Millaisia fetissejä tai mieltymyksiä miehillänne on?
Kertokaas! Mun mies mm. rakastaa kun pidän reisisaappaita.
Kommentit (120)
seksi puolijulkisella paikalla missä on pieni mahdollisuus jäädä kii
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tykkää rakastella seisaaltaan niin et ollaan kasvotusten ja mä nojaan seinään tai johonkin ilman et hän nostaa mua syliin ja hän tykkää pitää siinä mun käsiä ylhäällä samalla kun panee ja tekee sitä jo suudellessa. Tota tapahtuu silloinki kun ollaan lähetyssaarnaajassa mikä on hänen toinen suosikki. Mä olin aluks vähän yllättynyt mut se kiihottaa ihan valtavasti.
Sama mun miehellä. Tykkää pidellä mun käsistä koko seksin ajan niin että ne on mun pään yläpuolella. Me ei olla tollai seinää vasten vaan mies tulee mun päälle. Olisko tää nyt sitten dominointifetissi en tiedä..? :)
Peppuseksi (en anna usein), mun masturbointi, hieman provosoiva pukeutuminen (olen normaalisti todella hillitty), kolmen kimppa (2 naista ja hän). Nyt ollessani raskaana hän on selkeästi syttynyt pyöreistä muodoistani, isoista rinnoista, mahasta ja vähän turvonneesta pimpistä.
Aistien sulkeminen. Side silmille ja/tai korvatulpat ja kuulosuojaimet korville. Paras on korvatulpat korville ja langattomat kuulokkeet joihin soimaan aitoa itsetyydytyksen tai seksin ääntelyä niin että kuuluu tulppien läpi ja peittää muut äänet.
Meillä taas niinpäin että mies tykkää sitoa mun silmät kun nojaan seinään ja sit alkaa ensin suudella ja riisua, nuolee ja sormettaa ennen kuin tulee kiinni ja alkaa siinä seisoviltaan panna mua niin että mulla on side silmillä koko ajan ja lopussa aina laskeudutaan lattialle kun mies haluaa tulla päälle. Kiihottaa ihan tajuttomasti muutenkin ja niin ihanaa kun ei näe..
Seksin harrastaminen juhlissa... Joka kerta kun ollaan jossain tilaisuudessa, sukujuhlissa.. pitää livahtaa vessaan tai ulos johonkin rakasteleen. Sanoo että olen niin nättinä, ettei pysty vastustamaan kiusausta. Kivalta tuntuu toki kun kehutaan ja halutaan, vaikka vähän hullultakin kun niin kovasti tekee mieli. Eikä olla enää ihan teinejäkään :D
Mun eksä oli justiinsa tuollainen, mutta sillä erotuksella, että me nussittiin usein ennen juhliin lähtöä. Vaikka oli ihanaa ja halusin häntä, mutta välillä turhauttavaakin, kun olin juuri pynttäytynyt viimeisen päälle ja sen jälkeen piti aloittaa kaikki melkein alusta :)
... ja ei, suhde ei päättynyt tuon fetissin takia. :) Mä muutin ulkomaille opiskelemaan ja mies jäi Suomeen töihin. Jotenkin meidän juttu vaan hiipui pikkuhiljaa. Sääli, kun tykättiin toisistamme kovin.
Minun mieheni haluaa myös seksiä ennen juhliin lähtöä. Juuri kun olen huolella laittautunut.
Onhan se tietysti kiihottavaakin, mutta nykyisin annan ehdoksi sen ettei hän sotke kaikkia meikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Sama mun miehellä. Tykkää pidellä mun käsistä koko seksin ajan niin että ne on mun pään yläpuolella. Me ei olla tollai seinää vasten vaan mies tulee mun päälle. Olisko tää nyt sitten dominointifetissi en tiedä..? :)
Jätkäkaveri tekee ihan samoin ja puree mun olkapäätä kun me rakastellaan. Tota puremista ei aivan aina tapahdu mutta käsistä/ranteista se pitelee kiinni joka kerta koko ajan ja vasta jälkihellittelyissä "vapauttaa" ne. Alkuihmetyksen jälkeen se on musta tosi kiihottavaa.
Olen mies ja haluaisin että vaimo tekis seksin aikana jotain muutakin kuin makaisi lahnana selällään. Taitaa jäädä ikuiseksi haaveeksi.
Mä teen ainakin silloin kun oon selälläni kaikenlaista, tuun miestä vastaan työnnöissä nostellen ja pyöritellen lanteita, liuutan jalkoja pitkin miehen takareisiä, nostan ne miehen takamuksen päälle tai olkapäille tai ihan koukkuun sivulle. Jos mun kädet on vapaana, silittelen ja vähän kynsin miehen selkää ja pakaroita, hyväilen hänen hiuksia, suutelen ja näykin hänen kaulaansa, puren hellästi korvia, vedän häntä lähemmäksi jos hän aikoo nousta käsiensä varaan...
Yksi asia mistä mieheni pitää ja haluaa on se että mulla (ja myös hänellä itsellään) on aina osa vaatteista päällä. Juuri koskaan me ei rakastella täysin alasti. Usein mun paita ja osa housuista, joskus toinen kenkäkin. En ole vielä keksinyt mikä mun vaatekappaleista kiihottaa häntä eniten.
Meillä aikalailla bdsm-kamaa täältä. Ruoskaa, vitsaa, nahkaa ja kumia.
Tykkään tulla sidotuksi ja alistetuksi! Ihanaa...
Hame, sukkahousut/stayupit ja korkkarit. Molemmat käytämme sukkahousuja, koska miehellä sukkahousu/jalka fetissi. Sekstailemme sukkikset jalassa ja silloin on kyyti taattua....
Mies haluaa haistella pimppaa ja peppua.
Päälläolo/makaamisfetissi! Harvemmin pitää kii käsistä tolleen kun edelliset kuvaili mut mun päälle on pakko tulla AINA vaikka oltais ulkona missä tahansa piilossa ja vielä niin et kellistää mut edellään maahan silleen et mä kietoudun sen kaulaan/niskaan ja sit mä oon siinä selällään kun se tulee päälle ja rakastellaan pikaIsesti
En ole huomannut hänellä fetissejä... ainakaan vielä, tosin meidän suhde on aika uusi. Pimpsan nuolemisesta hän nauttii....
Puuvajassa ja pannuhuoneessa talvella. Lapset kattoo piirrettyjä sillä aikaa kun isi ja äiti "varmistaa että lämmitys toimii" ;)
No en nyt niin fetissistä tiiä, mutta tuntuu että mökillä sen himot hyrrää ihan eri tavalla kuin kotona. Viime kesä oli tosi huono kelien puolesta kun satoi melki aina kun oltiin siellä ja ei paljoa muuta tehty kun naitiin, nukuttiin ja syötiin :D