Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stockmann Herkun laadun alasajo alkanut (S-ketju)

Vierailija
15.04.2018 |

Ei mennyt kauaa, kun Stokkan Herkun laadun alasajo alkoi.
Ei löydy enää Good Morgon luomu appelsiinimehua. Hollandaise kastike (stokkan oma merkki purkissa) oli ennen yksi syy eksyä Herkkuun. Nyt se on korvattu jollain pussissa olevalla litkulla.

Heihei laatu. Hei hei Herkku.

Oletteko huomanneet muita muutoksia?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Stockalla on kalatiski siirretty arkena lihatiskin yhteyteen ja vain viikonloppuisin on käytössä isompi kalatiski.

Vierailija
42/61 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sieltä kuivaa lihhaa? Aika tyyristä. Keväällähän sitä myydään. Hyvää on. On tullut paljonkin syötyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl noi ulkoman kielise o ain paree.

Siekii ostat.

Vierailija
44/61 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ym. valittaja on oikeasti käynyt Stokkan Food Market Herkussa viime aikoina. Food Market tarkoittaa juuri sitä että siellä on erilliset osastot just juustolle, sulkaalle ja vaikka mille.

Itse pidän uudesta Herkusta, on saatu tilavammaksi, hyllyt ovat siistimmät, ja järjestys on yleensä selkeämpi.

Toki joitakin suosikkituotteitani ei taida enää olla. Tykkäsin mm. niistä Heikkilän yrteistä. Mutta monet Stokkan klassikot löytyy edelleen.

Ja S-kortilla saa bonusta. Puhelimella voi varata jonotuspaikan vaikka juusto-osastolle, yms. Onhan tuolla parannuksiakin.

Vierailija
45/61 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan täyttä skeidaa nykyään, ennen oli juustotiskit, lihatiskit palveluhenkilöillä, nyt on tilalle tullut itsepalvelu einestiski :D

Missä vaiheessa tämä on tapahtunut ja missä liikkeessä? Kävin Helsingin Stockmannin Food Marketissa usean kerran joululomallani, joka päättyi pari viikkoa sitten, ja valmisruoka-palvelutiski oli täysin ennallaan. Ei ollut edes pienentynyt.

Vierailija
46/61 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

God Morgon appelsiinimehu ei ole tehty tiivisteestä, toisin kuin valion litkut.

Onko se sitäpaitsi luomua enää se valion appelsiinimehu, kun tiivisteestä tehdään ja lisätään vesi?

Mistä se vesi tulee ? onko kranavettä vaiko lähdevettä ?

Se muuten on tehty tiivisteestä ihan samalla tavalla kuin ne muutkin pl. tuorepuristettu. On vaan brändätty paremmin.

Näin on. Meillä sitä saa ihan lähi-Prismastakin. Kerran ostin, ja ihmettelin miten ei ole lähellekään niin hyvää kuin esim. Tropicana joka on oikeasti tuorepuristettua mehua, vaikka purkissa luki jotain mikä vahvasti viittasi siihen että kyseessä ei olisi tiivistemehu. Mutta kun katsoin tuoteselosteen, niin sieltä selvisi että tiivistemehu on kyseessä.

Vierailija
47/61 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihintaista siellä on aina yritetty tyrkyttää.

Naapuri ei kestänyt kun haettiin jotain rullia.. Joskus.

Esittelyt olivat joskus kivoja mutta ei nyt sen takia sinne.

Vierailija
48/61 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että ym. valittaja on oikeasti käynyt Stokkan Food Market Herkussa viime aikoina. Food Market tarkoittaa juuri sitä että siellä on erilliset osastot just juustolle, sulkaalle ja vaikka mille.

Itse pidän uudesta Herkusta, on saatu tilavammaksi, hyllyt ovat siistimmät, ja järjestys on yleensä selkeämpi.

Toki joitakin suosikkituotteitani ei taida enää olla. Tykkäsin mm. niistä Heikkilän yrteistä. Mutta monet Stokkan klassikot löytyy edelleen.

Ja S-kortilla saa bonusta. Puhelimella voi varata jonotuspaikan vaikka juusto-osastolle, yms. Onhan tuolla parannuksiakin.

On ilo maksaa tuotteista 10-25% kalliimpaa hintaa kun tietää että saa jopa 5% bonusta kuun lopussa

Vierailija
49/61 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ei kaikki täällä ole trolleja, minä valitin, ja tänään ti.kävin ex herkussa ostoksilla, ja laatu oli heikentynyt niissä MITÄ mä ostin, makuja on monia  huonoja ja hyviä, itsellä laatu kriteeri hyvä.

Vierailija
50/61 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stocc ajetiin alas by stocc,,ihan itse.

Vierailija
51/61 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt haluaisi ostaa jotain god morgån tuotetta joka ei ole kääntänyt nimeään edes suomeksi. Tyrkyttää jotain ruotsalaista appelsiinimehua ihan kuin Ruotsissa kasvaisi appelsiinejä.

Voi tätä lapsellista ruotsin kielen vastaisuutta. Jos mehun nimi olisi Good morning, et varmaan reagoisi. 

Vierailija
52/61 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ainut paikka Suomessa josta sai Fortnum&Mason teelaatuja jne isot valikoimat clippersiä ja muita hyviä laadukkaita teemerkkejä. Enää ei mitään jäljellä. Hyllyt notkuu yellow labelia ja muuta roskaa. Harmittaa todella.

Vierailija
53/61 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teevalikoima supistunut surkeaksi, mutta ehkä syynä on se, että nykyään on Stockmann-kaupungeissa, varsinkin Helsingissä, hyviä teekauppoja.

Mielijäätelöni, jota en kehtaa paljastaa, poistui heti kättelyssä, kun SOK supisti sitäkin valikoimaa. Sitä myytiin joskus Prismoissakin, ja aina oli aukko hyllyissä siinä kohdassa, että menekkiä oli varmasti. Mutta jostain syystä suomalaisille tuputetaan yli-imeliä karkkijäätelöitä. Onneksi Ruotsin puolella käydessä suosikkimerkkiäni on miltei kaupassa kuin kaupassa.

Tampereen Herkku/Food Market on perinteisesti ollut aika vaatimaton, ja on sitä nyt vielä enemmän - Sokoksen Herkun valikoimat ovat siellä paljon monipuolisemmat.

Vierailija
54/61 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt haluaisi ostaa jotain god morgån tuotetta joka ei ole kääntänyt nimeään edes suomeksi. Tyrkyttää jotain ruotsalaista appelsiinimehua ihan kuin Ruotsissa kasvaisi appelsiinejä.

Voi tätä lapsellista ruotsin kielen vastaisuutta. Jos mehun nimi olisi Good morning, et varmaan reagoisi. 

Ruotiskielisethän vihaavat suomenkieltä kymmenen kertaa enemmän

Vierailija
55/61 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ainut paikka Suomessa josta sai Fortnum&Mason teelaatuja jne isot valikoimat clippersiä ja muita hyviä laadukkaita teemerkkejä. Enää ei mitään jäljellä. Hyllyt notkuu yellow labelia ja muuta roskaa. Harmittaa todella.

Clippersiä nyt saa mun lähialepastakin vaikka mitä. Ja ässämarketista ja k-kaupasta Kampista

Vierailija
56/61 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ilo maksaa tuotteista 10-25% kalliimpaa hintaa kun tietää että saa jopa 5% bonusta kuun lopussa

No jos saa laadukkaampaa tavaraa ja joutuu maksamaan siitä hieman enemmän, eikö se ole ihan normaalia.

Tosin eihän Stokkan Herkussa koskaan kaikki tuotteet ole olleet rankasti hinnoiteltuja, ihan samoja hintoja on kuin esim. S-marketissa. Kyse on valinnoista, eli oman järjen käyttö on sallittua.

Näin oli vanhassa Stokkan herkussa, mutta sieltä ei saanut bonuksia.

Vierailija
57/61 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hhhhhh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule ei kaikki täällä ole trolleja, minä valitin, ja tänään ti.kävin ex herkussa ostoksilla, ja laatu oli heikentynyt niissä MITÄ mä ostin, makuja on monia  huonoja ja hyviä, itsellä laatu kriteeri hyvä.

Olen itse kriittinen kuluttaja, joten kiinnitän kyllä huomioni laatuun. Omalta osaltani en ole vielä sellaista todennut Stokkan Herkun suhteen. Lisäksi jos on kyse vain yhdestä tuotteesta, kyse voi olla laatuerosta eri erien välillä. Turha lähteä yhden tuotteen perusteella kiekumaan ja yleistämään tilannetta.

Vierailija
58/61 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hhhhhh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kriittinen kuluttaja, joten kiinnitän kyllä huomioni laatuun. Omalta osaltani en ole vielä sellaista todennut Stokkan Herkun suhteen. Lisäksi jos on kyse vain yhdestä tuotteesta, kyse voi olla laatuerosta eri erien välillä. Turha lähteä yhden tuotteen perusteella kiekumaan ja yleistämään tilannetta.

No ei se paljon hyödytä ainakaan minua jos hyllyt ovat siistimmät ja järjestyksessä, se on se mm. tuotteiden laatu ja monipuolisuus jota kaipaan ex-herkusta, nykyisessä kun on on suurin osa Prisman valikoimaa, mutta kalliimmalla hinnalla.

Vierailija
59/61 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

änkyräkänkyrä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hhhhhh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se paljon hyödytä ainakaan minua jos hyllyt ovat siistimmät ja järjestyksessä, se on se mm. tuotteiden laatu ja monipuolisuus jota kaipaan ex-herkusta, nykyisessä kun on on suurin osa Prisman valikoimaa, mutta kalliimmalla hinnalla.

Samaa mieltä

Vierailija
60/61 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ollut ihan tyytyväinen uuteen herkkuun. Se uusi bistrokin hyvä.