Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielialat sekaisin hormonikierukan poiston jälkeen

12.04.2018 |

Onko se ihan normaalia, että mieliala laskee ja masentaa, kun hormonikierukka poistetaan? Toiveissa olisi saada perheenlisäystä, joka oli syynä poistoon. Itsellä oli Kyleena, joka oikeastaan tasoitti mielialojani ja pms-oireet myös helpottuivat. Samoin kuukautiset jäi pois. Nyt poistosta n. viikko ja olo on aivan kamala. Masentaa, ahdistaa, hikoilluttaa ja on pahempia uniongelmia. Kaikki tuntuu jotenkin toivottomalta ja yhtäkkiä pelottaa, että pystyykö tässä olossa miettiä edes lapsen tekoa. Meneekö tää ohi? Itsellä kuitenkin masentuneisuutta ollut muutenkin.

Mietin vain, kun oon ymmärtänyt, että monilla tää mennyt ilmeisesti just toisin päin, että kierukka "sekoittanut" pään ja poisto helpottanut.. Voiko tää mennä näinkin päin ja mikä tässä nyt sitten auttais?

Kommentit (3)

1/3 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm?

Vierailija
2/3 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aivan sama homma, musta tuli ihan hirviö... kauheita raivokohtauksia ja seuraavaksi alkoi itkettää :D Kuukautisia ei tullut viiteen kuukauteen! Lääkärit vain neuvoivat odottamaan, sanoivat että kyllä se kropan hormonitasapaino siitä itsekseen tasoittuu. 

Mulle kaveri suositteli ostamaan netistä yrttikapseleita nimeltä agnus castus... mulla alkoi kuukautiset viisi päivää niiden syönnin jälkeen ja muutenkin olo normalisoitui aika nopeasti. Ne on oikeasti tarkoitettu vaihdevuosiin, mutta kyllä ne mullekin tepsi. N30.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aivan sama homma, musta tuli ihan hirviö... kauheita raivokohtauksia ja seuraavaksi alkoi itkettää :D Kuukautisia ei tullut viiteen kuukauteen! Lääkärit vain neuvoivat odottamaan, sanoivat että kyllä se kropan hormonitasapaino siitä itsekseen tasoittuu. 

Mulle kaveri suositteli ostamaan netistä yrttikapseleita nimeltä agnus castus... mulla alkoi kuukautiset viisi päivää niiden syönnin jälkeen ja muutenkin olo normalisoitui aika nopeasti. Ne on oikeasti tarkoitettu vaihdevuosiin, mutta kyllä ne mullekin tepsi. N30.

Kiitos, mäpä kokeilen tutkia tota yrttiä! Jotain tollasta luontaistuotetta kaipailinki. Hyvä jos auttaisi! Tää on hirveää. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi