Kuinka montaa eri kosmeettista tuotetta käytit aamulla pään alueellesi ennen töihin lähtöä?
Kommentit (107)
11.
1. Hammastahna
2. Ihon pesu
3. Kosteusvoide
4. Meikkivoide vaalea sävy
5. Meikkivoide tummempi sävy (sekoitan nää)
6. Irtopuuteri
7. Kulmaväri
8. Luomiväri vaalea
9. Luomiväri taupe(sama sävy rajauksiin ja varjostuksiin)
10. Ripsiväri
11. Huultenrajauskynä koko huulilla
Hammastahnaa ja hanavedellä poistin rähmät silmistä.
Meikkaan lähinnä viikonloppuisin. Naama ei tänään näyttänyt kaipaavan rasvaa ja hiuksetkin sattuivat sojottamaan oikeaan suuntaan.
#iwokeuplikethis
Vierailija kirjoitti:
11.
1. Hammastahna
2. Ihon pesu
3. Kosteusvoide
4. Meikkivoide vaalea sävy
5. Meikkivoide tummempi sävy (sekoitan nää)
6. Irtopuuteri
7. Kulmaväri
8. Luomiväri vaalea
9. Luomiväri taupe(sama sävy rajauksiin ja varjostuksiin)
10. Ripsiväri
11. Huultenrajauskynä koko huulilla
Vähimmillään ihmisten ilmoille menee 1,2,3,6,7,9,10,11 =8
Olisin voinut käyttää vielä huulten pohjustajaa jos olisin laittanut huulipunaa, luomien pohjustajaa ja heleyttävää puuteria tai aurinkopuueria. Ap
Hammastahna on hygieniatuote, ei kosmetiikkatuote.
4 jos en pese hiuksia. 7 jos pesen hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Hammastahna on hygieniatuote, ei kosmetiikkatuote.
Jos on valkaisevaa tahnaa, niin osittain myös kosmetiikkaa..! Ap
Kasvoscrub
Seerumi
Silmänympärysvoide
Päivävoide
Puuteri
Huulten base
Huultenrajauskynä
Huulipuna
Luomien base
Silmänrajauskynä
Luomiväri x 2
Ripsiväri x 2 (siis kahta eriä)
Hiuksiin jätettävä hoitava suihke
Hiuskiinne
16 näköjään. Hammastahna ja suuvesi vielä, jos nekin lasketaan.
Yhtä, kosteusvoidetta kasvoihin. En halua kuormittaa elimistöäni kemikaaleilla yhtään sen enempää kuin on pakko.
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ymp%C3%A4rist%C3%B6/n%C3%A4ille-hor…
(Käytän itse kyllä ihan taviskaupan suihkusaippuaa, shampoota, hoitoainetta ja pyykinpesuainetta. En ole vielä uskaltanut kokeilla niistä luopumista.)
Tänään, kuten muinakin arkipäivinä:
(0 kosteuttava öljy kasvoille ja vartalolle)
1 nestemäinen peitevoide
2 vaaleampi kiinteämpi peitevoide
3 meikkivoide (sekoitan näistä kolmesta ekasta ihoon sopivan sävyn ja peitän silmänaluset)
4 strobing-tahna eli sellainen millä laitetaan vähän kimalletta poskipäihin ja kulmaluulle
5 puuteri
6 kulmavahakynä
7 luomivärin pohjustus
8 vaalea neutraali luomiväri
9 hieman tummempi luomiväri varjostukseen
10 musta luomiväri ripsien tyveen rajaukseksi
11 ripsiväri
12 poskipuna
13 huulipuna
14 kuivashampoo
15 hieman hiuslakkaa
ja uskokaa tai älkää, saan usein kehuja siitä miten tyylini on freesi ja luonnollinen! Ihmiset luulevat että olen luonnostani hyvännäköinen :D
En mitään kun puuteri on kadonnut ja se vähän nolottaa kun posket vähän punaisilla laikuilla. Taitaa olla puuteri samassa piilossa kuin huulirasvani, jota olen myös kaivannut ja on häviksissä. Uudet pitäis käydä ostamassa. Onneks en ole asiakaspalvelussa vaan saan piileskellä täällä omassa huoneessa... :-(
Vierailija kirjoitti:
Yhtä, kosteusvoidetta kasvoihin. En halua kuormittaa elimistöäni kemikaaleilla yhtään sen enempää kuin on pakko.
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ymp%C3%A4rist%C3%B6/n%C3%A4ille-hor…
(Käytän itse kyllä ihan taviskaupan suihkusaippuaa, shampoota, hoitoainetta ja pyykinpesuainetta. En ole vielä uskaltanut kokeilla niistä luopumista.)
Itse uskon ennemmin niin että meikki ja hiuslakka suojaa ihoa ja hiuksia ilmansaasteilta ja auringolta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisin voinut käyttää vielä huulten pohjustajaa jos olisin laittanut huulipunaa, luomien pohjustajaa ja heleyttävää puuteria tai aurinkopuueria. Ap
Pohjustitko alahuulet?
Vierailija kirjoitti:
En mitään kun puuteri on kadonnut ja se vähän nolottaa kun posket vähän punaisilla laikuilla. Taitaa olla puuteri samassa piilossa kuin huulirasvani, jota olen myös kaivannut ja on häviksissä. Uudet pitäis käydä ostamassa. Onneks en ole asiakaspalvelussa vaan saan piileskellä täällä omassa huoneessa... :-(
Ootko alahuuliin kokeillu? Siellä se vertikaali hymy on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjustitko alahuulet?
Käytin intiimivoidetta kun tuntui vähän jotain ärsytystä alahuulissa. Ap
Puhdistusaine, kasvovesi, seerumi, päivävoide, silmänympärysvoide, suolavesisuihke, sprayvaha, hammastahna.
Shampoo
Hammastahna
Silmänympärysvoide
Päivävoide
Muotovaahto
CC-voide
Kulmakynä
Kulmageeli
Rajauskynä
Hiuskiinne
Eli kymmentä tuotetta (lista käyttöjärjestyksessä)