Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia fetissejä tai mieltymyksiä miehillänne on?

Eerryyy
12.04.2018 |

Kertokaas! Mun mies mm. rakastaa kun pidän reisisaappaita.

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä puolestaan on tukka ja mekko/hamefetissi ihan selkeesti. Mä huomaan joka kerta kun se kattelee sillai lasittuneesti jos mulla on joku nätti mekko päällä ja on aina nostelemassa helmaa. tiukat farkut tai mun joku vanha flannellipaita tai löysä collegepaita tuntuu kanssa miestä erityisesti kiihottavan. Ei olla koskaan puhuttu asiasta mutta käytöksestä vaan huomannut kun lähelle hakeutuu herkästi ja alkaa ihan suoraan kiihottaa mua eikä malta pysyä hetkeäkään erossa. Mikähän siinäkin on että jos oon laittanut hiukset jotenkin kiinni sen pitää aina saada avata ne kun pussaillaan...?

Vierailija
22/120 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kun ihmiset on avarakatseisia ja tahtovat toteuttaa kumppanin toiveita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ukolla naisellisuusfetissi. Tykkää kun oon laittautuneena, meikannut viimesen päälle yms. Erityisesti tykkää huulipunasta. Kuulemma tuoksuu ja maistuu kiihottavalle. Tulee aina siihen hinkkaamaan ja kerjäämään pusuja ja seksiä kun ollaan lähdössä vaikka juhliin ja oon meikannut.

Usein kiusoittelen häntä niin että meikkaan oikein kunnolla, laitan korkkarit ja kunnon hepenet päälle. En päästä ensin ees huulille vaan annan hänen kiemurrella kiimassaan.

Vierailija
24/120 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää rakastella seisaaltaan niin et ollaan kasvotusten ja mä nojaan seinään tai johonkin ilman et hän nostaa mua syliin ja hän tykkää pitää siinä mun käsiä ylhäällä samalla kun panee ja tekee sitä jo suudellessa. Tota tapahtuu silloinki kun ollaan lähetyssaarnaajassa mikä on hänen toinen suosikki. Mä olin aluks vähän yllättynyt mut se kiihottaa ihan valtavasti.

Vierailija
25/120 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennayyyks kirjoitti:

Minun ukolla naisellisuusfetissi. Tykkää kun oon laittautuneena, meikannut viimesen päälle yms. Erityisesti tykkää huulipunasta. Kuulemma tuoksuu ja maistuu kiihottavalle. Tulee aina siihen hinkkaamaan ja kerjäämään pusuja ja seksiä kun ollaan lähdössä vaikka juhliin ja oon meikannut.

Usein kiusoittelen häntä niin että meikkaan oikein kunnolla, laitan korkkarit ja kunnon hepenet päälle. En päästä ensin ees huulille vaan annan hänen kiemurrella kiimassaan.

Meillä sama juttu. Laukeaa suihinotossa vain jos on huulipunaa.

Naisellisuus on hänenkin heikko kohta. Erityisesti hoikkaa vyötäröä korostavat vaatteet. Miten teillä?

Ai niin - alusvaatteet onkin sitten aivan oma lukunsa...

Vierailija
26/120 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kyllä laukeaa muutenkin suikkareissa. Enempi taitaa tykätä pussailla punattuja huulia samalla kun nai.

Vaatteista tuntuu kiihottuvan lähinnä lyhyistä nahkahameista. Onneks sain joululahjaksi häneltä yhden...

Vierailija
27/120 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minihame ja sit kerran kun mulla oli lainassa kaverilta sen vanha vanhojentanssimekko niin se sytytti poikaystävää tosi paljon

Vierailija
28/120 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut aina vähän epäileväinen koko tuohon fetissijuttuun mutta sitten mä huomasin yhtenä iltana kun kaveri teki mulle semmoiset saparoletit. Mies meni jotenkin levottomaksi ja lopulta oli mun kimpussa niinkuin ampiainen heti kun kaveri lähti.

Vierailija
29/120 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöydällä rakastelu niin että molemmat maataan siinä

30/120 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aihe ! Olen mies - kerron itsestäni, luettuani muiden kommentit. Minua kiihottaa ensinnäkin

1. Posliiniksi ajettu pimppi ja se, ettei naisellani ole lyhyehkön hameen alla pikkuhousuja. 

2. Tykkään puristavasta suihinotosta ja samalla naisen käsi runkkaa kalun vartta - minun kalu on n.18cm pitkä ja n.45cm paksu, joten tuo onnistuu kun ajan esim. autoa.

3. Peppupano ja dildo vaginassa on laukaisevaa.

1. ja 2. kohdista tykkään myös julkisilla paikoilla...hameen täytyy olla sopiva, mutta sen voi sovittaa.

Hienoa kun ajattelet miehesi nautintoja ... uskon monen miehen arvostavan sinua ihan valtavasti.

Vierailija
31/120 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sihteerilook, yks tuubitoppi, kaikki mun tiukat hameet ja mekot, pitkä tukka

bikinit (rannalla rupee helposti seisottamaan ne on kuulemma niin seksikkäät kun on niin vähän riisuttavaa), samasta syystä vaaleet pitsialusvaatteet

mustat saappaat, mustat sukkikset (repii ne usein ihan riekaleiksi), korkkarit (ei kuitenkaan sängyssä),

farkut ja kuulemma mun keinuva peppu niissä, yks tumma farkkuhame ja huppari yhdistelmä erityisesti ja yleensäkin naisellisuus.

mikäs sen kivempaa kuin miehen kiusotteleminen ja kiihottaminen, hän tekee samaa mulle ja kävelee kotona useesti ilman paitaa tietäen että mä tuun hulluksi

Vierailija
32/120 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea "mokka"takki missä on kapea vyö lantiolla. Mies menee aivan sekaisin ja sitten lähtee multa muutkin vaatteet pois ja usein mut kannetaan sänkyyn :) 

Vierailija
33/120 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sihteerilook, yks tuubitoppi, kaikki mun tiukat hameet ja mekot, pitkä tukka

bikinit (rannalla rupee helposti seisottamaan ne on kuulemma niin seksikkäät kun on niin vähän riisuttavaa), samasta syystä vaaleet pitsialusvaatteet

mustat saappaat, mustat sukkikset (repii ne usein ihan riekaleiksi), korkkarit (ei kuitenkaan sängyssä),

farkut ja kuulemma mun keinuva peppu niissä, yks tumma farkkuhame ja huppari yhdistelmä erityisesti ja yleensäkin naisellisuus.

mikäs sen kivempaa kuin miehen kiusotteleminen ja kiihottaminen, hän tekee samaa mulle ja kävelee kotona useesti ilman paitaa tietäen että mä tuun hulluksi

Kuulostaa niin kiihottavalta t.M35

Vierailija
34/120 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluu tulla mun sisään joka kerta suikkarin lopuks nii et saa siellä

Vierailija
35/120 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkasaappaat ja kaikki vartalonmyötäiset mekot ja sit semmoiset hameet missä on tiukka vyötärö ja levee alaosa

Vierailija
36/120 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennayyks kirjoitti:

Tuo kyllä laukeaa muutenkin suikkareissa. Enempi taitaa tykätä pussailla punattuja huulia samalla kun nai.

Vaatteista tuntuu kiihottuvan lähinnä lyhyistä nahkahameista. Onneks sain joululahjaksi häneltä yhden...

Miehessä tapahtui ihan selkeä muutos kun näki TV:ssä jonkun käyttävän sukkanauhoja. Sanoin sitten leikilläni, että odotahan rauhassa viikonloppuun asti. Hän oli selkeästi ottanut asian kirjaimellisesti ja oli perjantai-iltana todella rauhaton ja innokas. Kävi sitten pettyneenä nukkumaan kun mitään ei tapahtunutkaan. Lauantaina piti sitten hyvitellä. Laitoin kellohameen ja korkkarit koko päiväksi. Iltapäivästä tein vielä lisää kiusaa kun korjailin (muka) hänen huomaamattaan sukkanauhojen solkia. En ollut vielä kokenutkaan sellaista intoa ja kiihkoa...

Vierailija
37/120 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskea "mokka"takki missä on kapea vyö lantiolla. Mies menee aivan sekaisin ja sitten lähtee multa muutkin vaatteet pois ja usein mut kannetaan sänkyyn :) 

Voin kuvitella sun tilanteen. Mulla on punainen kevyttoppatakki jossa on rintamuksessa ja hihoissa sinisiä ja mustia raitoja/kuvioita ja se vyötärönauha!! Mikä taika siinä on? Mies jopa pyysi että en pitäisi sitä päällä kun ollaan kaupungilla kun häntä alkaa niin kiihottamaan eikä pysyty olemaan niin ettei pantais jossain ihme paikassa. Tuotakin on tapahtunut... Mun hiuksista se tykkää kanssa niin että ne on auki.

Vierailija
38/120 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waterman kirjoitti:

Hyvä aihe ! Olen mies - kerron itsestäni, luettuani muiden kommentit. Minua kiihottaa ensinnäkin

1. Posliiniksi ajettu pimppi ja se, ettei naisellani ole lyhyehkön hameen alla pikkuhousuja. 

2. Tykkään puristavasta suihinotosta ja samalla naisen käsi runkkaa kalun vartta - minun kalu on n.18cm pitkä ja n.45cm paksu, joten tuo onnistuu kun ajan esim. autoa.

3. Peppupano ja dildo vaginassa on laukaisevaa.

1. ja 2. kohdista tykkään myös julkisilla paikoilla...hameen täytyy olla sopiva, mutta sen voi sovittaa.

Hienoa kun ajattelet miehesi nautintoja ... uskon monen miehen arvostavan sinua ihan valtavasti.

voisit melkein olla mun mies =)

mun miehellä samansuuntaisia mieltymyksiä. Tykkää posliinista, tykkää katsella mun harrastan tekopeniksellä sooloseksiä. Kesäisin hame ilman pikkareita julkisella paikalla on hänen mielestään todella miellyttävä ajatus. Haluaa laueta kummulle tai karvoitukselle ja nuolla oman orgasminsa siitä. Myös alusvaatteet toimii, sukat/sukkanauha kuvio on takuuvarma erektio

Vierailija
39/120 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoo farkut vaikka se on täällä jo sanottu monta kertaa.. eikä mitkä tahansa vaan yhet mustat mitkä mulla oli usein päällä sillon kun alettiin seurusteleen yläasteella. Sanoo että sen lisäks että ne näyttää hyvältä mun yllä ne tuoksuukin nii hyvältä....Ne on aika kireet vaikkei mun peba mikään iso olekaan enkä mielestäni oo suurentunu noista ajoista mutta mies sanoi kerran että sekin on vaan kiihottavaa kun saa availla ja riisua ne multa. Yleensä ottaa vaan toisen lahkeen pois 

Vierailija
40/120 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haluaa imeä mun maitotisua plugi pepussaan... Ja haluu että pissaan sen päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan