Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö sen fiiliksen, kun hyvätuulisena menet kampaajalle ja penkillä katsoessa peiliin tunnet itsesi niin rumaksi.. :(

Vierailija
12.04.2018 |

Liekkö huono päivä vai mikä. Kampaus ok mutta väsyneenä en näyttänyt hyvälle..

Kommentit (145)

Vierailija
21/145 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan perusnätti nainen, mutta kampaajan peilistä takaisin katsoo aina huonoihoinen, mustilla silmänalusilla varustettu suohirviö, jonka piirteet ovat epäsymmetriset ja omituiset. Ei itseään viitsi edes katsoa, uppoudun lehteen.

Vierailija
22/145 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihan perusnätti nainen, mutta kampaajan peilistä takaisin katsoo aina huonoihoinen, mustilla silmänalusilla varustettu suohirviö, jonka piirteet ovat epäsymmetriset ja omituiset. Ei itseään viitsi edes katsoa, uppoudun lehteen.

Sieltä katsoo takaisin juurikin totuudenmukainen näky naisesta, jonka sinä olet kovin armeliaasti luokitellut perusnätiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/145 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen onneks likinäkönen ja istun aina käsittelyssä ilman silmälaseja. Muutaman kerran oon pelästynyt sitä lopputulosta, kun laitan silmälasit päähän.

Vierailija
24/145 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä katsoo takaisin juurikin totuudenmukainen näky naisesta, jonka sinä olet kovin armeliaasti luokitellut perusnätiksi.

Wau, ehta ääliö linjoilla :D

Vierailija
25/145 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla etten ole ainoa! Kampaajat voisivat tosiaan panostaa valaistukseen. Kirkas, ylhäältäpäin tuleva halogeeni korostaa ryppyjä ja muita ihon virheitä. Paras olisi edestäpäin tuleva epäsuora valo. Joissain kampaamoissa on sellainen valo joka ikäänkuin kiertää peilin ympäri. Siinä näyttää nätiltä.

Vierailija
26/145 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättehän ne maalaukset, joissa on ihmisen vartalossa koiran pärstä. Viimeksi tuli sellainen englannin bulldoggi fiilis se musta kaapu päällä. Mulla ei toimi niin, että mitä ankemalta näytän/tunnen itseni onnistuisi kaupustelu helpommin. Nimeomaan toisin päin, kun kokee itsensä kivannäköiseksi ja hyvin kohdelluksi tulee ostettua extraa.

Vierailija
27/145 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että osasit vastata asiallisesti ja viestin sisältöä etkä viestin kirjoittajaa kohti hyökäten. Juuri kuten fiksut ihmiset tekevät.

Vierailija
28/145 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muun muassa juuri tuon lannistavan ruman tunteen takia en olekaan käynyt kampaajalla enää vuosiin, vaan aloin leikata hiukseni itse. Ei ollut mikään hemmotteluhetki istua siinä ja varoa katsomasta itseään peilistä. Lopputulospeilailutkin aina hyvin nopealla vilkaisulla "juu hyvä on kiitos!", kun tuntui niin typerältä. Hieno tukka hei perunalla... Eikä mulla muualla ole ollut niin ankea fiilis ulkonäöstäni.

Vierailija
29/145 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liikaa odotuksia. Jos asennoidut niin että olet susiruma noin yleisesti, niin se kampaamon peili voikin yllättää positiivisesti.

Vierailija
30/145 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedättekö sen tunteen, kun on paras päivä ikinä. Olette niin hyvällä tuulella, että olette ratketa liitoksista. Sitten tulee joku ja sanoo: sinä se olet aina niin pahalla päällä.

Ihanaa.

Vierailija
31/145 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi, en koskaan katso itseäni kampaajalla peilistä vaan tuojotan lehteä. Näyttää aina plus 10v vanhemmalta kuin yleensä.

Vierailija
32/145 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajan kaavut tekevät sen. Luulisi, että niitä voisi ostaa useamman eri värissä, vaikkapa vuodenaika värityyppien mukaan ja laittaa asiakkaalle aina sen värisen kaavun, joka sopii asiakkaan omiin väreihin. 

Vierailija
33/145 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas tiedän olevani ruma ja kävin joskus kampaajalla piristämässä itseäni mutta sitten kun näin itseni peilistä, niin tuntui siltä kuin sydän jättäisi yhden lyönnin väliin. Niin järkyttynyt olen joka kerta siitä näystä siellä peilissä. On ihan helvetin masentavaa olla näin ruma. Mikään kampaus ei näytä kivalta eikä nätit vaatteet tai meikit sovi minulle. Yhdellä kampaamokäynnillä purskahdin itkuun, en vain voinut hillitä itseäni. Oli kamalaa koko sen ajan katsella itseäni peilistä, kasvot ovat koko ajan näkyvillä. Sitä omaa rumuuttaan ei pääse pakoon mitenkään. Jos olisikin niin että itseään ei tarvitsisi katsella koko sitä aikaa, kun hiuksiasi laitetaan vaan ainoastaan lopputulosta tarkastellessa. En ole nyt aikoihin kampaajalla käynytkään, en vain viitsi tuhlata satasta tällaiseen rumaan ja arvottomaan paskaihmiseen, menee rahat hukkaan. Ruma on ruma, ihan sama mitä tekee. 

Vierailija
34/145 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en ikinä mene piilarit päässä kampaajalle, voi huoletta olla ja möllöttää kun ei kumminkaan näe sitä Frankensteinin hirviötä, joka peilistä tuijottaa takaisin.

Jotain hyvää siis näkökyvyn huonontumisessa.

Vierailija
35/145 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää siinä kans se, että ei se kampaaja siinä mun takana näytä yhtään rumalta siinä peilissä, päinvastoin. Jotenkin vielä kamalampaa kattoa sitä omaa naamaa. Kerran kävin kampaamossa, missä se peili oli tosi iso ja näin koko kroppani siinä istuessa ennen kun se kaapu laitettiin päälle. Siinä vaiheessa tajusin kuinka paljon oonkaan lihonut vuosien mittaan...

Vierailija
36/145 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tiedättekö sen tunteen, kun on paras päivä ikinä. Olette niin hyvällä tuulella, että olette ratketa liitoksista. Sitten tulee joku ja sanoo: sinä se olet aina niin pahalla päällä.

Ihanaa.

Mulle kävi vastaavasti, paitsi että kysyttiin olenko kännissä.

Joo, pitäisi vaan pitää se resting bitch face yllä eikä yrittää olla hyväntuulisen oloinen.

Vierailija
37/145 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että osasit vastata asiallisesti ja viestin sisältöä etkä viestin kirjoittajaa kohti hyökäten. Juuri kuten fiksut ihmiset tekevät.

Oma viestintätapasi on niin fiksu että.. Katso peiliin, vastasit tuolle kirjoittajalle todella rumasti. Kertoo sinusta kaiken oleellisen.

Vierailija
38/145 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta tiedän sen tunteen kun kampaaja sanoo että olisi fiksumpaa siirtyä peruukin käyttöön kuin yrittää leikata hiuksiin lyhyttä mallia... Elämäni viimeinen kampaamokäynti jota varten olin kerännyt viikkokaupalla rohkeutta (24-vuotiaana).

Ammattitaidoton kampaaja.

Vierailija
39/145 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma viestintätapasi on niin fiksu että.. Katso peiliin, vastasit tuolle kirjoittajalle todella rumasti. Kertoo sinusta kaiken oleellisen.

Sinusta kertoo kaiken oleelllisen se, että käytät sanontaa "kertoo kaiken oleellisen". Olet n. 16-vuotias?

Minusta ei ole millään tavalla rumaa huomauttaa, että peili kertoo totuuden. Ehkä naisilla on omakuva vähän vääristynyt, kun he ovat niin tottuneita katsomaan itseään vain edullisesta kuvakulmasta ja mairittelevassa valaistuksessa, muokatuista kuvista puhumattakaan. Sitten kun pitäisi nähdä itsensä sellaisena kuin me muut näemme, niin se todellinen ulkonäkö onkin kestämättömän vaatimaton.

Vierailija
40/145 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma nainen voi keriä hiuksensa itse

Mä oon ruma, mutta tää kommentti sai nauramaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän