33v mies ja 40v nainen onko tuo ikäero teistä ihmeellistä?
Kommentit (29)
Jos parisuhteessa, niin aivan päätön ratkaisu. Kaksi kolme vuotta maksimi, kyllä muutoin on vanhuusaika yhtä kärsimistä.
Minusta 7 vuoden ikäero ei ole mitään.
23 ja 50 jo vähän kummastuttaisi.
Nainen on varmaan varakas ja mies värikäs.
Nussimiseen ihan ok mut nainenhan on jo ruttuset rypäleet sarjaa. Ei nyt mummo mut ei synnyttäjäks
Sopiva naisen ikä on miehen ikä jaettuna kahdella plus 7 vuotta. Eli 23,5-vuotias nainen olisi 33-vuotiaalle miehelle optimi. Tuossa iässä molemmat ovat ihanteellisessa lisääntymisiässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Nussimiseen ihan ok mut nainenhan on jo ruttuset rypäleet sarjaa. Ei nyt mummo mut ei synnyttäjäks
Mikä pakko se on naisten on koko ajan poikia?
Vierailija kirjoitti:
Jos parisuhteessa, niin aivan päätön ratkaisu. Kaksi kolme vuotta maksimi, kyllä muutoin on vanhuusaika yhtä kärsimistä.
Joo kannattaa toki huomioida että mies kuolee sydäntautiin 74 v. ja nainen samaan juttuun 81 v. Muitakin tilastoja kannattaa aina henkilökohtaisessa elämässä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nainen ole jo lapsensa tehnyt, eli tätä ei tarvitse enää miettiä.
Se on ok jos se on teille kahdelle ok. Muiden mielipiteillä ei merkitystä.
Ei. Kymmenen vuotta sinne sun tänne ei tunnu missään
Olen 33 v ja minulla on ikäeroa äitini kanssa 27 vuotta, ja mummoni kanssa 48 v. Olisi aika outoa, jos ikäeroa olisi äitini kanssa 7 vuotta, saati sitten mummoni kanssa Omituinen kysymys.
Mua ei haittaa muiden erot, tuo pieni ikäero. Jos se käy miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Sopiva naisen ikä on miehen ikä jaettuna kahdella plus 7 vuotta. Eli 23,5-vuotias nainen olisi 33-vuotiaalle miehelle optimi. Tuossa iässä molemmat ovat ihanteellisessa lisääntymisiässäkin.
-
Tuolla laskelmalla nelikymppiselle naiselle sopivin mieskumppani olisi 66 vuotias. Sun kaavassa on vielä pientä säätöä.
Jos ei halua lapsia, niin sitten ok.
Ei paha