen, kun tulin raiskatuksi Perussa. Ei enää huvita matkailu yhtään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän