Jos olisi pakko valita tältä listalta aviomies kunnes kuolema teidät erottaa, niin kenet näistä ottaisit?
Kaikkien kohdalla oletetaan, että heidän mahdolliset aiemmat suhteensa päättyisivät, ja miehet ovat siis sinkkuja. Saa perustella valintaa.
Kommentit (88)
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haa, ihana Tuomas kärjessä 😂 Äänestin myös. Siinä sinkkumiehille miettimistä!
Äänestäminen tapahtuu jaloilla, tai jos sallitte karkeahkon huumorin, jalat avaamalla ;)
Naiset voivat äänestää Heikki Lampelan viimeiseksi, mutta tosielämässä tällä pitkällä statusmiehellä ei ole vaikeuksia saada suosittuja naisia.
Lampela on kyllä tullut tinderissä vastaan, enkä ole klikannut. Eikö hän ole romaani?
Tuomas on ihana, älykäs ja hauska.
Hauska kysely kaikissa vaihtoehdoissa on jotain teräviä kulmia enemmän tai vähemmän. Ei tosin tehnyt tiukkaa valita Kyröä. Rantalalla on mielestäni dorkat jutut, mutta ilmeisesti moni tykkää. :D
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haa, ihana Tuomas kärjessä 😂 Äänestin myös. Siinä sinkkumiehille miettimistä!
Äänestäminen tapahtuu jaloilla, tai jos sallitte karkeahkon huumorin, jalat avaamalla ;)
Naiset voivat äänestää Heikki Lampelan viimeiseksi, mutta tosielämässä tällä pitkällä statusmiehellä ei ole vaikeuksia saada suosittuja naisia.Lampela on kyllä tullut tinderissä vastaan, enkä ole klikannut. Eikö hän ole romaani?
Tuomas on ihana, älykäs ja hauska.
Kyllä on. Hessu on kovakantinen ja pitkäveteinen tapaus. Suorastaan jaaritteleva, joidenkin harvojen mielestä eeppinen.
Valtaosahan noista vaihtaa naista kuin paitaa ja vetelee välillä turpaankin. Ei taatusti olisi uskollinen, mutta onko väliäkään, kun kyseessä on julkkismies?
Vierailija kirjoitti:
Valtaosahan noista vaihtaa naista kuin paitaa ja vetelee välillä turpaankin. Ei taatusti olisi uskollinen, mutta onko väliäkään, kun kyseessä on julkkismies?
Uliuliiii :)
Mä ottaisin Kyrön vaikka ei olis pakkokaan! Tosin olen varattu, ja hänkin taitaa olla.
^Jaa-a. Yhtäkään noista en tunnista..
Olen ollut kauan pois Suomesta, en tunne teikäläisiä "julkkiksia"-
Siinä mielessä sama kai ketä äänestäisin. En kuitenkaan eläisi minkäänmuotoista avioelämää tämän valitun kanssa. Aviossa kenties paperilla, siinä kaikki. Missään tapauksessa emme asuisi yhdessä, tai edes samassa talossa.