Mitä olet mieltä miehestä joka ei ole yhtään mustasukkainen naisestaan?
Sanoo suoraan ettei ole yhtään mustasukkainen. Sanoo, että saan käydä missä haluan ja miten itse haluan. Vapaa maailma kuulemma.
Mitä mieltä?
Kommentit (41)
Mustasukkaisuus on täysin hyödytön tunne.
Mun mies on just tollanen, ei yhtään mustasukkainen.
Luulen että olen hänelle itsestäänselvyys ja hän tietää etten ikinä petä.
Yksi tuttumme ehdotteli minulle työmatkalla ja mies vain tokaisi että just tollanen se kaveri on, koittaa pokata kaikkia naisia.
Mun mies rakastaa mua aidosti, tämä tulee monin tavoin esiin joka ikinen päivä. Mies viikonloppuaamuisin varmistaa että saan nukkua pitkään (käsrsin unettomuudesta) on heti ehdottamassa aamuseksiä, tekee mulle aamupalan, ja joka ikinen päivä sanoo että rakastaa, kehuu ulkonäköä, hieraisee peppua ohimennessään, puhuttelee minua vaimo kullaksi, söpöliiniksi jne.
Hieroo hartioita, hakee töistä autolla jne.
Mutta ei ole mustis.
Mm kuntosalilla eräs miespuolinen PT yritti pokata mua (jätti käyntikortin, ja pyysi seuraamaan blogiaan, ja hipelöi mua niskasta ja katsoi erittäin pitkään silmiin mua, tuli tarjoamaan ilmaiseksi apuaan kyykkytekniikassa, ja sanoi että olen ihana jne) kerroin tämän mun miehelle, ja EN käynyt katsomassa blogia, väistelin hipelöintiä ja en soittanut yms.
Mies vain nauroi, tietää ja tuntee mut. Mua ei valloiteta millään salikropalla tai puheilla, rahalla tai asemalla. Rakastan miestäni, köyhää, lihavaa duunaria, joka on mua 12 v vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies rakastaa mua aidosti, tämä tulee monin tavoin esiin joka ikinen päivä. Mies viikonloppuaamuisin varmistaa että saan nukkua pitkään (käsrsin unettomuudesta) on heti ehdottamassa aamuseksiä, tekee mulle aamupalan, ja joka ikinen päivä sanoo että rakastaa, kehuu ulkonäköä, hieraisee peppua ohimennessään, puhuttelee minua vaimo kullaksi, söpöliiniksi jne.
Hieroo hartioita, hakee töistä autolla jne.Mutta ei ole mustis.
Mm kuntosalilla eräs miespuolinen PT yritti pokata mua (jätti käyntikortin, ja pyysi seuraamaan blogiaan, ja hipelöi mua niskasta ja katsoi erittäin pitkään silmiin mua, tuli tarjoamaan ilmaiseksi apuaan kyykkytekniikassa, ja sanoi että olen ihana jne) kerroin tämän mun miehelle, ja EN käynyt katsomassa blogia, väistelin hipelöintiä ja en soittanut yms.Mies vain nauroi, tietää ja tuntee mut. Mua ei valloiteta millään salikropalla tai puheilla, rahalla tai asemalla. Rakastan miestäni, köyhää, lihavaa duunaria, joka on mua 12 v vanhempi.
Hienoa miehenä lukea, että tuollaisiakin naisia on :) Ja hyvä mieskin sulla vaikuttaa olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mm kuntosalilla eräs miespuolinen PT yritti pokata mua (jätti käyntikortin, ja pyysi seuraamaan blogiaan, ja hipelöi mua niskasta ja katsoi erittäin pitkään silmiin mua, tuli tarjoamaan ilmaiseksi apuaan kyykkytekniikassa, ja sanoi että olen ihana jne) kerroin tämän mun miehelle, ja EN käynyt katsomassa blogia, väistelin hipelöintiä ja en soittanut yms.Mies vain nauroi, tietää ja tuntee mut. Mua ei valloiteta millään salikropalla tai puheilla, rahalla tai asemalla. Rakastan miestäni, köyhää, lihavaa duunaria, joka on mua 12 v vanhempi.
Hienoa miehenä lukea, että tuollaisiakin naisia on :) Ja hyvä mieskin sulla vaikuttaa olevan.
Joo, mies suorastaan palvoo mua. Pitää mua niin hyvänä, että kukaan muu ei pysty vastaavaan. Toisaalta pidän miestäkin hyvänä kaikin tavoin, olen kotikeskeinen nainen. Mieheni on itsevarma koska tietää mun tietävän, että yhtä hyvää en saa. Enkä ole miehestäni mustasukkainen myöskään, kun tiedän monen miehen kuolaavan perääni, mm miehen työkaveri tunnistanut saunassa, että sulla on pirun nätti, nuori, huippuvaimo. En ole mustis miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no huh! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta sua.
Pitää sua itsestäänselvänä.Siis! Mitä tämä on?
Tämmöisiä aivopieruja joutuu lukemaan:(
Kyllä minäkin olen tuolla linjalla. Pitää niin itsestäänselvänä, ettei usko missään tilanteessa menettävänsä ap:ta.
Pitääkö menettämisen pelko olla koko ajan läsnä?
Ei pidä, mutta kyllä sitä mun mielestä joskus pitää olla. Muutenhan toinen on lähinnä yhdentekevä itselle.
Jos ei ole aihetta sille, niin miksi pitää väkisin alkaa draamailemaan?
Ei pidä väkisin alkaa, jos tunteita ei ole. Itse tunnen voimakkaammin.
Onko sun kumppani sitten niin epäluotettava että joudut olemaan mustasukkainen? Itse en ole ollut kertaakaan suhteen aikana mustasukkainen koska minkäänlaista syytä ei ole koskaan ollut. Eikä todellakaan johdu tunteiden puutteesta.
Olen ollut aina ei-mustasukkainen.
Jos vaimo löytää jonkun hyvän tyypin, saa luvan kanssa käydä jörnimässäkin sen kanssa, kunhan ei tule lasta eikä tauteja. Ei ole vielä ainakaan ollut kiinmostunut, ennemminkin loukkaantunut, kun totesin noin.
Mikä ihme noita naisia vaivaa. Ei se järvi soutamalla kulu.
On sekin tietenkin mahdollista ettei vaan piittaa pätkääkään, mutta mulle tulee omasta elämänkokemuksesta kyllä mieleen vaan että luottavainen, kypsä ja tunnetaitoinen kumppani. Lempparieksäni esimerkiksi. :)
Enemmän minulla olisi mielipiteitä naisesta/miehestä joka tekee mitä vain jos puoliso ei ole ollenkaan mustasukkainen.
Ehkä mies on suhteessa se paremman näköinen osapuoli, tai ei välttämättä, mutta ei pelkää sinulla olevan niin paljon markkina-arvoa, että saisit paremman.
No minun exäni ei ollut lainkaan mustasukkainen, täysin vastakohta mustasukkaiselle.
Oli itse pahimman luokan panomies ja naistenmies. Harmi että perhekin ehdittiin yhdessä perustaa ennenkuin selvisi että pettää ja huolella.
Vierailija kirjoitti:
No minun exäni ei ollut lainkaan mustasukkainen, täysin vastakohta mustasukkaiselle.
Oli itse pahimman luokan panomies ja naistenmies. Harmi että perhekin ehdittiin yhdessä perustaa ennenkuin selvisi että pettää ja huolella.
Noin päin se useimmiten menee luulisin, jos ei ole tippaakaan mustasukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Sanoo suoraan ettei ole yhtään mustasukkainen. Sanoo, että saan käydä missä haluan ja miten itse haluan. Vapaa maailma kuulemma.
Mitä mieltä?
En voisi muullaisen miehen kanssa ollakaan. Miksi en saisi käydä missä haluan? Mitä tarkoittaa "miten itse haluan"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no huh! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta sua.
Kyllä minäkin olen tuolla linjalla. Pitää niin itsestäänselvänä, ettei usko missään tilanteessa menettävänsä ap:ta.
Pitääkö menettämisen pelko olla koko ajan läsnä?
Ei pidä, mutta kyllä sitä mun mielestä joskus pitää olla. Muutenhan toinen on lähinnä yhdentekevä itselle.
Jos ei ole aihetta sille, niin miksi pitää väkisin alkaa draamailemaan?
Ei pidä väkisin alkaa, jos tunteita ei ole. Itse tunnen voimakkaammin.
Epävakaa persoonallisuus? Mielenterveysongelma? Teini-ikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta sua.
Kyllä tuossa ihan oikea ajatus on. Olet miehelle itsestäänselvyys. Terve mies on AINA mustasukkainen naisestaan, enkä tarkoita mitään hulluutta vaan normaalia mustasukkaisuutta. M45
Vierailija kirjoitti:
En taida ymmärtää, miksi koit tarpeellisena kertoa tuon miehellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta sua.
Kyllä tuossa ihan oikea ajatus on. Olet miehelle itsestäänselvyys. Terve mies on AINA mustasukkainen naisestaan, enkä tarkoita mitään hulluutta vaan normaalia mustasukkaisuutta. M45
Mistä se nainen sen näkee eli miten se terve mustasukkaisuus ilmenee?
Ehkä biseksuaali ja ryhmäseksin ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta sua.
Kertoo enemmän sinusta kuin miehestä.
Pitää itsestäänselvänä sitä, että ap vaihtaa parempaan jos parempaa tulee vastaan. Luottaa itseensä ja apn omaan arvostelukykyyn. Itse en tod jaksa draamata ja haluan puolison joka hallitsee itse itsensä sekä tietää haluavansa olla kanssani siitä huolimatta, että en häntä vangitse tai kontrolloi.