Vihaan olla a-kuppinen lauta
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Älä nosta miehiä jalustalle, hanki hyvä vibra ja dildo.
Niiltä ei saa läheisyyttä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Pienirintainen on nuoremman ja naisellisemman näköinen kuin suuririntainen nainen. Varsinkin keski-ikään tullessa suuret rinnat (yleensä vielä suuren vatsan kanssa) saavat näyttämään mummolta.
Eikö olekin mukavaa, kun saa herjattua palautteellaan muita?
Mä olin nuorena ilmeisen lauta, sain kuulla ihan hillitöntä kettuilua ja olin surullinen. Mutta kyllä mä sitten miehenkin sain, opetti vielä mut hyväksymään tissini ja tykkäsi niistä ihan aidosti. Eikä mun kroppaan ois isommat istuneetkaan. Nyt lasten myötä mulla on kuppikoko kasvanut hieman, mutta eivät onneksi roiku, eivätkä ole tyhjät pussit. En haluaisi isoja rintoja kun haituuhan ne ja ei ne sopisi mulle.
Olen ikisinkku 75G, eikä näistä ole koskaan ollut mitään hyötyä. Näytän vain rumalta ja lihavalta. Vaihtaisin koska tahansa A:han.
Vierailija kirjoitti:
No niin, päästiinhän sitä taas haukkumaan isorintaisia oikein antaumuksella. Eikö todellakin voisi olla niin, että laudat ja naudat ja kaikki siltä väliltä ovat kaikki ihan yhtä ihania, koska rinnat eivät koskaan ole vääränlaiset vaan jokaisella naisella juuri oikeanlaiset.
Tämä. Näin miesnäkökulmasta rinnat on kuin pitsa: niitä on erilaisia mutta aina ne on tosi hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Itsellä aa-kuppi. Koskaan en ole miestä saanut enkä saanut kokea olevani haluttu. Haluaisin riipparit mutta kun eivät kasva, niin eivät kasva. Äidilläni g-kuppi ja miehiä on riittänyt koko elämän :(
Joudun varmaan minäkin olemaan koko elämäni yksin ilman poikaystävää. Täytyy hankkia silikonit.
-ap
Jos mun mies olisi kanssani vain tissien takia niin huonosti menisi. Kyllä minun miehelleni merkitsee enemmän se kuka minä olen. Ei miehen takia silikoneja hankita.
T. AA- rinnat omaava rouva
Luonnollisen kokoisia ajattelenkin, että voisi hankkia. Ongelma vain on 1. tyypin diabetes ja en tiedä estääkö se, kun kaikki haavat paranee huonommin.
-ap