Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon lyhennätte autolainaa kuukaudessa?

Vierailija
22.04.2006 |

Me tarvittaisiin surkeasti uusi/uudempi auto. Siihen pitäisi ottaa lainaa, mutta en tiedä yhtään minkä suuruisia autolainan kuukausierät yleensä ovat mahdollisia. Ei ole hirveän paljon rahaa laittaa kuukaudessa siihen, kun en halua että tili on sitten joka kuukauden lopussa nollilla.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei koskaan ole ollut autolainaa. Olen ajellut halvoilla vanhoilla autoilla ja nyt kun sain perintöä, ostin elämäni ensimmäisen uuden auton. Olen 50v.

Vierailija
22/26 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa vaikkapa tonnin-viiden tonnin autoja preferenssien mukaan ja laittaa ylimääräinen raha säästöön. Alle 100 000 euron autolla ei ole varsinaista statusarvoa ja alle kymmenen vuoden autot ovat lähtökohtaisesti hyvin turvallisia ja kestävät ainakin sellaiset 300 000km.

Jos on paljon rahaa ja haluaa sen Porschen, S-sarjan Mersun tai 700-sarjan Bemarin, Teslan tai muun pelin jolla on oikeasti statusarvoa niin siitä vaan!

Nimim. ei kateellinen rikas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako ottaa senttiäkään lainaa, jos ei osaa jako/kertolaskua tai prosenttilaskuja? Tai edes googlettaa laskureita netistä?

Vierailija
24/26 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

311e/kk

Vierailija
25/26 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan autot käteisellä. En halua autolainaa, enkä luottokortteja. Cash is king.

Vierailija
26/26 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys edelliseen: vihaan maksaa osamaksuja tai laskuja mihinkään. Yksi riesa vähemmän kun ostaa käteisellä omaan budjettiin sopivan auton. Säästyy se 400€/kk osamaksu ja voila - ihmisellä on 5000€/v käytössä seuraavat 30 vuotta. Korkoa korolle ja sitä rataa...