Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle kaasoksi Turkuun 2020

Vierailija
12.04.2018 |

Hei! Nyt tulee yllättävä ja ehkä ennennäkemätön pyyntö. Eli olen menossa naimisiin kesällä 2020 eikä minulla ole ketään ketä pyytää kaasoksi :( olen 26-vuotias ihan tavallinen nainen, ammatiltani sairaanhoitaja. En siis etsi työmyyrää vaan korkeintaan juontajaa tilaisuuteemme. Voisin jopa harkita tuntipalkkausta, niin epätoivoinen olen :D auttakaa kiltit!

-Marika

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarissahan oli joku aika sitten juttu, että jossain maassa (oisko ollut Kiinassa, en yhtään muista) on ihan yleistäkin, että naiset palkkaavat kaason itselleen. Tai no, vaikea tietää kuinka yleistä oikeasti, mutta siellä kuitenkin on olemassa jonkunlainen kaasojen ammattikunta. Ilmeisesti on huomattu se, että naisten ei ole aina niin yksinkertaista löytää kaasoa itselleen ja isketty bisneksellä tähän.

Mä oon googlaillu ja löysinkin jonkun juhlasuunnittelijan joka hoitais myös kaason tehtäviä. Mutta hinta olis sitten ollu useempi tuhat :/

-Marika

Vierailija
42/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain sanomaan, että onpa ihana keskustelu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin vain sanomaan, että onpa ihana keskustelu :)

Ite ihan yllätyin miten monta ihanaa viestiä oon saanu :) toivottavasti poikisi myös jotain :)

-Marika

Vierailija
44/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan toi symppis 22v. mies mukaan myös! Tulee morsiusneitopoika. :)

Vierailija
45/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarissahan oli joku aika sitten juttu, että jossain maassa (oisko ollut Kiinassa, en yhtään muista) on ihan yleistäkin, että naiset palkkaavat kaason itselleen. Tai no, vaikea tietää kuinka yleistä oikeasti, mutta siellä kuitenkin on olemassa jonkunlainen kaasojen ammattikunta. Ilmeisesti on huomattu se, että naisten ei ole aina niin yksinkertaista löytää kaasoa itselleen ja isketty bisneksellä tähän.

Tästä tuli dokumentti telkkarista. Kiinassa kaaso joutuu sietämään ahdistelua ja juomaan paljon alkoholia, joten vapaaehtoisia on vaikea löytää. Siksi on syntynyt kaasojen ammattikunta.

Olisikohan tämö hyvä sivubisnes Suomessakin? Majoitus- ja matkakulut ja muutaman satasen palkka maksettaisiin. Sitä vastaan kaaso esittäisi morsiamen entistä työkaveria, vaihtarivuoden kämppistä tms.

Vierailija
46/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on tottakai myös tervetullut mikäli on kiinnostunut :D

-Marika

Vierailija
47/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli dokumentti telkkarista. Kiinassa kaaso joutuu sietämään ahdistelua ja juomaan paljon alkoholia, joten vapaaehtoisia on vaikea löytää. Siksi on syntynyt kaasojen ammattikunta.

Olisikohan tämö hyvä sivubisnes Suomessakin? Majoitus- ja matkakulut ja muutaman satasen palkka maksettaisiin. Sitä vastaan kaaso esittäisi morsiamen entistä työkaveria, vaihtarivuoden kämppistä tms.

Mun kanssa ei tarvitse kohdata ahdistelua tai joutua työmyyräksi. Haluun itekkin päästä mahdollisimman helpolla ja ollaan mietitty juhlapaikat sillä periaatteella että mitään ei tarvitse itse askarrella. Paikkakortit voin väsätä mutta thats it, muusta maksan :D

-Marika

Vierailija
48/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo Kiinassa. Siellä on myös kukoistava bisnes missä voi palkata itselleen tyttö/poikaystävän siksi ajaksi kun menee juhlimaan uutta vuotta kotiinsa. Siellä siis oikeesti äidit voi ilmoittaa pojalleen että jossei ensi Uutena Vuotena ole sitä tyttöystävää (josta siis tulleensa joka hoitaa meitä kun me ollaan vanhoja) niin ei ole kotiin tulemista 🙁 jos oot jo peräti 28 v ja sinkku niin olet pelottavan lähellä ikisinkkuutta...

Vierailija
49/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääh, tää ois niin hauskaa! Kerro enemmän itsestäsi :) Millainen ihminen, mitä harrastat?

Mitähän mä täällä kertoisin.. muutin Turkuun opiskelemaan muutama vuosi sitten ja valmistuin viime vuonna. Töissä oon tyksissä. Mitään "kunnon" harrastuksia ei oo. Ulkoilen koiran kanssa ja tykkään lukea kirjoja :) oon aika rauhallinen, luotettava. Omasta mielestä hyvä ja lojaali ystävä, mutta jotenki ne tärkeimmät suhteet on kariutunu välimatkan ja muiden asioiden takia.. :/ opiskelukavereita sain, mutta en ehkä sit niin samanhenkisiä.

-Marika

Tulisin muuten mielelläni kaasoksesi mutta käyn Tyksissä potilaan ominaisuudessa. Kaikki tapaamani Tyksin henkilökunnan jäsenet ovat olleet todella kivoja minua kohtaan.

Mutta joka tapauksessa onnellista kevättä ja jatkoa sinulle.

Vierailija
50/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin tullakin jos asuisin Turussa tai ees vähän lähempänä

T.mies 22v

Vierailija
51/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääh, tää ois niin hauskaa! Kerro enemmän itsestäsi :) Millainen ihminen, mitä harrastat?

Mitähän mä täällä kertoisin.. muutin Turkuun opiskelemaan muutama vuosi sitten ja valmistuin viime vuonna. Töissä oon tyksissä. Mitään "kunnon" harrastuksia ei oo. Ulkoilen koiran kanssa ja tykkään lukea kirjoja :) oon aika rauhallinen, luotettava. Omasta mielestä hyvä ja lojaali ystävä, mutta jotenki ne tärkeimmät suhteet on kariutunu välimatkan ja muiden asioiden takia.. :/ opiskelukavereita sain, mutta en ehkä sit niin samanhenkisiä.

-Marika

Tulisin muuten mielelläni kaasoksesi mutta käyn Tyksissä potilaan ominaisuudessa. Kaikki tapaamani Tyksin henkilökunnan jäsenet ovat olleet todella kivoja minua kohtaan.

Mutta joka tapauksessa onnellista kevättä ja jatkoa sinulle.

Sen verran uskallan tässä vielä paljastaa, että en työskentele T- tai A-sairaalassa :)

-Marika

Vierailija
52/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Turkulainen myös" ekalta sivulta jatkaa; mulla on tosi samantapainen elämäntilanne, vanhat kaverit on jääny toisille paikkakunnille, ja en oo uskaltanut edes ajatella häiden järjestämistä, kun en tiedä, ketä sinne kutsuis / tulis paikalle / kenet vois pyytää kaasoksi... Mies onneksi sentään löytyy. Tästähän vois tulla vaikka kaasoporukka, josta muutkin voi kaasoilla toisilleen myöhemmin!

Vierailija
53/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Turkulainen myös" ekalta sivulta jatkaa; mulla on tosi samantapainen elämäntilanne, vanhat kaverit on jääny toisille paikkakunnille, ja en oo uskaltanut edes ajatella häiden järjestämistä, kun en tiedä, ketä sinne kutsuis / tulis paikalle / kenet vois pyytää kaasoksi... Mies onneksi sentään löytyy. Tästähän vois tulla vaikka kaasoporukka, josta muutkin voi kaasoilla toisilleen myöhemmin!

Kuulostaa samalta.. laita oikeesti viestiä! Ehkä saadaan kasaan jotain aidompaakin :) tulekaasokseni@hotmail.com

-Marika

Vierailija
54/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympaattinen aloitus.

Toivottavasti saatte hyvän porukan kokoon!

Vierailija
55/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei jätetä puheen tasolle vaikka se onkin helpompaa olla ikinä tekemättä mitään. Miettikää mikä tarina sitten joskus, kun on mennyt tarpeeksi monta vuotta että voi paljastaa kavereiden alkuperän!

Vierailija
56/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana ketju! Hävettää myöntää, mutta pillahdin ihan itkuun. Toivottavasti saat AP kaason, tai jopa kaasoporukan! Itsekin ilmoittautuisin vapaaehtoiseksi, mutta vaikutan täällä pohjoisessa, joten välimatka on turhan pitkä.

Vierailija
57/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden viestin oon jo saanut :) laittakaa muutkin ettei jää vain puheeksi. Parin tunnin päästä palsta sulkeutuu ja tää aloitus katoaa!

-Marika

Vierailija
58/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ihanaa! Itsekkin tulisin ihan ilmaiseksi avuksi ja seuraksi mutta asun pohjoisessa. Mahtavaa kuitenkin että täältä tälläistä positiivistakin välillä löytyy <3

Vierailija
59/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis olemaan kaaso ja järjestämään hauskat polttarit ja ohjelmaa häihinkin! Tai voin tulla kaveriksi juhlimaan. Kokemusta on omien ja ystävien häiden suunnittelusta.

Vierailija
60/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea idea ap, toivon todella että kaaso löytyy ja miksei just useampikin ystävä, niitä kun on välillä hankala löytää :)

Lähtisin mukaan jos asuisin lähempänä..

Onnea ja ihania häitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä