Jos olisi pakko valita tältä listalta aviomies kunnes kuolema teidät erottaa, niin kenet näistä ottaisit?
Kaikkien kohdalla oletetaan, että heidän mahdolliset aiemmat suhteensa päättyisivät, ja miehet ovat siis sinkkuja. Saa perustella valintaa.
Kommentit (88)
Muut vaihtoehdot tunnistin, mutta kuka on Dan Koivulaakso? Bile-Dani kenties??
Parikymppinen minä olisi ottanut ehdottomasti Mikael Gabrielin, nykyinen minä kallistuu hurmaavaan Riku Rantalaan. Menevä, karismaattinen ja fiksu mies, jonka kanssa olisi älyttömän mielenkiintoista reissata ympäri maapalloa ja kokea kaikenlaista.
Eipä ollut kovin hyvät vaihtoehdot, mutta valitsin Tuomas Kyrön. En usko, että vasemmistolaisen kanssa onnistuisi elämä kovin pitkään.
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haa, ihana Tuomas kärjessä 😂 Äänestin myös. Siinä sinkkumiehille miettimistä!
Äänestäminen tapahtuu jaloilla, tai jos sallitte karkeahkon huumorin, jalat avaamalla ;)
Naiset voivat äänestää Heikki Lampelan viimeiseksi, mutta tosielämässä tällä pitkällä statusmiehellä ei ole vaikeuksia saada suosittuja naisia.
No onhan Tuomas Kyröllä jälkikasvua, ei ne avaamatta tupsahda postin mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska palstan uli kiitää paikalle ja paljastaa että vastaajat valehtelevat! Kyllä tauski todellisuudessa on joka naisen märkä uni, valehtelijat.
Ei sellaista ketjua taida ollakaan, ettetkö sinä keksisi siellä "ulista" alkaa jankuttamaan. Palstahullu.
😂 😂 😂 Täältähän se Uli saapui!
Juuri tuo ko. termissä on vikana, sitä käytetään haukkumasanana kenestä tahansa. Me ei vain jaksettaisi lukea sun jankkaamista tuosta aiheesta kaikissa mahdollisissa ketjuissa.
Kuulepas Uli, kun jankkauksiin vastataatan jankkaajan omilla lääkeillä 😊
Ei tässäkään ketjussa ollut mitään mihin vastata, mutta silti aloiti tuon jankuttamisen. Olet samanlainen palstahullu kuin se ulikin.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
Se kalikka kuule kalahtaa ihan kaikkiin ketjun lukijoihin aina kun te jatkatte tuota samaa jankutusta ketjuissa, joihin se ei kuulu. Perustakaa oma ketju, jossa saatte ulista sydämenne kyllyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska palstan uli kiitää paikalle ja paljastaa että vastaajat valehtelevat! Kyllä tauski todellisuudessa on joka naisen märkä uni, valehtelijat.
Ei sellaista ketjua taida ollakaan, ettetkö sinä keksisi siellä "ulista" alkaa jankuttamaan. Palstahullu.
Juuri tuo ko. termissä on vikana, sitä käytetään haukkumasanana kenestä tahansa. Me ei vain jaksettaisi lukea sun jankkaamista tuosta aiheesta kaikissa mahdollisissa ketjuissa.
Ei tässäkään ketjussa ollut mitään mihin vastata, mutta silti aloiti tuon jankuttamisen. Olet samanlainen palstahullu kuin se ulikin.
Se kalikka kuule kalahtaa ihan kaikkiin ketjun lukijoihin aina kun te jatkatte tuota samaa jankutusta ketjuissa, joihin se ei kuulu. Perustakaa oma ketju, jossa saatte ulista sydämenne kyllyydestä.
Onko ap siis Uli?
Miksi, oi miksi listalta ei löydy kaikkien toivevävyjen henkilöitymää eli Matti Nykästä..??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap siis Uli?
Joo ja moderaattori kans.
Rantala!!!
Silmänruokaa, pitkiä keskusteluita ja loistava huumorintaju.
Niin siis miehen entinen liitto päättyisi, ja hän joutuisi maksamaan elareita ex-lapsestaan?
Näillä ehdoilla ei kiinnosta muu kuin miehen rahavarat nyt ja jatkossa. Arhinmäki varmaan saa jonkun palkkioviran kun lopettaa kansanedustajan työt eikä ole ainakaan tunnettu vaimonhakkaaja, joten ehkä se sitten.
Vierailija kirjoitti:
Miksi, oi miksi listalta ei löydy kaikkien toivevävyjen henkilöitymää eli Matti Nykästä..??
Minä ajattelin Juhana Vartiaista... Taattu talous, ja viiniä voitaisiin siemailla. En kyllä haluaisi linnan juhliin sen siippana (enkä muutenkaan).
Ottaisin Tuomas Kyrön, vaikuttaa rennolta tyypiltä. Jos nyt ei muuten natsais niin ainakin huumorintaju sattuisi kohdilleen.
Riku Rantala kyllä miellyttäisi ulkoisesti eniten, mutta jokin tyypissä ärsyttää mua suunnattomasti eli ei ehkä olisi ihan avioliitto-ainesta.
Helppo. Rantala on fiksu mies ja pidän hänen habituksestaan ja samoin Enbusken.
Vierailija kirjoitti:
Haa, ihana Tuomas kärjessä 😂 Äänestin myös. Siinä sinkkumiehille miettimistä!
En ole sinkku enkä mies, mutta eipä tuossa noista vaihtoehdoista ole paljoa miettimistä. Vaikuttaa joukon älykkäimmältä ja todennäköisesti onkin. Niin hyvännäköinen hän ei ole kuin Riku Rantala, joka tulikin toiseksi.
Ja se huumori ja ei ole ryvettynyt missään.
Vierailija kirjoitti:
Tuomas Kyrö. Hänen huumorinsa on samankaltaista omani kanssa. Pieni pilke silmäkulmassa on aina mukava asia 😊
Kun mun näppiksestä. Ei ollu edes vaikea valita.
Minun näkökulmastani tässä kyselyssä ei ollut logiikkaa, miten esim. Tuomas Kyrö, Riku Rantala , Paavo arhinmäki voivat olla samalla listalla jonkun Tauski Peltosen kanssa? Minun valintani on Riku Rantala.
Gabrielilla on kiva kämppä.Ja ihan symppis tyyppi muuten jos huumejuttuja ei oteta lukuun...
Jos noista olisi aivan pakko, ottaisin Rikun. Olisi varmaan paljon pois kotoa eikä pyörisi jaloissa koko ajan. Jos taas saisi oman vaihtoehdon sanoa, ottaisin Neil deGrasse Tysonin tai Brooks Wackermanin. Ehkä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Minun näkökulmastani tässä kyselyssä ei ollut logiikkaa, miten esim. Tuomas Kyrö, Riku Rantala , Paavo arhinmäki voivat olla samalla listalla jonkun Tauski Peltosen kanssa? Minun valintani on Riku Rantala.
Erilaisia vaihtoehtoja - hyvin erilaisia :D Siinähän ei mitään järkeä olisi, jos kaikki olisivat ikään kuin samasta puusta.
Minäkin arvoin Rantalan ja Kyrön välillä, mutta päädyin sitten Rantalaan. Pidän hauskoista, sanavalmiista miehistä, jotka eivät ota itseään liian vakavasti ja joilta löytyy mielipiteitä (ei tossukoita).
Kaipaan elämääni keskusteluja ja innostusta. Pidän siitä, miten intohimoinen Rantala on. Olen kerran ollut kuuntelemassa hänen seminaariaan ja hän puhui sellaisella intohimon liekillä asioista, että oli erittäin kiinnostava kuunnella.
N25
Sinä Vain ? 😁