Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppani oksensi lattialle

Vierailija
10.12.2023 |

Oon nyt jonkun aikaa seurustellut miehen kanssa ja perjantaina juotiin ekaa kertaa hiukan enemmän. Mies jäi mun luokse yöksi ja lauantai aamuna oksensi mun makkarin lattialle. Miehen reaktio tähän oli nauraa ja kun kysyin et eikö aio siivota niin sano et tää on sun kotis. No hetken vääntämisen jälkeen kuitenkin siivosi. Oli oksentanut myös vessassa niin et oksennusta oli pöntön ympärillä, tämän huomasin vasta sen jälkeen kun oli jo lähtenyt. Nyt mietin suhteen päättämistä tämän miehen toiminnan vuoksi, mutta en tiedä onko se ylireagointia

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkikö sun tatuoinnit?

Vierailija
2/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa joo jälleen kerran. Ja vanukkaat söi myös?

Vierailija
4/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annetaan sikailla ei koskaan muuta käytöstään.

Vierailija
5/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Joudut aina siivoamaan hänen sotkuja.

Vierailija
6/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli vieraana = sinä siivoat

Vierailija
7/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä hieman outona, että oksentaa lattialle eikä edes yritä korjata sitä. Mene hänen luokseen ja paskanna nurkkaan, sano sitten, tää on sun koti.

Vierailija
8/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä sikamaista jättää oksennukset siivoamatta. Olisin kyllä muutenkin kuollut häpeästä, jos olisin aikuisena ihmisenä juonut niin paljon että oksennus tulee, osui pönttöön tai ei.

Vierailija
9/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ei mitään hirveen suuria tunteita viä oo ja on fiilis ettei jaksa alkaa jollekin aikuiselle miehelle "äidiksi", (eli joko tekemään kaikki hänen puolesta tai nalkuttamaan jatkuvasti ja opettamaan/käskemään/ohjaamaan ja neuvonaan) niin pääset helpommalla kun sanot että sorry ei tästä tuu mitään heippa! Syykin kannattaa sanoa.

Vierailija
10/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei jatkoon.

Ex oli jonkinasteinen alkkis ja mun sietokyky minkäänlaista kännisekoilua kohtaan on hyvin pieni.

Vierailija
11/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myös itse vähän yllättynyt siitä että hän oksensi, koska ei me nyt niin paljoa juotu. Minulle ei edes tullut kovin pahaa krapulaa. Mutta kaipa ihmiset on tässäkin erilaisia, toisille tulee se paha olo herkemmin. 

Ap

Vierailija
12/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoithan kuitenkin pillua?

Vierailija
13/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin myös itse vähän yllättynyt siitä että hän oksensi, koska ei me nyt niin paljoa juotu. Minulle ei edes tullut kovin pahaa krapulaa. Mutta kaipa ihmiset on tässäkin erilaisia, toisille tulee se paha olo herkemmin. 

Ap

Itse kuulun näihin joille käytännössä pienikin krapula=oksennus. Ja jos vähänkään olen juonut väkeviä niin paha olo on taattu. 

Vierailija
14/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoithan kuitenkin pillua?

Sitä annan yleensä ennen kuin tutustun.

Vierailija
15/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks miinustatte tätä? Eihän vieraat myöskään tiskaa tai imuroi niin kyllä kotinsa siivoaminen on alottajan vastuulla

Vierailija
16/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh mikä psyko oot. Toiselle käy pikku vahinko ja heti ollaan miettimässä eroa. Tee palvelus miehelle ja jätä hänet ja pysy ihan vaan sinkkuna

Vierailija
17/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pojalta. Ei kuitenkaan mikään "mies" ole edes ja ootte molemmat jotain 20 v.

Vierailija
18/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks miinustatte tätä? Eihän vieraat myöskään tiskaa tai imuroi niin kyllä kotinsa siivoaminen on alottajan vastuulla

Sun kotiis voi tulla ja vaikka paskantaa lattialle ja sinä siivoot? 

Vierailija
19/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa pojalta. Ei kuitenkaan mikään "mies" ole edes ja ootte molemmat jotain 20 v.

Mies yli 30, minä ihan hiukan alle

Ap

Vierailija
20/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun osalta olisi juttu siinä. Aikuisen täytyy tietää rajansa. Ja tuo että ei siivoa! Jos mä käyttäytyisin noin, olisi joku psykoosi, muistisairaus tai muu alkanut.