Mitä olet mieltä miehestä joka ei ole yhtään mustasukkainen naisestaan?
Sanoo suoraan ettei ole yhtään mustasukkainen. Sanoo, että saan käydä missä haluan ja miten itse haluan. Vapaa maailma kuulemma.
Mitä mieltä?
Kommentit (41)
Hyvä. Itsetunto kunnossa.
T: toisenlaiselta pakoon päässyt
Ap, lähde vaikka kävelylle. Hae kiviä ja askartele niistä vaikka kissoja. Tai vielä parempi, koita saada jostain ystäviä ja jätä meidät rauhaan.
Ei rakasta sua.
Pitää sua itsestäänselvänä.
Mitä se mustasukkaisuus nyt auttaa jos toinen haluaa pettää niin siitä vaan, eihän sitä voi millään toinen estää jos toinen on niin päättänyt että pettää. Yhtä tyhjän kanssa.
Mies minun makuun. Jos toinen meinaa pettää niin sitten se tekee niin ja itse lähden vastakkaiseen suuntaan taakse katsomatta. Jos on jatkuvasti mustasukkainen toisesta niin mihin se johtaa? Ei mihinkään paitsi vitutukseen ja riitoihin.
Sellainen, joka luottaa sinuun tosi täysin. Oletko luottamuksen arvoinen?
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta sua.
Pitää sua itsestäänselvänä.
Siis! Mitä tämä on?
Tämmöisiä aivopieruja joutuu lukemaan:(
20 vuotta sitten olin tosi mustis, en ole enää. Liekö ikä tehnyt sen että ei jaksa enää draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta sua.
Pitää sua itsestäänselvänä.Siis! Mitä tämä on?
Kyllä minäkin olen tuolla linjalla. Pitää niin itsestäänselvänä, ettei usko missään tilanteessa menettävänsä ap:ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta sua.
Kyllä minäkin olen tuolla linjalla. Pitää niin itsestäänselvänä, ettei usko missään tilanteessa menettävänsä ap:ta.
Pitääkö menettämisen pelko olla koko ajan läsnä?
Miehelle olet ihan se ja sama, tunteita ei ole ja voit tehdä mitä haluat tai olla tekemättä, sillä ei ole mitään väliä. Hieman kylmälle kuulostaa.
En tunne mustasukkaisuutta miehestäni, mutta tietenkin olen kiinnostunut hänen tekemisistään normaaliin tapaan, sama juttu miehellä. Parisuhteemme on pitkä ja hyvä, juttelemme paljon ja viihdymme yhdessä todella hyvin.
no huh! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta sua.
Ei pidä, mutta kyllä sitä mun mielestä joskus pitää olla. Muutenhan toinen on lähinnä yhdentekevä itselle.
Voisko olla niin että hän ikäänkuin... älä nyt järkyty... luottaa sinuun?
Mustasukkaisuus on tosi epäviehättävä piirre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta sua.
Tai sitten se on vaan ymmärtänyt ettei toista voi omistaa.
Luottaa toiseen, mutta ymmärtää että jos toinen haluaa lähteä, niin sitten se lähtee.
Mustasukkaisuus ei auta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Sanoo suoraan ettei ole yhtään mustasukkainen. Sanoo, että saan käydä missä haluan ja miten itse haluan. Vapaa maailma kuulemma.
Mitä mieltä?
Elää niin kuin parisuhteessa pitää elää. Luottamus toiseen on se juttu, sen jos mokaa niin se murentaa kaikki. Mieheni antaa minun mennä mihin vaan ja milloin vaan, mutta tiedän että jos hänen luottamuksen mokaan, niin se on siinä ja mikään ei palaa ennalleen. Olen ollut ennen nykyistä miestä ihmisen kanssa missä auton konepelti käytiin koittamassa onko lämmin jos sanoi, että olen kotona. Jos meni kauppaan niin tuli viesti missä petän. Kun menin äitini kanssa mökille kahdestaan, niin ketä muita siellä on.. Ja joo tuli mökille katsomaan olenko äitini kanssa. Kun tapasin nykyisen mieheni, niin käyttäydyin robottimaisesti ettei hän ala samaa tekemään... Hän sanoi, että mikä minua vaivaa?? Miksi selität joka liikkeen ja olet kauhuissa jos olet muualla.. Sitten kerroin miehelleni että olin sellasen kanssa joka kyttäs kaiken..
Mieheni sanoi, että ota rauhassa. Minä en ole sellainen ja saat mennä ja olla. En minä kysele turhaan mitään. Saat tietenkin olla ja elää. Jos pettäisit, niin voisit tehdä sen kaiken olematta minun kanssa. Se oli suurin helpotus elämässäni. Jotenkin yritin liikaa ettei nykyinen mieheni suutu. Olisi pitäny jutella ja avautua enemmän heti.. Sen jälkeen olen uskaltanut puhua mieheni kanssa kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
no huh! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta sua.
Ei pidä, mutta kyllä sitä mun mielestä joskus pitää olla. Muutenhan toinen on lähinnä yhdentekevä itselle.
Jos ei ole aihetta sille, niin miksi pitää väkisin alkaa draamailemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no huh! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta sua.
Jos ei ole aihetta sille, niin miksi pitää väkisin alkaa draamailemaan?
Ei pidä väkisin alkaa, jos tunteita ei ole. Itse tunnen voimakkaammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta sua.
Tai sitten se on vaan ymmärtänyt ettei toista voi omistaa.
Luottaa toiseen, mutta ymmärtää että jos toinen haluaa lähteä, niin sitten se lähtee.
Mustasukkaisuus ei auta yhtään.
Sanoo ihminen, jolla ei koskaan ole ollut tilannetta, jossa olisi edes hitusen voinut olla mustasukkainen.
Kypsä, sivistynyt mies.