Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan olla a-kuppinen lauta

Vierailija
12.04.2018 |

Oispa naisellinen kroppa

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Itsellä aa-kuppi. Koskaan en ole miestä saanut enkä saanut kokea olevani haluttu. Haluaisin riipparit mutta kun eivät kasva, niin eivät kasva. Äidilläni g-kuppi ja miehiä on riittänyt koko elämän :(

Vierailija
22/47 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oispa naisellinen kroppa

läskilauta..heeehehheee

Niin olen. Inhottaa.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Itsellä aa-kuppi. Koskaan en ole miestä saanut enkä saanut kokea olevani haluttu. Haluaisin riipparit mutta kun eivät kasva, niin eivät kasva. Äidilläni g-kuppi ja miehiä on riittänyt koko elämän :(

Joudun varmaan minäkin olemaan koko elämäni yksin ilman poikaystävää. Täytyy hankkia silikonit.

-ap

Vierailija
24/47 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kertoiko äitisi sinulle että miehen rinnat eivät kasva, yleensä.

Hehheh. Olen nainen.

-ap

Vierailija
25/47 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen ollut lähestulkoon koko aikuisikäni kiitollinen pienistä rinnoistani (65A). Olen kilpaurheillut teininä ja nuorena aikuisena. Nykypäivänäkin (45+) ihanaa kun voi mennä juoksemaan ilman ihmeempiä tissiensitomisia ja niistä murehtimisia. Ketä tämmöinen kurppa enää muutenkaan kiinnostaisi.. parit lapsetkin näillä imetetty *nauru*.

Ole oma itsesi, ole oma kurppasi. Ei se sinun kroppasi muita niin paljon kiinnosta kuin sinua ajatus muista ajattelemassa sinua itseäsi.

Vierailija
26/47 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on että aa-a kupit on lautoja/olemattomia B alkaa olemaan rajamailla onko tissit vai ei.

Naisella pitää olla vaatteet päällä selvästi erottuvat rinnat , C kuppi on ehdoton alaraja seurustelulle.

Vierailija
27/47 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteät rinnat ovat AINA paremmat kuin riippurinnat.

Vierailija
28/47 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Kyllä se niin on että aa-a kupit on lautoja/olemattomia B alkaa olemaan rajamailla onko tissit vai ei.

Naisella pitää olla vaatteet päällä selvästi erottuvat rinnat , C kuppi on ehdoton alaraja seurustelulle.

No sepä kiva

-ap

Vierailija
29/47 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vai meinaatko, että miehet valitsee puolisoksi vain kotitalousmeijereitä?

Ihmettelen.

Vierailija
30/47 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea klisee, mutta jos vain jotenki kykenet pitämään itsestäsi, niin muutkin kyllä pitävät. Poikaystävät eivät ole tissien koosta ikinä kiinni. Ainostaan sellaiset pinnalliset yksilöt kääntyisivät kannoillaan, joita et muutenkaan tahtoisi elämääsi.

Olen hädin tuskin a-kuppinen itsekin, mutta sillä ei ole ollut minkään valtakunnan merkitystä sen jälkeen kun itse päätin feikata itsetuntoa niin kauan että sain sitä oikeasti.

Vierailija
31/47 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nosta miehiä jalustalle, hanki hyvä vibra ja dildo.

Vierailija
32/47 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat on parhaat :)

M40

Vierailija
33/47 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää nyt aika säälittävää, että naiset täällä haukkuu kilpaa omia ja muiden rintoja.

Eikö se riitä, että palstamiehet latelee mittavaatimuksia?

Olen elänyt laudasta (A-kuppi) nykyiseen DE- kuppiin, ja kokemus on tämä: miehet pitävät kaiken kokoisista rinnoista. Normaalin miehen mielestä naisvartalo on ihana.

Vierailija
34/47 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se taida rintojen koosta olla kiinni vaan sun asenteesta niihin ja itsevarmuuden puutteesta.

Mulla on aina ollut miestarjontaa, nytkin pitkässä suhteessa elän. Ottajia tuntuisi riittävän muutenkin. Kuppikokoni on aa.

Vierailija
35/47 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua ap noin häiritsee omien rintojen koko ja vaikuttaa itsetuntoon, niin miksi et kävisi kirurgin juttusilla? Ei niiden silikonien välttämättä tarvitse olla mitkään vesimelonit. Vaan kohtuudella vaikka "perus" b-kupit. Tuomitsijoita silikoneja kohtaan löytyy aina, mutta kyse on sinun omasta mukavuudesta.

Itselläni ei ole silikoneja, mutta en todellakaan pidä niitä turhamaisuutena, jos oma rintojen koko lannistaa.

Vierailija
36/47 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ajattelin minäkin sanoa, että tuskin johtuu rintojen koosta miksei ole miestä.. Vaan tuosta itsesäälistä ja ruikuttamisesta. Oletko 16v?

Vierailija
37/47 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei E-kuppisenakaan hauskaa ole: hartioita särkee, niska jumitusta, ryhti ei pysy suorana. Mieluummin pienet niin ei haittaa vaikka alkaisivat vanhemmiten muistuttaa roikkuvia lapasia, toista se on isoissa, kauhea rullaaminen rintaliiveihin. 

Vierailija
38/47 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä luuseri mistään puusta oo tehty

Vierailija
39/47 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinteät rinnat ovat AINA paremmat kuin riippurinnat.

Jep ja pienetkin rinnat voivat olla riipparit.

Vierailija
40/47 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ajattelin minäkin sanoa, että tuskin johtuu rintojen koosta miksei ole miestä.. Vaan tuosta itsesäälistä ja ruikuttamisesta. Oletko 16v?

18v

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi