Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle kaasoksi Turkuun 2020

Vierailija
12.04.2018 |

Hei! Nyt tulee yllättävä ja ehkä ennennäkemätön pyyntö. Eli olen menossa naimisiin kesällä 2020 eikä minulla ole ketään ketä pyytää kaasoksi :( olen 26-vuotias ihan tavallinen nainen, ammatiltani sairaanhoitaja. En siis etsi työmyyrää vaan korkeintaan juontajaa tilaisuuteemme. Voisin jopa harkita tuntipalkkausta, niin epätoivoinen olen :D auttakaa kiltit!

-Marika

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule! Emme tarvitse koomikkoa vaan ihmisen kertomaan, että seuraavaksi syödään ja sitten bändi alkaa soittamaan :D

-Marika

En minä komiikkaa osaakaan, vaan näytellä että olen siellä palkatta. :D

t. 4

Jos olet tosissasi niin voisin tehdä feikkisähköpostiosoitteen, jonka kautta annan numeroni? En uskalla täällä antaa emailia :/ ootko suunnilleen samaa ikäluokkaa?

-Marika

Olen 30 eli aika samaan osutaan. Olis hauskaa jos muutkin lähtee, saat vielä kavereita ja polttarit kaupan päälle. :)

4

30 on hyvä ikä :) mies on reilu 30. Näytän kyllä 18-vuotiaalta

-Marika

Vierailija
22/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mitään häpeile! En itsekään tiedä mistä revin kaason jos toi mies kosii. Tai edes vieraita muuta kuin joku setä ja täti jostain. :D Tää on ihana, ja kuvaa varmaan aika monenkin tilannetta!

Kiitos tsempistä :') oon jopa ehdottanu et pidettäis maistraatissa häät tai sit ulkomailla mut mies ei suostu :/

-Marika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku pitää lähtijää hulluna tai ahneena niin mun on pakko sanoa että tuosta ei ole kuin puolet totta, tavallaan. Nimittäin olen niin pohjattoman kyllästynyt siihen että musta on tullut paikalleen jämähtänyt "ei" -tyyppi joten tein lupauksen että sanon ainakin viiteen juttuun "kyllä". Tämän seurauksena olen palannut kouluun, hommaamassa ajokorttia, otin exän takaisin, sain uuden työpaikan ja nyt olen tulossa av-mammalle kaasoksi. :D Tylsyys alkaa loppua.

Eikä tälle avaukselle voi muuta kuin heltyä. :)

4

Vierailija
24/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, tää ois niin hauskaa! Kerro enemmän itsestäsi :) Millainen ihminen, mitä harrastat?

Vierailija
25/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa sähköpostia niin vastaan tulekaasokseni@hotmail.com

-Marika

Vierailija
26/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääh, tää ois niin hauskaa! Kerro enemmän itsestäsi :) Millainen ihminen, mitä harrastat?

Mitähän mä täällä kertoisin.. muutin Turkuun opiskelemaan muutama vuosi sitten ja valmistuin viime vuonna. Töissä oon tyksissä. Mitään "kunnon" harrastuksia ei oo. Ulkoilen koiran kanssa ja tykkään lukea kirjoja :) oon aika rauhallinen, luotettava. Omasta mielestä hyvä ja lojaali ystävä, mutta jotenki ne tärkeimmät suhteet on kariutunu välimatkan ja muiden asioiden takia.. :/ opiskelukavereita sain, mutta en ehkä sit niin samanhenkisiä.

-Marika

Vierailija
27/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku pitää lähtijää hulluna tai ahneena niin mun on pakko sanoa että tuosta ei ole kuin puolet totta, tavallaan. Nimittäin olen niin pohjattoman kyllästynyt siihen että musta on tullut paikalleen jämähtänyt "ei" -tyyppi joten tein lupauksen että sanon ainakin viiteen juttuun "kyllä". Tämän seurauksena olen palannut kouluun, hommaamassa ajokorttia, otin exän takaisin, sain uuden työpaikan ja nyt olen tulossa av-mammalle kaasoksi. :D Tylsyys alkaa loppua.

Eikä tälle avaukselle voi muuta kuin heltyä. :)

4

Hei ihan mahtavaa (tai en vielä tiedä tosta ex-jutusta) :D mut odotan sun viestiä!

-Marika

Vierailija
28/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OdensKuutio kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei! Nyt tulee yllättävä ja ehkä ennennäkemätön pyyntö. Eli olen menossa naimisiin kesällä 2020 eikä minulla ole ketään ketä pyytää kaasoksi :( olen 26-vuotias ihan tavallinen nainen, ammatiltani sairaanhoitaja. En siis etsi työmyyrää vaan korkeintaan juontajaa tilaisuuteemme. Voisin jopa harkita tuntipalkkausta, niin epätoivoinen olen :D auttakaa kiltit!

-Marika

Hanki joku koditon, ei kukaan sun häihin haluu tulla

no voi sentäs :( eikö SUN häihin halunnut kukaan tulla kun menee noin tunteisiin?

Vierailija
29/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette viitti meilata omalla osoitteella niin tehkää kanssa tommonen feikkiosoite. Vastaan siihen sit kertomalla mun oikeet tiedot. Voitte facebookittaa mut ja sit vasta päättää et kerrotteko oikeen nimenne :D

-Marika

Vierailija
30/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ette paljastu heti vaan voitte kurkata miltä mä näytän ym ennen kun kerrotte nimenne!

-Marika tulekaasokseni@hotmail.com

Vierailija
31/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös sairaanhoitaja mut 40v. Mä voisin olla sun feikkityökaveri :D En tarvi palkkaa. Tulisin vaan perheineni syömään ja ihailemaan häitä. Häät on ihania! Mulla on mies ja kaksi lasta. Mies on kylläkin ulkomaalainen. Ihan hyväkäytöksinen, mutta jos sulla on hirveet antipatiat ulkomaalaisia kohtaan ni mun ystävyys sun kanssa ei menisi läpi :D :D

Mutta hauska idea ap!

OIs ihana tulla pelastaan sun häät. Millasella osastolla oot töissä? Voisin keksiä feikkitilanteita mitä meillä ois sattunut töissä.

Vierailija
32/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän mä täällä kertoisin.. muutin Turkuun opiskelemaan muutama vuosi sitten ja valmistuin viime vuonna. Töissä oon tyksissä. Mitään "kunnon" harrastuksia ei oo. Ulkoilen koiran kanssa ja tykkään lukea kirjoja :) oon aika rauhallinen, luotettava. Omasta mielestä hyvä ja lojaali ystävä, mutta jotenki ne tärkeimmät suhteet on kariutunu välimatkan ja muiden asioiden takia.. :/ opiskelukavereita sain, mutta en ehkä sit niin samanhenkisiä.

-Marika

Mennäänkö kävelylle/koiralenkille joku päivä? :D

Olen 24-vuotias turkulainen opiskelijanainen. Tykkään ulkoilla, valokuvaan jonkun verran (mutta kämäisillä välineillä) ja tykkään myös rauhallisesta oleilusta. 

Vierailija
33/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös sairaanhoitaja mut 40v. Mä voisin olla sun feikkityökaveri :D En tarvi palkkaa. Tulisin vaan perheineni syömään ja ihailemaan häitä. Häät on ihania! Mulla on mies ja kaksi lasta. Mies on kylläkin ulkomaalainen. Ihan hyväkäytöksinen, mutta jos sulla on hirveet antipatiat ulkomaalaisia kohtaan ni mun ystävyys sun kanssa ei menisi läpi :D :D

Mutta hauska idea ap!

OIs ihana tulla pelastaan sun häät. Millasella osastolla oot töissä? Voisin keksiä feikkitilanteita mitä meillä ois sattunut töissä.

Ollaan alustavasti puhuttu että pidettäis lapsettomat häät. Miehesi on kyllä tervetullut syntyperästään huolimatta :D

-Marika

Vierailija
34/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Näin tää palsta toimii parhaimmillaan. Tiedä vaikka saatte toisistanne sydänystävät😊

t.mies 22v

Vierailija
35/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hauska idea ap!

Ollaan alustavasti puhuttu että pidettäis lapsettomat häät. Miehesi on kyllä tervetullut syntyperästään huolimatta :D

-Marika

Ai no voi harmi :D 

Tsemppiä ap kuitenkin! Toivottavasti saat ihanat häät.

Vierailija
36/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Marika

Mennäänkö kävelylle/koiralenkille joku päivä? :D

Olen 24-vuotias turkulainen opiskelijanainen. Tykkään ulkoilla, valokuvaan jonkun verran (mutta kämäisillä välineillä) ja tykkään myös rauhallisesta oleilusta. 

Ihanaa, mennään oikeesti! Laita säkin viestiä tulekaasokseni@hotmail.com

-Marika

Vierailija
37/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hauska idea ap!

-Marika

Ai no voi harmi :D 

Tsemppiä ap kuitenkin! Toivottavasti saat ihanat häät.

Kiitos kuitenkin tarjouksesta ja oon pahoillani :) toivottavasti pääsette koko perhe pian nauttimaan juhlista

-Marika

Vierailija
38/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa koira ja lukeminen harrastuksina! Laitan kohta mailia, ihan koneelta kun tää puhelin on niin tolkuttoman tukkonen. :)

T. se hullu joka otti exän takaisin (olen oikeasti rauhallinen tyyppi, joskus pitää vaan tuupata :D )

Vierailija
39/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissahan oli joku aika sitten juttu, että jossain maassa (oisko ollut Kiinassa, en yhtään muista) on ihan yleistäkin, että naiset palkkaavat kaason itselleen. Tai no, vaikea tietää kuinka yleistä oikeasti, mutta siellä kuitenkin on olemassa jonkunlainen kaasojen ammattikunta. Ilmeisesti on huomattu se, että naisten ei ole aina niin yksinkertaista löytää kaasoa itselleen ja isketty bisneksellä tähän.

Vierailija
40/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kanssa koira ja lukeminen harrastuksina! Laitan kohta mailia, ihan koneelta kun tää puhelin on niin tolkuttoman tukkonen. :)

T. se hullu joka otti exän takaisin (olen oikeasti rauhallinen tyyppi, joskus pitää vaan tuupata :D )

Joo täällä odottelen :) ei oo kukaan vielä laittanu mitään. Jos useempi uskaltais niin voisin tehdä vaikka whatsappiin ryhmän meille

-Marika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi