Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle kaasoksi Turkuun 2020

Vierailija
12.04.2018 |

Hei! Nyt tulee yllättävä ja ehkä ennennäkemätön pyyntö. Eli olen menossa naimisiin kesällä 2020 eikä minulla ole ketään ketä pyytää kaasoksi :( olen 26-vuotias ihan tavallinen nainen, ammatiltani sairaanhoitaja. En siis etsi työmyyrää vaan korkeintaan juontajaa tilaisuuteemme. Voisin jopa harkita tuntipalkkausta, niin epätoivoinen olen :D auttakaa kiltit!

-Marika

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme harkinneet juhlien pitämistä kankaisten kartanossa maskussa tai tårgetin piazzassa. Tarkoituksena on mennä kesällä katsomaan paikkoja.. vihkiminen todennäköisesti tuomio- tai mikaelinkirkossa

-Marika

Vierailija
2/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Nyt tulee yllättävä ja ehkä ennennäkemätön pyyntö. Eli olen menossa naimisiin kesällä 2020 eikä minulla ole ketään ketä pyytää kaasoksi :( olen 26-vuotias ihan tavallinen nainen, ammatiltani sairaanhoitaja. En siis etsi työmyyrää vaan korkeintaan juontajaa tilaisuuteemme. Voisin jopa harkita tuntipalkkausta, niin epätoivoinen olen :D auttakaa kiltit!

-Marika

Hanki joku koditon, ei kukaan sun häihin haluu tulla

Vierailija
4/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tulla. :D Asun Turun keskustassa ja teatterikurssit on käyty.

Vierailija
5/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki aikaa löytää kavereita vielä...

Vierailija
6/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tosissasi ja jaksat seistä vierelläni vihkimisen ajan sekä hoitaa bestmanin kanssa pientä ohjelmaa(?), 300e? Niin ja et kerro kenellekkään, että olet palkattu :D

-Marika

Vierailija
7/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule! Emme tarvitse koomikkoa vaan ihmisen kertomaan, että seuraavaksi syödään ja sitten bändi alkaa soittamaan :D

-Marika

Vierailija
8/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule! Emme tarvitse koomikkoa vaan ihmisen kertomaan, että seuraavaksi syödään ja sitten bändi alkaa soittamaan :D

-Marika

Tämä siis tarkoitettu vastaajalle numero 4.

Vierailija
9/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tosissasi ja jaksat seistä vierelläni vihkimisen ajan sekä hoitaa bestmanin kanssa pientä ohjelmaa(?), 300e? Niin ja et kerro kenellekkään, että olet palkattu :D

-Marika

Kuulostaa sopuhinnalta. :)

Vierailija
10/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Marika

En minä komiikkaa osaakaan, vaan näytellä että olen siellä palkatta. :D

t. 4

Vierailija
11/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Marika

t. 4

Jos olet tosissasi niin voisin tehdä feikkisähköpostiosoitteen, jonka kautta annan numeroni? En uskalla täällä antaa emailia :/ ootko suunnilleen samaa ikäluokkaa?

-Marika

Vierailija
12/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hauskalta! Tekis mieli lähteä mukaan, mut en uskalla sitoutua kahden vuoden päähän. Toisaalta, kahdessa vuodessa voi tulla kavereiksi, jolloin voisi olla ihan "oikea" kaaso :)

T: turkulainen myös.

Vierailija
13/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kohta rivi vapaaehtoisia kaasoja, kunnon polttarit tulossa :D

Vierailija
14/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hauskalta! Tekis mieli lähteä mukaan, mut en uskalla sitoutua kahden vuoden päähän. Toisaalta, kahdessa vuodessa voi tulla kavereiksi, jolloin voisi olla ihan "oikea" kaaso :)

T: turkulainen myös.

Voidaan koota kaveriporukka täällä ja tulette kaikki pientä korvausta vastaan juhlimaan meitä :D mä kuulostan hullulta

-Marika

Vierailija
15/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tää on ihan totta niin olisi hauska ihan vaan kerätä porukka ja tutustua ja sitten olla ihan "oikea" kaaso jos siitä tulee ystävyys :)

Vierailija
16/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein nyt sähköpostin tätä varten. Voitte vaikka tehdä itsekin feikkiosoitteen ja meilata mulle. Laitan vastausviestissä mun nimen ja numeron niin voidaan jatkaa keskustelua whatsappissa tai facebookissa :) toivottavasti moni uskaltaisi meilata tulekaasokseni@hotmail.com

-Marika

Vierailija
17/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos tää on ihan totta niin olisi hauska ihan vaan kerätä porukka ja tutustua ja sitten olla ihan "oikea" kaaso jos siitä tulee ystävyys :)

No mä olen ainakin ihan tosissani :) vaikka vähän hävettää oma tilanne

-Marika

Vierailija
18/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Marika

t. 4

Jos olet tosissasi niin voisin tehdä feikkisähköpostiosoitteen, jonka kautta annan numeroni? En uskalla täällä antaa emailia :/ ootko suunnilleen samaa ikäluokkaa?

-Marika

Olen 30 eli aika samaan osutaan. Olis hauskaa jos muutkin lähtee, saat vielä kavereita ja polttarit kaupan päälle. :)

4

Vierailija
19/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisin se mukava jos olisi jopa morsiusneitoja! Mut en uskalla vielä niin kauas ajatella :)

-Marika

Vierailija
20/81 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mitään häpeile! En itsekään tiedä mistä revin kaason jos toi mies kosii. Tai edes vieraita muuta kuin joku setä ja täti jostain. :D Tää on ihana, ja kuvaa varmaan aika monenkin tilannetta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi