Minulle kaasoksi Turkuun 2020
Hei! Nyt tulee yllättävä ja ehkä ennennäkemätön pyyntö. Eli olen menossa naimisiin kesällä 2020 eikä minulla ole ketään ketä pyytää kaasoksi :( olen 26-vuotias ihan tavallinen nainen, ammatiltani sairaanhoitaja. En siis etsi työmyyrää vaan korkeintaan juontajaa tilaisuuteemme. Voisin jopa harkita tuntipalkkausta, niin epätoivoinen olen :D auttakaa kiltit!
-Marika
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Rohkea idea ap, toivon todella että kaaso löytyy ja miksei just useampikin ystävä, niitä kun on välillä hankala löytää :)
Lähtisin mukaan jos asuisin lähempänä..
Onnea ja ihania häitä!
Kiitos paljon :)
-Marika
Mäkin voin tulla :) Asun jopa TYKSin vieressä ja sote-alalla. Ja koiria myös. Olen ollut kaasonakin pari kertaa.
Aivan ihana idea! Onneksi olkoon tulevien häiden johdosta! En asu itse tarpeeksi lähellä että minusta olisi apuja. Tsemppiä tulevaan täältä etelä suomesta!
Hei mäkin haluun! Asun Helsingissä, 27 v ja myös hoitoalalla. :D
Kohtahan onkin ne neidot kasassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen valmis olemaan kaaso ja järjestämään hauskat polttarit ja ohjelmaa häihinkin! Tai voin tulla kaveriksi juhlimaan. Kokemusta on omien ja ystävien häiden suunnittelusta.
Laita viestiä sinäki! tulekaasokseni@hotmail.com
Yhden kanssa viestittelen jo. Voitais vaikka tehdä ryhmä whatsappiin-Marika
Viesti laitettu!
Onko tää nyt ihan oikea ja aito juttu? Tekisi mieli laittaa viestiä, mutten uskalla antaa sähköpostia kun se on omalla nimellä jos tää onkin joku huijausjuttu.
Oon jo saanut 4 viestiä :) jos hirvittää nii laittakaa feikkisähköpostista viestiä. Kerron kyllä heti oman nimeni ja numeron! Ei oo huijausta valitettavasti:D
-Marika tulekaasokseni@hotmail.com
Tuleva tositv-formaatti ja osallistujat yllätetään juhlissa "Olet kaasotettu-tämä on kesän kakskymmentä häähumu-ohjelma ja sinä olet illan päätähti"
Marikalla on kohta enemmän kaasoja ku laki sallii😀
t.mies 22v
Miksei sulla ole kavereita? :O Mä olen 25 ja turusta kans
Vierailija kirjoitti:
t.mies 22v
Amerikkalaistyyliset; 20 morsiusneitoa :D neljälle viestittelen
-Marika
Vierailija kirjoitti:
Niinpä :(
-Marika
500 e palkalla voin keksiä hullunhauskoja juttuja häihinne + saan syödä ruokianne kaupan päälle.
Vierailija kirjoitti:
500 e palkalla voin keksiä hullunhauskoja juttuja häihinne + saan syödä ruokianne kaupan päälle.
Nyt on aika kova hintapyyntö.. :)
-Marika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.mies 22vAmerikkalaistyyliset; 20 morsiusneitoa :D neljälle viestittelen
-Marika
Niinpä! Te ootte ainakin hyvissä ajoin liikkeellä. Voi tulla vielä tappelu kuka sun kaasoksi lopulta pääsee
t.mies 22v
Vierailija kirjoitti:
elämäntilanteet muuttuu. Kaikki on niin kiireisiä. Asutaan ympäri maailmaa. Aikuisena on vaan vaikea saada kavereita kun Suomessa ei ole sellaista yhteisökulttuuria. Ei siinä tarvitse olla sen kummempaa syytä.
mä olen työharjoittelussa pois Turusta seuraavat 6kk olisin muuten niin fiiliksissä lähettämässä viestiä 😊
Onpas hauskaa. Av-forumin oma reality. =) Harmi että pitää 2 vuotta odotella loppuhuipennusta, mutta tulkaa sitten päivittämään. :D
Laita viestiä sinäki! tulekaasokseni@hotmail.com
Yhden kanssa viestittelen jo. Voitais vaikka tehdä ryhmä whatsappiin
-Marika