Millaisia fetissejä tai mieltymyksiä miehillänne on?
Kertokaas! Mun mies mm. rakastaa kun pidän reisisaappaita.
Kommentit (120)
Lollojen väliin pökkiminen, siemennesteet naamalle heittäminen (ja silmiin), dildoa kakkoseen samalla kun penis ykkösessä. Peruskamaa sanoisin.
N24
Mun mies tykkää siitä kun mulla on pitkät kynnet. Minusta se on vähän hassua. Toisinaan annan kasvaa vähän pidemmiksi ihan vain miehen mieliksi. Toki pidän ne aina siisteinä ja viilattuina muutenkin.
Reisisaappaat meilläkin. Stay-upit. Seksihepenet muutenkin. Sisäkkö- ja hoitsuasut.
Tykkää myös peppu- ja suuhommista.
Mun mies pitäisi siitä, että pukeudun naisellisesti hame/ mekko , stay up sukat ja korkkarit. Jostain oudosta syystä ne sukat kiinnostaa erityisesti. Itselle tää ei aiheuta sen kummempia tuntemuksia ja silloin tällöin näin pukeudun.
OdensKuutio kirjoitti:
Mieheni tykkää katsoa alaikäisten ympärileikkaamista.
Livenä vai videolta?
Pilluun sylkeminen, klitan näykkiminen hampailla, anaali, anaalin fistaus, pissileikit, keinussa paneminen, nahka-asut etc. Oha noita.
Pyllyyn pano ja sauvalla pillun sauvaaminen.
Pikkarittomuus mekon tai hameen kanssa. Minulla siis, ei hänellä :D
Vierailija kirjoitti:
Pyllyyn pano ja sauvalla pillun sauvaaminen.
P€POU!!!
Ei mitään missä minä olisin mukana. Pitäisi erota niin saisi kunnon seksiä.
Sukkahousut tai sukat, femdom ja bondage
Vierailija kirjoitti:
Reisisaappaat meilläkin. Stay-upit. Seksihepenet muutenkin. Sisäkkö- ja hoitsuasut.
Täällä sama ja nimenomaan niin että ne on MIEHEN päällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No melkein sama täälläkin. Mies saattaa joskus vetää OMAT stayuppinsa jalkaansa kotiverkkareiden tai farkkujen alle ja sitten kun mä huomaan niin mun pitää rangaista pikku hinttaria sträppärillä tai dildolla :D Ihan hauskaa kun sattuu riittävän harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No melkein sama täälläkin. Mies saattaa joskus vetää OMAT stayuppinsa jalkaansa kotiverkkareiden tai farkkujen alle ja sitten kun mä huomaan niin mun pitää rangaista pikku hinttaria sträppärillä tai dildolla :D Ihan hauskaa kun sattuu riittävän harvoin.
:D
Loistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D:D:D Vois piruttaen kokeilla tuollaista tyttöystävän kanssa :D
Naidessa pitää miehelle näyttää lehmän kuvia. Kiihottuu kovasti niistä. Juuri ennen kuin laukee, mun pitää ammua.
Peppua tuo kovasti tykkää huomioida. Hieroo sitä liukasteella ja on valmiina kuin partiopoika, jos annan luvan panna pepun puolelle. Julkisella paikalla sekstailu on kuulemma toinen fetissi, sitä emme ole vielä toteuttaneet. Minun puolestani hän voisi joskus baarissa viedä minut miestenvessaan ja panna siellä. ;) N27
Miehelläni on korkokenkä / saapas fetissi. Hän haluaa usein minun pitävän niitä rakastellessamme. Minulle on ostettu monta paria pelkkiä makuuhuone / seksi käyttöön olevia kenkiä.
Alistuja. Häntä miellyttääkseni olen hieman opetellut dominajuttuja, mutta totta puhuakseni se ei ole ollenkaan mun juttu. :(