Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini tuli isomummon syntymäpäiville mustassa hupparissa, risoissa farkuissa ja tennareissa.

Vierailija
15.04.2018 |

Yritin saada häntä kauppaan ostamaan jonkun mekon tai muun juhlavaatteen, niin hän pyysi että saako rahan rahana ja tulee hupparissa. Kenkä rahoilla osti converset ja sarjakuvia.

Hävetti niin, kun kaikki muut oli hienoina mutta mun tytöllä oli se musta huppari ja risat farkut. Mieskin tuli jossain ruutupaidassa ja farkuissa. Itketti kun isomummo on mulle tärkeä ja läheinen. Nyt en voinut nauttia yhtään hänen juhlistaan kun häpesin niin.

Mies mököttää kun oon kuulemma pikkumainen ja turhantärkee ja mun sukulaiset on p*skantärkeitä. Tyttö ei viitsinyt edes pestä itseään juhliin ja sen tukka oli ihan rasvainen ja likainen.

Herkut kelpasi kyllä sekä miehelle että tytölle.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on osallistuminen. Ei kannata kiinnittää mitään huomiota pukeutumiseen.

Vierailija
22/23 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ap. me mummotkin ollaan oltu joskus teinejä. Ja meidän lapset ja nyt lastenlapset. Ymmärretään oikein hyvin, miten teinit pukeutuvat.

Minusta teinisi asuvalinta on ok. ja kuulostaa hyvältä, niin kuin nykyteinit ovat monissa asioissa.

Ihan pienenä vinkkinä, kannattaisi häpeämisen sijaan muistella pikkuisen omaa nuoruutta, tyttäresi iässä. Paljonko kiinnosti äidin valitsemat leningit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäminen on niin turhaa ja tyhmää. Mut on kasvatettu häpeällä ja yritän kaikin voimin olla tekemättä samaa omille lapsilleni.