Minulle kaasoksi Turkuun 2020
Hei! Nyt tulee yllättävä ja ehkä ennennäkemätön pyyntö. Eli olen menossa naimisiin kesällä 2020 eikä minulla ole ketään ketä pyytää kaasoksi :( olen 26-vuotias ihan tavallinen nainen, ammatiltani sairaanhoitaja. En siis etsi työmyyrää vaan korkeintaan juontajaa tilaisuuteemme. Voisin jopa harkita tuntipalkkausta, niin epätoivoinen olen :D auttakaa kiltit!
-Marika
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Hei! Nyt tulee yllättävä ja ehkä ennennäkemätön pyyntö. Eli olen menossa naimisiin kesällä 2020 eikä minulla ole ketään ketä pyytää kaasoksi :( olen 26-vuotias ihan tavallinen nainen, ammatiltani sairaanhoitaja. En siis etsi työmyyrää vaan korkeintaan juontajaa tilaisuuteemme. Voisin jopa harkita tuntipalkkausta, niin epätoivoinen olen :D auttakaa kiltit!
-Marika
Hanki joku koditon, ei kukaan sun häihin haluu tulla
Minä voin tulla. :D Asun Turun keskustassa ja teatterikurssit on käyty.
Hetki aikaa löytää kavereita vielä...
Jos olet tosissasi ja jaksat seistä vierelläni vihkimisen ajan sekä hoitaa bestmanin kanssa pientä ohjelmaa(?), 300e? Niin ja et kerro kenellekkään, että olet palkattu :D
-Marika
Tule! Emme tarvitse koomikkoa vaan ihmisen kertomaan, että seuraavaksi syödään ja sitten bändi alkaa soittamaan :D
-Marika
Vierailija kirjoitti:
Tule! Emme tarvitse koomikkoa vaan ihmisen kertomaan, että seuraavaksi syödään ja sitten bändi alkaa soittamaan :D
-Marika
Tämä siis tarkoitettu vastaajalle numero 4.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tosissasi ja jaksat seistä vierelläni vihkimisen ajan sekä hoitaa bestmanin kanssa pientä ohjelmaa(?), 300e? Niin ja et kerro kenellekkään, että olet palkattu :D
-Marika
Kuulostaa sopuhinnalta. :)
Vierailija kirjoitti:
-Marika
En minä komiikkaa osaakaan, vaan näytellä että olen siellä palkatta. :D
t. 4
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Marika
t. 4
Jos olet tosissasi niin voisin tehdä feikkisähköpostiosoitteen, jonka kautta annan numeroni? En uskalla täällä antaa emailia :/ ootko suunnilleen samaa ikäluokkaa?
-Marika
Kuulostaa hauskalta! Tekis mieli lähteä mukaan, mut en uskalla sitoutua kahden vuoden päähän. Toisaalta, kahdessa vuodessa voi tulla kavereiksi, jolloin voisi olla ihan "oikea" kaaso :)
T: turkulainen myös.
Sulla on kohta rivi vapaaehtoisia kaasoja, kunnon polttarit tulossa :D
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hauskalta! Tekis mieli lähteä mukaan, mut en uskalla sitoutua kahden vuoden päähän. Toisaalta, kahdessa vuodessa voi tulla kavereiksi, jolloin voisi olla ihan "oikea" kaaso :)
T: turkulainen myös.
Voidaan koota kaveriporukka täällä ja tulette kaikki pientä korvausta vastaan juhlimaan meitä :D mä kuulostan hullulta
-Marika
jos tää on ihan totta niin olisi hauska ihan vaan kerätä porukka ja tutustua ja sitten olla ihan "oikea" kaaso jos siitä tulee ystävyys :)
Tein nyt sähköpostin tätä varten. Voitte vaikka tehdä itsekin feikkiosoitteen ja meilata mulle. Laitan vastausviestissä mun nimen ja numeron niin voidaan jatkaa keskustelua whatsappissa tai facebookissa :) toivottavasti moni uskaltaisi meilata tulekaasokseni@hotmail.com
-Marika
Vierailija kirjoitti:
jos tää on ihan totta niin olisi hauska ihan vaan kerätä porukka ja tutustua ja sitten olla ihan "oikea" kaaso jos siitä tulee ystävyys :)
No mä olen ainakin ihan tosissani :) vaikka vähän hävettää oma tilanne
-Marika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Marika
t. 4
Jos olet tosissasi niin voisin tehdä feikkisähköpostiosoitteen, jonka kautta annan numeroni? En uskalla täällä antaa emailia :/ ootko suunnilleen samaa ikäluokkaa?
-Marika
Olen 30 eli aika samaan osutaan. Olis hauskaa jos muutkin lähtee, saat vielä kavereita ja polttarit kaupan päälle. :)
4
Ja olisin se mukava jos olisi jopa morsiusneitoja! Mut en uskalla vielä niin kauas ajatella :)
-Marika
Älä mitään häpeile! En itsekään tiedä mistä revin kaason jos toi mies kosii. Tai edes vieraita muuta kuin joku setä ja täti jostain. :D Tää on ihana, ja kuvaa varmaan aika monenkin tilannetta!
Olemme harkinneet juhlien pitämistä kankaisten kartanossa maskussa tai tårgetin piazzassa. Tarkoituksena on mennä kesällä katsomaan paikkoja.. vihkiminen todennäköisesti tuomio- tai mikaelinkirkossa
-Marika