Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsytän ihmisiä, mutta en tiedä miksi

Vierailija
12.04.2018 |

Olen huomannut, että ärsytän monia ihmisiä. Eniten puolituttuja tai sellaisia, erityisesti naispuoleisia. En vain yhtään tiedä miksi. Olen useammalta minut hyvin tuntevalta ihmiseltä kysynyt että mikä minussa on sellaista, että se ärsyttää monia uusia ihmisiä, mutta en ole saanut vastausta. Kuvittelet itse olevani uusille ihmsille ja puolitutuille ja kavereiden kavereille ja sellaisille ystävällinen, kohtelias, mukava jne. Miten saan selville että miksi ärsytän? En halua olla sellainen, josta ei tykätä.

Kommentit (222)

Vierailija
121/222 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua sanotaan usein hyökkääväksi.

Siihen ei tarvita muuta kuin että sanoo "ei" silloin kun siltä tuntuu.

Tai ilmaisee eriävän mielipiteensä, jättäytyy pois sellaisesta, mihin ei halua mukaan.

En aio muuttua. Yleensä olen saanut katua, jos olen ryhtynyt johonkin vastoin omaa järkeäni ollakseni mieliksi.

Hmm. Minäkään en ole mielistelijä enkä hissukka vaan ilmaisen aika suoraan mielipiteeni, kohteliaasti kuitenkin. Osaan ja uskallan sanoa ei, jos siltä tuntuu. Ehkä sitten ole hyökkäävä? Vaikka olen aina kohtelias. Ap,

Minä olen samanlainen. Olen kohtelias, mutta suora ja itsevarma, kuitenkaan tyrkyttämättä mielipiteitäni. Minulle on sanottu, että puhetapani olisi ok, jos olisin mies.

Iän myötä törmäsin samaan ongelmaan. Itsetuntoni nousi ja uskalsin enemmän ilmaista ajatuksiani. Käytöstavat minulla on edelleen hallussa, osa ihmisistä vain on sitä mieltä, että jos ilmaisen mielipiteeni, minun pitäisi ensin pyytää anteeksi.

Oletko nainen ap?

T.Eräs toinen

Olen nainen, 34-vuotias. Olen itsevarma ja suora kuten sinäkin. Kommunikaatiotyylini on aika analyyttinen, ehkä miesmäinen, vaikka muuten naisellinen tyyppi olenkin. Ap.

Olet liian suorasanainen, se aiheuttaa ärtymistä. Jotkut kokee sut uhkana.

Ap sanoi, että ihmiset luulevat hänen olevan kehitysvammainen hänet tavatessaan. Jos sosiaaliset taidot ovat tuota luokkaa, niin tuskin kukaan pitää uhkana.

Vierailija
122/222 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa näin etänä, mutta luulisin ,että ongelma piilee siinä, ettet ymmärrä ja osaa tulkita toisia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/222 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein miellyttämään pyrkivät ja jollain tavoin alistuneesti käyttäytyvät herättävät ärtymystä juuri muissa epävarmoissa, tuntevat kai olonsa epämukavaksi, en osaa oikein selittää mutta olen tällaisia tilanteita nähnyt ja pohtinut miksi joistakuista ei pidetä. Nämä jotka vierastavat ovat kyllä epävarmoja itsekin mutta jokin käytöksessään tekee sen että saavat jonkunmoista kunnioitusta.

Vierailija
124/222 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ylimielisen ja vihaisen leiman kun ilman silmälaseja tihrustin kanssaihmisiä. Ei siihen paljon vaadita. Loppui kun aloin kulkea jatkuvasti lasit silmillä.

Vierailija
125/222 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua sanotaan usein hyökkääväksi.

Siihen ei tarvita muuta kuin että sanoo "ei" silloin kun siltä tuntuu.

Tai ilmaisee eriävän mielipiteensä, jättäytyy pois sellaisesta, mihin ei halua mukaan.

En aio muuttua. Yleensä olen saanut kalua, jos olen ryhtynyt johonkin vastoin omaa järkeäni ollakseni mieliksi.

Repesin! Vai olet saanut kalua...

Vierailija
126/222 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin kerran ihmisen joka oli ärsyttävä, hän itse kuvitteli että on hyvää seuraa ja kaikki haluaa olla hänen kanssaan tuntikausi, jokainen vastaantuleva mies olevinaan kiinnostunut hänestä kun tuijottavat. Hän piti hyvänä asiana, jopa kunnianosoituksena sitä että puhua kälätti paljon etenkin yksityisasioitaan ääntä säästämättä.

Todellisuus: joskus oli hyvää seuraa mutta vain pieninä annoksina. Pitemmän päälle todella raskas ja uuvuttava, sanoisin että on se täällä palstalla paljon puhuttu energiasyöppö.

Hänen seurastaan haluaa ennemmin lähteä kuin mennä luokse.

Miehet ehkä tuijottivat mutta kyllä ne naisetkin tuijotti kun tämä kaveri oli niin äänekäs ja istumassa jos oltiin niin pyöri paikallaan (ei malttanut pysyä paikallaan eikä osaa olla puhumatta) ja huutopuhui asioitaan ja voin vaikka vannoa että nauroi tekonaurua omalle "hauskalle" jutulle. En ikinä ymmärtänyt hänen "vitsejään" enkä muutenkaan koko ihmistä.

Monet varmaan näki meidät kaksi siten että hän oli vähän erityinen ja minä se henkilökohtainen avustaja/hoitaja. :D

Tämä ihminen tavallaan ymmärtää että on ärsyttävä mutta osaa kääntää sen uniikkiuden piikkiin eli tekee siitä positiivisen asian :D

Vierailija
127/222 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni tekee vääriä päätelmiä ihmisistä ja heidän luonteestaan. Puhetyyli vaikuttaa myös paljon, sitä tulkitaan väärin. Epävarmuus ihmisessä ärsyttää ja sellaista muut kohtelevat tylysti. Ihmiset kuvittelevat itse olevansa täydellisiä ja mikä onkaan hauskempaa kuin ottaa joku silmätikuksi ja arvostella häntä yhdessä. Kateus on myös vahvasti määrittävä asia ihmissuhteissa. Esim. työssä ei voi pitää puoliaan samoin kuin vapaa-aikana, siksi ihminen tulkitaan työpaikalla heikoksi, mikä on usein väärä päätelmä.

Kyllä se epävarmuus aiheuttaa nimeomaan epävarmoissa ihmisissä ärsyyntymistä. He näkevät kuin peilikuvana oman epävarmuutensa, jota he itse epätoivoisesti yrittävät peittää. Iso osa koulukiusaamisista on tällaista, kun se pääkiusaaja osaa ottaa kiusattavaksi juuri tällaisen epävarman yksilön, joka ärsyttää epävarmuudellaan, eikä saa puolustajia, vaan käy päinvastoin - ne kiusaamisen mahdollistajat eli sivustakatsjojat ovat helpottuneita, kun itse ei joutunut kiusattavaksi ja kun vielä ovat kiusaajan kanssa samaa mieltä, että ärsyttävähän tuo on - niin hyvin sopii sellaista kiusata. 

Toinen ryhmä, joka tuntuu olevan vapaata riistaa kiusaajille, on nämä 'ärsyttävät' kaikentietäjät, besserwisserit. Heitä saa vapaasti haukkua, solvata jne, kukaan ei heitä nouse puolustamaan. Se erilaisuuden sietäminen on niin vaikeaa.

Vierailija
128/222 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sairaus voisi aiheuttaa tämän?

Hikoilen paljon. Joudun vaihtmaaan alushousuja monta kertaa päivässä, koska ne ovat märät. Hiki myös haisee rekkamiehelle tai sille, että olisin pissannut housuihini ja unohtanut pestä vaatteet ja vain kuivattanut ne. Ensin luulinkin, että multa lirahtelee, mutta sama haju on kaikissa vaatteissa ja tulee niihin hetkessä. Pyykistä tullessa haisevat vielä raikkaalle.

Kulutatko paljon maitotuotteita? Itsekin haisin ihan lätkäjoukkueelta kun söin runsaasti maitotuotteita.

Vierailija
129/222 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutko päälle? Oletko kaikkitietävä? Oletko näsäviisas? Kommentoitko muiden juttuja vai alatko toisen puheenvuoron loppuessa kälättämään omista asioistasi?

Tai ehkä vain kuvittelet, että ärsytät puolituttuja.

En mielestäni ole näsäviisas tms, jos olen niin en vain itse näe sitä. Jos joku kertoo minulle jotain, niin yritän aina kysyä häneltä lisää eli osoittaa olevani kiinnostunut hänen asiasta. Ap.

Olet niin sanottu leach-keskustelija, pumppaat koko ajan vastapuolelta, mutta et itse tuo mitään keskusteluun. Joten vastapuoli kokee olevansa jonkin tenttauksen kohteena.

Vierailija
130/222 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää aivan suunnattomasti tämä, että suoraa, analyyttistä, loogista puhetta kuvataan "ehkä miesmäiseksi" ja epäillään sitä syyksi, miksi ärsyttää toisia. Siis mitä ihmettä? Onko tällä tarkoitus sanoa, että naisen kuuluu puhua jotenkin muutoin kuin asiallisen suoraan? Vai mitä tämä "miesmäinen" puhe oikein on.

Nyt sellainen uutisväläys jokaiselle, että elämme vuotta 2018 ja tämän vuoksi naistenKIN voi olettaa olevan ihan täyspäisiä puhujia ja toimijoita. Toisaalta taas miehissä piisaa kaikenlaista hölöttäjää ja sössöttäjää, joiden puheista ei tolkkua meinaa ottaa, että mitä nyt halutaan tai tarkoitetaan. Eli tämmöinen luokittelu mies/naismaisiin voitaisiin jo lopettaa.

Vierailija
131/222 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyllä tavalla lohduttava ketju. Juhuu, en ole ainoa ärsyttävä ihminen maailmassa!

Vierailija kirjoitti:

Oletko sellainen jonka on pakko aina saada tahtonsa läpi joka asiassa, vaikka ihan mukavasti ja ystävällisesti. Ja sitten vähän painostat muita, toki hyväntahtoisesti. Vai oletko niitä joilla on kaikki asiat niin täydellisen hyvin että se on ärsyttävää. Vai oletko tosi tarkka joka asiasta ja kiinnitätä huomiota pikkuasioihin.

Minä en ole ap, mutta joo, osaa olen noistakin. Sillä olen: 

- analyyttinen

- monia vahvoja mielipiteitä omaava

- faktoja arvostava

- roskan puhumista inhoava

- sarkastinen

- tosi tarkka

- suorasanainen

- rehellinen

- keskustelija

- mielestäni usein oikeassa ;)

Tuo viimeinen seikka saattaa olla ärsyttävää ns. oikeastikin, mutta toisaalta jos moni puhuu asioista lonkalta eikä esim. faktojen tai kirjojen pohjalta, niin noh... niin. Tutkiminen ja perehtyminen asioihin sekä hyvät perustelut asioihin vaan toimii paremmin. 

Mutta siis sikäli ihmettelen ihmisten ärsyyntymistä, koska moni yllä mainitsemani asia ei ole mitenkään rikollista. Jos siis joku sanoo "haista v*ttu", tähän voidaan suhtautua siten, että noh, okei, ihan jees. Mutta jos joku on tosi tarkka tai tarttuu yksityiskohtaan, voidaan jo tuhahdella ja korottaa ääntä. Mikä logiikka? Kai nyt pahempaa on törkyisesti loukata ihmisiä kuin olla tarkka?

Toisaalta ehkä en vain tajua ihmisiä, sillä minusta ylipäänsä loukkaukset, vihaisuus ja asiattomat kommentit ovat paljon pahempi asia kuin se, että esim. joku antaa neuvoja toiselle tai kertoo tarinan yksityiskohtaisesti tmv. hänelle tyypillistä.

Vierailija
132/222 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Besserwisserit ja Aspergerit ärsyttää. Meidän työpaikalla oli assi, koko työporukka piti sitä ärsyttävänä. Yks siivooja melkei kävi sen päälle kerran. :( käytös oli sellaista.. Noh puhu kun ei pitänyt, ei ole tunneherkkä eli ei osaa lukea muita, ei osannut pyytää anteeksi kun myöhästyi töistä.. Puhui ja puhui ja korosti itseään.

Lisäksi sellaiset ilmeettömät bitchit ärsyttää mua, eli jos vaikka heitän jotain hauskaa ja hymyilen, syntyy kiusallinen tilanne kun nämä tuijottaa kylmänä takaisin. Eli siis näiltäkin puuttuu sosiaalinen silmä. Huono esimerkki mut voitte vähän kuvitella. Nämä tyypit eivät tykkää vastavuoroisesti minusta, olen avoin, aika suora mutta herkkä ja huumorintajuinen.

Vierailija
133/222 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää aivan suunnattomasti tämä, että suoraa, analyyttistä, loogista puhetta kuvataan "ehkä miesmäiseksi" ja epäillään sitä syyksi, miksi ärsyttää toisia. Siis mitä ihmettä? Onko tällä tarkoitus sanoa, että naisen kuuluu puhua jotenkin muutoin kuin asiallisen suoraan? Vai mitä tämä "miesmäinen" puhe oikein on.

Nyt sellainen uutisväläys jokaiselle, että elämme vuotta 2018 ja tämän vuoksi naistenKIN voi olettaa olevan ihan täyspäisiä puhujia ja toimijoita. Toisaalta taas miehissä piisaa kaikenlaista hölöttäjää ja sössöttäjää, joiden puheista ei tolkkua meinaa ottaa, että mitä nyt halutaan tai tarkoitetaan. Eli tämmöinen luokittelu mies/naismaisiin voitaisiin jo lopettaa.

Ainakaan minun kohdallani analyyttisyys ei ole miesmäistä. Ilmeisesti se on etenkin joillekin miehille jankuttamista, asian pitkällistä ruotimista, ongelman tekemistä asiasta ym. negaa. Kun taas minulle se on tapa käsitellä asia, tarkastella asiaa monesta eri näkökulmasta - kunnes sen voi heivata kokonaan listalta pois. 

Itse olen saanut siitä juuri palautetta, että teen asioista ongelmia. En tiedä, teenkö asioista ongelmia, jos haluan keskustella, miksi toinen ei soittanut tai miksi toinen valehteli tai mitä toinen nyt tekikin. En tietääkseni ole itse silloin tehnyt mitään muuta kuin ollut kotona tekemättä toiselle mitään pahaa. Mutta ongelmaksi nähdään se, että haluan keskustella toisen teoista jälkikäteen. Mutta olihan hänelläkin kai vaihtoehto jättää asiat tekemättä, jolloin mitään keskusteltavaa ei edes olisi?

Vierailija
134/222 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset käsittävät asiat niin eri tavoin!

- Olen hyvin kiinnostunut ihmisistä ja heidän ajatuksistaan, tunteistaan, syistä käytökseensä jne. Pohdin paljon myös omaa elämääni ja persoonaani, ja kerron avoimesti näistä pohdinnoistani muille. Odotan heidän sitten kertovan omia pohdintojaan itsestään sekä ajatuksista, joita minun pohdintani herätti. Niinpä myös kun joku kertoo pohdintojaan minulle, vastaan kertomalla miten asia omalla kohdallani on ja mitä muuten ajattelen. Täältä opin monen käsittävän käytökseni niin, että haluan vain puhua itsestäni eikä minua kiinnosta muiden asiat. Tosi kiva. :(

Analysoin siis omaa käytöstäni ja esim. tunnereaktioitani paljon ja kerron näistä ystävilleni. Saatan esim. sanoa näin: "Pekka sanoi minulle asian x ja loukkaannuin siitä kauheasti, koska se varmaan muistutti äitini käytöksestä lapsuudessani." Kuitenkin jonkun päässä asia kääntyy muotoon "Ensin vetää herneen nenään ihan turhasta ja sitten haukkuu selän takana ja syyttelee muita." Jep, tosi kivaa taas.

Vierailija
135/222 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Besserwisserit ja Aspergerit ärsyttää. Meidän työpaikalla oli assi, koko työporukka piti sitä ärsyttävänä. Yks siivooja melkei kävi sen päälle kerran. :( käytös oli sellaista.. Noh puhu kun ei pitänyt, ei ole tunneherkkä eli ei osaa lukea muita, ei osannut pyytää anteeksi kun myöhästyi töistä.. Puhui ja puhui ja korosti itseään.

Lisäksi sellaiset ilmeettömät bitchit ärsyttää mua, eli jos vaikka heitän jotain hauskaa ja hymyilen, syntyy kiusallinen tilanne kun nämä tuijottaa kylmänä takaisin. Eli siis näiltäkin puuttuu sosiaalinen silmä. Huono esimerkki mut voitte vähän kuvitella. Nämä tyypit eivät tykkää vastavuoroisesti minusta, olen avoin, aika suora mutta herkkä ja huumorintajuinen.

Jos ne bitchit ei ymmärrä sinun hauskoja juttuja?

En itsekään naura jos en pidä hauskana asiana ja jos erehtyy tekonauruu vääntämään ni sittenhän se toinen (jos ei tajua feikiksi) vaan jatkaa "hauskojen" juttujen kertomista 🆘

Tosin voisihan sitä suoraan sanoa ettei ollut yhtään hauskaa, vaiha aihetta tms 🤔

Yksi kaveri aina niin läppää yrittää puhua harrastuksestaan mistä en tiedä mitään, eikä oikeastaan kiinnosta.. niin kaveri nauraa tyyliin vedet silmissä kun kertoi olevinaan niiin hauskan jutun ja minä vaa tuijotan hiljaa kun en ymmärtänyt yhtään mikä siinä niin hauskaa oli 😂 kaveri kun huomas etten hymähtänytkään jutulle niin lopetti nauramisen ja vähän myrtsinä sanoi "tää olikin tämmöinen sisäpiirivitsi mutimuti.." hirvee selittely :D

Vierailija
136/222 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Olen hyvin kiinnostunut ihmisistä ja heidän ajatuksistaan, tunteistaan, syistä käytökseensä jne. Pohdin paljon myös omaa elämääni ja persoonaani, ja kerron avoimesti näistä pohdinnoistani muille. Odotan heidän sitten kertovan omia pohdintojaan itsestään sekä ajatuksista, joita minun pohdintani herätti. Niinpä myös kun joku kertoo pohdintojaan minulle, vastaan kertomalla miten asia omalla kohdallani on ja mitä muuten ajattelen. Täältä opin monen käsittävän käytökseni niin, että haluan vain puhua itsestäni eikä minua kiinnosta muiden asiat. Tosi kiva. :(

Analysoin siis omaa käytöstäni ja esim. tunnereaktioitani paljon ja kerron näistä ystävilleni. Saatan esim. sanoa näin: "Pekka sanoi minulle asian x ja loukkaannuin siitä kauheasti, koska se varmaan muistutti äitini käytöksestä lapsuudessani." Kuitenkin jonkun päässä asia kääntyy muotoon "Ensin vetää herneen nenään ihan turhasta ja sitten haukkuu selän takana ja syyttelee muita." Jep, tosi kivaa taas.

Olen minäkin kiinnostunut ihmisistä, pohdin mielelläni heidän käytöstään kuten omaanikin, analysoin mielelläni, jne. MUTTA vain seurassa, jossa muutkin tätä tekevät. Vain seurassa, jossa on tarkoitus jutella juuri tällä tavalla tämän tyyppisistä asioista.

Oikeasti on todella rasittavaa, kun haluaa vain kevyesti kertoa esim. mitä viikonloppuna teki ja toinen aloittaa siihen päälle jonkun oman juttunsa, jota ruotii sitten herranjumala äitisuhteita myöten. Voihan olla, että kuulijan mielestä ette edes ole niin hyviä kavereita, että hän haluaa kuulla jotain intiimimpää sinusta.

Juuri se on tilannetajua, että ymmärtää pitää jutun sillä tasolla, millä sen on tämän ihmisen/tämän seuran kanssa tarkoitus olla.

Vierailija
137/222 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan sama tilanne! Oon nyt joutunut toteamaan että nää jotka tästä ärsyyntyy ei tykkää analysoida asioita ainakaan ääneen samalla tavalla. Niitä kiinnostaa ihan erilaiset keskustelunaiheet ja sisintä ei haluta avata. Monesti nämä ihmiset kyllä juttelee mutta se on aina jotain läpän heittoa tai pinnallisempaa aihetta. Ja silti ovat itse ihan maininneet että esim. piilottelevat masennusta tms. He eivät halua tarttua näihin aiheisiin sitten tietenkään ja kokevat että puhun vain itsestäni, vaikka haluaisin niin paljon keskustella juuri noin kun kirjoitit. Ja osan kanssa se onnistuukin. Kaikkien kanssa ei nyt vaan luonteet mätsää.

Vierailija
138/222 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen minäkin kiinnostunut ihmisistä, pohdin mielelläni heidän käytöstään kuten omaanikin, analysoin mielelläni, jne. MUTTA vain seurassa, jossa muutkin tätä tekevät. Vain seurassa, jossa on tarkoitus jutella juuri tällä tavalla tämän tyyppisistä asioista.

Oikeasti on todella rasittavaa, kun haluaa vain kevyesti kertoa esim. mitä viikonloppuna teki ja toinen aloittaa siihen päälle jonkun oman juttunsa, jota ruotii sitten herranjumala äitisuhteita myöten. Voihan olla, että kuulijan mielestä ette edes ole niin hyviä kavereita, että hän haluaa kuulla jotain intiimimpää sinusta.

Juuri se on tilannetajua, että ymmärtää pitää jutun sillä tasolla, millä sen on tämän ihmisen/tämän seuran kanssa tarkoitus olla.

Ymmärrän tämän, mutta itse en saa oikein mitään tuollaisista pinnallisista jutellaanpa niitä näitä kaverisuhteista. Taidanpa tiputtaa heidät kokonaan piireistäni sitten. Kaikille parempi näin.

Vierailija
139/222 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne bitchit ei ymmärrä sinun hauskoja juttuja?

En itsekään naura jos en pidä hauskana asiana ja jos erehtyy tekonauruu vääntämään ni sittenhän se toinen (jos ei tajua feikiksi) vaan jatkaa "hauskojen" juttujen kertomista 🆘

Tosin voisihan sitä suoraan sanoa ettei ollut yhtään hauskaa, vaiha aihetta tms 🤔

Yksi kaveri aina niin läppää yrittää puhua harrastuksestaan mistä en tiedä mitään, eikä oikeastaan kiinnosta.. niin kaveri nauraa tyyliin vedet silmissä kun kertoi olevinaan niiin hauskan jutun ja minä vaa tuijotan hiljaa kun en ymmärtänyt yhtään mikä siinä niin hauskaa oli 😂 kaveri kun huomas etten hymähtänytkään jutulle niin lopetti nauramisen ja vähän myrtsinä sanoi "tää olikin tämmöinen sisäpiirivitsi mutimuti.." hirvee selittely :D

Olen sosiaalisesti taitava ja 95 prosenttia nauraa mun jutuille. Nämä eleettömät ja ilmeettömät kovanaamat ei. Sinä juurikin luot kiusaantuneen tilanteen kun käyttäydyt noin, voisit naurahtaa tai sanoa vaikka Okei, kuin että toljotat kuin metsäläinen.

Vierailija
140/222 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi toljottajat on kyllä hirveitä. Itsekin välillä törmännyt. Eivät ole kovin älykkäitä varmaankaan, mutta omissa piireissään suosittuja. Siitä se tulee,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi