Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisi pakko valita tältä listalta aviomies kunnes kuolema teidät erottaa, niin kenet näistä ottaisit?

Vierailija
11.04.2018 |

Kaikkien kohdalla oletetaan, että heidän mahdolliset aiemmat suhteensa päättyisivät, ja miehet ovat siis sinkkuja. Saa perustella valintaa.

Jos olisi pakko valita tältä listalta aviomies kunnes kuolema teidät erottaa, niin kenet näistä ottaisit?

Vaihtoehdot

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haa, ihana Tuomas kärjessä 😂 Äänestin myös. Siinä sinkkumiehille miettimistä!

Äänestäminen tapahtuu jaloilla, tai jos sallitte karkeahkon huumorin, jalat avaamalla ;)

Naiset voivat äänestää Heikki Lampelan viimeiseksi, mutta tosielämässä tällä pitkällä statusmiehellä ei ole vaikeuksia saada suosittuja naisia.

Vierailija
42/88 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas Kyrö on ihan paras esimerkki siitä että kun luonne on kohdallaan, rumakin alkaa näyttää kauniilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestäminen tapahtuu jaloilla, tai jos sallitte karkeahkon huumorin, jalat avaamalla ;)

Naiset voivat äänestää Heikki Lampelan viimeiseksi, mutta tosielämässä tällä pitkällä statusmiehellä ei ole vaikeuksia saada suosittuja naisia.

Tässä puhuttiinkin kenen kanssa haluaisi avioliittoon, ei yhdenyön juttuun.

Vierailija
44/88 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Kärpänen sun mielestä ihan oikeasti suosittu nainen tai nainen jonka kanssa itse haluaisit seukata? Lampela on oksettava, mutta takuulla sille joku tasapainoton pyrkyri löytyy joo.

Vierailija
45/88 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riku vaan on niin ihana..

Vierailija
46/88 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö olla huolissaan, kun tunnistin vain kaksi nimeä tuosta listasta?

Ei siitä nyt varmaan huolestua tarvitse, mutta kerro toki ketkä kaksi tunnistit.

Enbuske ja Mikael Gabriel

Taidat olla melko nuori, joten ei hätää.

No mä oon 35 ja tunnistan mainittujen lisäksi Tauskin. Mitään havaintoa ei muista ole... :D

Vierailija
47/88 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riku Rantalaa olen ihaillut pikkutytöstä asti kun madventures alkoi. Siinäpä todella rohkea ja karismaattinen mies.

Vierailija
48/88 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittuja naisia? Listaisitko, kiitos, ne suositut naiset joita Lampela on saanut.

Vierailija
49/88 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas Kyrö ihan heittämällä, eikä todellakaan tarvitsisi pakottaa. 

Vierailija
50/88 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Seukkailkoon Lampela vaikka kaikkien seurapiirinaisten kanssa, jos haluaa. Minun puolesta Lampela voi vaihtaa naista vaikka joka päivä. En itse harrasta yhdenyönsuhteita vaan pidän pitkistä ihmissuhteista, joten jos noista pitäisi valita loppuelämän kumppani, niin se on Tuomas Kyrö. Sinä nyt et ymmärrä naisista yhtään mitään.

Vierailija
51/88 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne puoliakaan näistä, mutta valitsin Tauskin koska minulla on käsitys että hän on "miesbimbo" ja sellaista voisin käsitellä. Saatan kyllä olla väärässä.

Vierailija
52/88 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittuja naisia? Listaisitko, kiitos, ne suositut naiset joita Lampela on saanut.

1212:n mielestä naisesta tulee suosittu, kun siitä on saatu juorulehteen kuva hameen alta.

Vierailija
53/88 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo😍 Mä en tiedä mikä siinä miehessä vetoaa muhun, mutta oon vähän pihkassa siihen muutenkin.

Vierailija
54/88 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne puoliakaan näistä, mutta valitsin Tauskin koska minulla on käsitys että hän on "miesbimbo" ja sellaista voisin käsitellä. Saatan kyllä olla väärässä.

Alkoholiongelmainen sarjapettäjä, joka on lisäksi väkivaltainen. En nyt bimboksi sanoisi, tulee ihan muuta mieleen.

Vierailija
55/88 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paavo😍 Mä en tiedä mikä siinä miehessä vetoaa muhun, mutta oon vähän pihkassa siihen muutenkin.

Sulonen nappisilmä.

Vierailija
56/88 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin miehenä vastaamaan että näen tuloksen. Pohjoista painoin kun en tuntenut

Vierailija
57/88 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska palstan uli kiitää paikalle ja paljastaa että vastaajat valehtelevat! Kyllä tauski todellisuudessa on joka naisen märkä uni, valehtelijat.

Ei sellaista ketjua taida ollakaan, ettetkö sinä keksisi siellä "ulista" alkaa jankuttamaan. Palstahullu.

😂 😂 😂 Täältähän se Uli saapui!

Juuri tuo ko. termissä on vikana, sitä käytetään haukkumasanana kenestä tahansa. Me ei vain jaksettaisi lukea sun jankkaamista tuosta aiheesta kaikissa mahdollisissa ketjuissa.

Kuulepas Uli, kun jankkauksiin vastataatan jankkaajan omilla lääkeillä 😊

Ei tässäkään ketjussa ollut mitään mihin vastata, mutta silti aloiti tuon jankuttamisen. Olet samanlainen palstahullu kuin se ulikin.

Vierailija
58/88 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin miehenä vastaamaan että näen tuloksen. Pohjoista painoin kun en tuntenut

Mitäpä jos ensi kerralla painaisit "näytä tulokset", niin ei tarvitse vastata.

Vierailija
59/88 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska palstan uli kiitää paikalle ja paljastaa että vastaajat valehtelevat! Kyllä tauski todellisuudessa on joka naisen märkä uni, valehtelijat.

Ei sellaista ketjua taida ollakaan, ettetkö sinä keksisi siellä "ulista" alkaa jankuttamaan. Palstahullu.

😂 😂 😂 Täältähän se Uli saapui!

Juuri tuo ko. termissä on vikana, sitä käytetään haukkumasanana kenestä tahansa. Me ei vain jaksettaisi lukea sun jankkaamista tuosta aiheesta kaikissa mahdollisissa ketjuissa.

Kuulepas Uli, kun jankkauksiin vastataatan jankkaajan omilla lääkeillä 😊

Ei tässäkään ketjussa ollut mitään mihin vastata, mutta silti aloiti tuon jankuttamisen. Olet samanlainen palstahullu kuin se ulikin.

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Vierailija
60/88 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT mutta tämä kuulostaa aivan freudilaiselta lipsahdukselta :D Painoin Pohjoista, joopa joo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi