Ukkokulta repi sit Iittalan kupeista tarrat pois. Eipä tuu loppukuusta herkkuja
Tarkotushan oli myydä ihan Iittalat kun talous tiukalla mutta mitäpä noista nytten tulee. Eihän se mies pahalla mutta pistäähän tuo ärsyttää. Jos toinen on tuon verran sivistymätön. Puuroa loppukuu. Kaippa sitä sillä hengissä pysyy.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävintä Iittalan merkeissä on, että ne ei meinaa lähteä pesussa pois.
M.
Päättele siitä.
Paskon kuppeihisi. Mitä aiot tarjota ystävillesi?
Sinkkumies
Kuka haluaa ostaa Iittalaa ja maksaakin niistä jotain, jos ei edes tunnista niitä ilman merkkiä? Kuka maksaa Mersusta, jos ei erota sitä Skodasta?
Aina ihmetellyt miksei merkkiä sitten lasiteta astiaan?
Vierailija kirjoitti:
No siis eikö ne tarrat kuulu niihin varsinkin jos myy? Siitähän sitä ihminen hoksaa että ah tämä ei olekkaan mikään halppis merkki. Ja miksi tähän pitää sote sotkea? Aika kaukaa haettua. Meillä ainakin oli tarrat. Ne on kestänyt astianpesukone pesuakin mutta sitten mies tylsyyttään repii ne pois. Eipä niitä auta enää liimata takas tehty mikä tehty.
Ap
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/kannattaako-iittalan-laseihin-ja…
Kuuluu poistaa
jotkuthan tekee sitäkin, että laittaa ne tarrat ihan vaan kiinalaiseen lasitavaraan ja myy mukamas Iittalana kirppiksellä. On niitä, jotka ei tunnista onko kotimaista tuotantoa, vai krääsää. Mutta kirppiksellä törmääkin mitä ufoimpiin myynnissä oleviin tuotteisiin, kuten äärettömän likaisiin 70 luvun potkareihin oikein henkarissa roikkumassa :)
Vierailija kirjoitti:
No siis eikö ne tarrat kuulu niihin varsinkin jos myy? Siitähän sitä ihminen hoksaa että ah tämä ei olekkaan mikään halppis merkki. Ja miksi tähän pitää sote sotkea? Aika kaukaa haettua. Meillä ainakin oli tarrat. Ne on kestänyt astianpesukone pesuakin mutta sitten mies tylsyyttään repii ne pois. Eipä niitä auta enää liimata takas tehty mikä tehty.
Ap
Eikö astiat ole vähän huono sijoituskohde jälleenmyyntiarvoa ajatellen? Pl. jotkut vanhat Arabiat.
Kerääkö joku oikeesti vielä iittalaa? Ja muumimukeja? Voi luoja...
Pitää kyllä olla aika tynnyrissä kasvanut tai tyhmä, jos ei ilman merkkiä lasisarjoja tunnista.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni ainoastaan vanhuksilla on Iittalaa,eli 60+vuotiailla,olenkohan ihan väärässä?
Olet. Minä olen 23-vuotias ja lähes poikkeuksetta mun kaikilla kavereilla ja minulla on Iittalan astiastot. Mun lasit on Vernaa ja lautaset Teemaa.
Sekundäärisillä argumenteilla spekulointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni ainoastaan vanhuksilla on Iittalaa,eli 60+vuotiailla,olenkohan ihan väärässä?
Olet. Minä olen 23-vuotias ja lähes poikkeuksetta mun kaikilla kavereilla ja minulla on Iittalan astiastot. Mun lasit on Vernaa ja lautaset Teemaa.
Mä oon 27 ja kerään iittalan taikaa. Myös pikkuveljet keräävät samaa astiastoa.
Saatanalliset mainosmuovit. Tosi vaikea irrottaa, löydät ne sitten tukoksesta kun pesukone tilttaa ja oksentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Mersu ole enään Mersu, jos ottaa tähden pois keulasta? Eikö Iittala ole Iittala, jos tarra on poissa?
Jos mersuun laittaakin bemarin merkin niin siitä tuleekin bemari
Jos Ladaan laittaa tähden keulalle...siitä tulee Mersu..
Kun hieroo hieman öljyä siihen tarraan ja antaa vaikuttaa muutaman tunnin, niin irtoaa helpommin.
Ihan asian sivusta mutta just aamulla tiskikonetta tyhjätessä mietin että mitä laseja voisin ostaa Iittalan Aino Aalto lasien tilalle kun ovat nykyään niin huonolaatuisia, ainakin värilliset. Tykkään niistä mutta menevät todella nopeasti huonoiksi, reunasta lohkeaa pieniä palasia. Voihan toki olla että saavat meillä kovaa käsittelyä mutta tarjouksesta ostetut nimettömät 6 kpl/10e lasit eivät samasta käsittelystä ole moksiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan asian sivusta mutta just aamulla tiskikonetta tyhjätessä mietin että mitä laseja voisin ostaa Iittalan Aino Aalto lasien tilalle kun ovat nykyään niin huonolaatuisia, ainakin värilliset. Tykkään niistä mutta menevät todella nopeasti huonoiksi, reunasta lohkeaa pieniä palasia. Voihan toki olla että saavat meillä kovaa käsittelyä mutta tarjouksesta ostetut nimettömät 6 kpl/10e lasit eivät samasta käsittelystä ole moksiskaan.
https://www.kitchentime.fi/fi/p/lasi-38-cl
Nää oli aika hauskat
juntti-"emäntiä" taitaa tällaset alotukset naurattaa. minä en löydä tästä huumorinkukkaa.
Ärsyttävintä Iittalan merkeissä on, että ne ei meinaa lähteä pesussa pois.
M.