Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia fetissejä tai mieltymyksiä miehillänne on?

Eerryyy
12.04.2018 |

Kertokaas! Mun mies mm. rakastaa kun pidän reisisaappaita.

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen aviomieheni halusi, että käytän helmikaulanauhaa ja mustia sukkanauhoja.

Vierailija
82/120 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnen tyttö kirjoitti:

Entinen aviomieheni halusi, että käytän helmikaulanauhaa ja mustia sukkanauhoja.

Pystyn hyvin kuvittelemaan miksi. Tuohon kun vielä huoliteltu meikki ja kampaus, korkokengät ja shifonkinen "aamutakki".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tollasta voi tietää

Vierailija
84/120 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy sanoa näin kun nyt kelit lämpis ja puin ekaa kertaa kotona nykyisen miehen aikana kesämekon päälle, niin ei mennyt kauan kun helma nousi ja sitten mekko lähti pois, mut kaapattiin syliin ja kannettiin sänkyyn. En olisi uskonut tollaseen reagointiin, yllätti positiivisesti, ja kai se mekko tai ehkä yleensäkin mekot ja hameet jonkinsortin fetissi hänelle on :)

Vierailija
85/120 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on rehtori ja minä tuhma tyttöoppilas... tai mies on lääkäri ja minä avuton mutta tajuttoman seksikäs potilas... Eli saa kicksit valta-asemasta ja siitä, kun on kiellettyä. Minä viattomasti viekottelen, ja miehellä alkaa seistä kuin rautakanki. Asiaan kuuluu, että sanon hennosti, "eihän me voida..." samalla hyväillen miehen etumusta housujen läpi. Siinä on vetskari hajota. Joskus oon kiusannut niin kauan, että mies on lauennut ekalla työnnöllä.

Vierailija
86/120 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kai sanoa spermafetissiksi tuota hänen mieltymystään runsaisiin syöksyihin. Tunnusti kerran kun ihmettelin määrää kortsussa, kun olimme kuitenkin rakastelleet samana aamuna, että hän oli käynyt etukäteen vessassa vetämässä käteen, niin että melkein laukesi ja vielä kaksi kertaa peräkkäin ihan hilkulle. Halusi kuulemma lisää spermaa ja kieltämättä tuo tuntui toimivan. Sanoo, että orkku tuntuu sitä paremmalta, mitä enemmän tulee...  

Lisäksi esittelee mulle usein kortsua tyyliin - kato miten paljon.. :D

Vierailija
87/120 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haluaa minun käyttävän seksikkäitä korkokenkiä. Laittaa mulle siteen silmille ja hyväilee käsin ja dildolla Antaa ensimmäisen orgasmin mulle suulla ja dildolla. Sitten haluaa päästä taakseni. Nai mua sauvalla pimpsaan ja laittaa itselleen kumin ja liukuvoidetta ja työntyy peppuuni. Laukean siinä melkein heti. Usein myös haluaa että otan kontillani häneltä suihin samalla itse käytän sauvaa. Ns. vieras mies fantasia naisi minua dildon sijasta. Ajatus kiihoittaa minua myös

Vierailija
88/120 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on rehtori ja minä tuhma tyttöoppilas... tai mies on lääkäri ja minä avuton mutta tajuttoman seksikäs potilas... Eli saa kicksit valta-asemasta ja siitä, kun on kiellettyä. Minä viattomasti viekottelen, ja miehellä alkaa seistä kuin rautakanki. Asiaan kuuluu, että sanon hennosti, "eihän me voida..." samalla hyväillen miehen etumusta housujen läpi. Siinä on vetskari hajota. Joskus oon kiusannut niin kauan, että mies on lauennut ekalla työnnöllä.

Miehenä tuo on mulle vastustamattoman kiihottavaa ja kulli tosiaan tyyliin teräksen kova.

En myönnä että olisin reksi tai lekuri mutta kyllä joskus menee housut erittäin ahtaiksi etenkin kun kulli on kovana pitkä, paksu ja tosi herkkä. Viimeisin näistä ikävä juttu koska - no tiedätte kyllä. Ei sitä voi pidätellä.

Tämä on muuten myös tapahtunut IRL. Tuntui, että kulli halkeaa, mutta voi helvete sitä nautintoa kun sai laueta. Aahh.

Kollegoiden takia en kerro kumpi olen ja alaikäistä en panisi koskaan. Lisäksi kypsemmällä naisella on usein himot katossa ja saa panna niin paljon kuin kestää.

Vierailija
89/120 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitominen. Molemmin puolin. Toinen saa kiusata ja kiduttaa kunnes on pakko anella orgasmia. Täytyy sanoo, että nautin itsekin siitä, kun hyväilen kaikkialta muualta paitsi siitä paisuneesta kyrvästä. Mies on hätää kärsimässä kun sormet koskettelee alavatsaa mutta ei vahingossakaan osu sille massiiviselle stondikselle. Ihan läheltä... sitten taas muualle...

Tässä voi mennä muutamakin tunti, ja itse toki tyydytän omat himoni, ja mies on sopivasti orgasmin partaalla useita kertoja. Mutta ei saa tulla.

Hänen fetissi, ei minun.

Vierailija
90/120 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaisi, että meillä olisi kimppakivaa hänen ystävänsä kanssa (myös mies). Kieltämättä ajatus kiihottaa, koska se kaveri on todella seksikäs ja luulen, että housuissa isokin kalu... Lisäksi miehen ystävä on katsonut mua himokkaasti - ei voi erehtyä.

Mietin kuitenkin, että panettaako miestä se hänen kaverinsa enemmän kuin minä ja onko hän mahdollisesti bi. Homo ei, koska seisokki tyyliin pilvenpiirtäjä kun pääsee mun iholle.

Mitä tehdä? Entä jos ne panee vain toisiaan ja mä jään ilman?

Vierailija
91/120 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs alkoi sinkkumiestä panettamaan kun tätä luki. Sitä yhtä naista voisin kiusata kunnes hän anelisi kullia sisäänsä.

Tai oikeesti olisin valmis työntymään sisään jo eteisessä.

Vierailija
92/120 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaisi, että meillä olisi kimppakivaa hänen ystävänsä kanssa (myös mies). Kieltämättä ajatus kiihottaa, koska se kaveri on todella seksikäs ja luulen, että housuissa isokin kalu... Lisäksi miehen ystävä on katsonut mua himokkaasti - ei voi erehtyä.

Mietin kuitenkin, että panettaako miestä se hänen kaverinsa enemmän kuin minä ja onko hän mahdollisesti bi. Homo ei, koska seisokki tyyliin pilvenpiirtäjä kun pääsee mun iholle.

No jos se miehesi kaveri kattoo sua himokkaasti, niin voit olla aika varma siitä että saat. Omasta ukostasi en osaa sanoa mutta jos stondaa sun kanssa, niin varmaan olis hänkin kiinnostunut sut saattamaan paratiisin porteille. Kaverinsa ehkä myös, who knows. Kaikki saa. Kokeile!

Vierailija
93/120 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkarittomuus mekon tai hameen kanssa. Minulla siis, ei hänellä :D

Tää ja sitten se kun hän tulee makaan mun päälle vaikkei tavallaan rakastella. Sohvalla tai sängys tai vaikka säkkituolis suudellaan ja kuivapannaan, ei aina ees orkkuun asti

Vierailija
94/120 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos se miehesi kaveri kattoo sua himokkaasti, niin voit olla aika varma siitä että saat. Omasta ukostasi en osaa sanoa mutta jos stondaa sun kanssa, niin varmaan olis hänkin kiinnostunut sut saattamaan paratiisin porteille. Kaverinsa ehkä myös, who knows. Kaikki saa. Kokeile!

No suostu! Naisena tuo olis musta ihanaa.

Vierailija
95/120 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ostelee minulle aika paljon ylellisiä alusvaatteita. Selkeä fetissi.

Katsomassamme aikuisviihteessä tämä teema korostuu todella voimakkaasti. Saumasukkia, korkokenkiä, isorintaisia kartanonrouvia pylvässängyissä...

Vierailija
96/120 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähisseksi suihkun alla....kerran katottiin vanha leffa missä yhessä kohtauksessa oltiin sillai ja siitä asti se on ollut miehen mielessä. se syttyy ihan eri tavalla kun saa mut lattialle... 

Vierailija
97/120 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies tykkää naida lattialla, karvalankamaton päällä.

Vierailija
98/120 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toistuu usein tietty kuvio: Kun ollaan lähdössä johonkin juhliin tai jos minä olen lähdössä viettämään tyttöjen iltaa, mieheni vaeltelee rauhattomana, välillä minuun vilkuillen, juo ehkä oluen tai katsoo tv:tä, samalla kun minä nautin valmistautumisesta, vaatteiden valitsemisesta ja meikkaamisesta.

Lopulta hän tulee taakseni ja pussailee kaulalle, tässä vaiheessa alan useimmiten itsekin kiihottua. Hän haluisi suudella, kerjää pusuja. Mutta koska olen juuri huolella punannut huulet, hän saa tyytyä pariin pikku suukkoon.

Samalla tunnen hänen kalunsa vasten hamettani. Hän puristelee takamustani ja koskettelee pilluani pikkuhousujen läpi.

Usein tämä johtaa siihen että hän nai minua olohuoneen paksulla matolla.

Vierailija
99/120 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kiihottuu ihan älyttömästi kun vihjailen että saattaisinkin tyttöjen illasta päätyä vieraaseen sänkyyn. Pari kertaa olen ollut yhdellä tytöistä yötä ja kun palasin vasta aamulla kotiin oli mies heti kimpussa, seksi oli aivan mahtavaa. Jonain kertana vielä lähdenkin jonkun miehen matkaan ja palailen sitten sieltä kotiin vasta aamulla.

100/120 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaisi, että meillä olisi kimppakivaa hänen ystävänsä kanssa (myös mies). Kieltämättä ajatus kiihottaa, koska se kaveri on todella seksikäs ja luulen, että housuissa isokin kalu... Lisäksi miehen ystävä on katsonut mua himokkaasti - ei voi erehtyä. 77

Olen 40v mies haluan kaverini kanssa vaimoani koska luotan kaveriini ja haluan vaimolleni parasta seksiä ja tiedän kaverilla olevan melko ison peniksen. Haluan myös että vaimo sanoo ketä haluaa kolmanneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi