Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma

Vierailija
11.04.2018 |

- 165 cm ja paino 63 kg (ohuet jalat, olematon takapuoli, iso maha, pienet tissit, läskit kädet)
- Ohuet hiukset
- Ihan vaaleat (huomaamattomat) ripset ja kulmakarvat
- Pienet siansilmät ja pottunokka
- Iho punakka, palaa helposti (finnejä ja muuta p*skaa iholla)
- Huomattavan lyhyt kaula

Ihan järkyttäväm näköinen ilmestys :D ikää vasta 25v. Eikä ole miehiä ollut ikinä. Minua on kiusattu koko peruskoulun ajan ulkonäköni takia, sika oli oikein osuva nimitys :) katson äitiäni ja hän näyttää samalta... Olen katkera.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuulostanaika samalta, tosin olin 20 kg painavampi kuin ap silloin kun aloinseurustella nykyisen aviomieheni kanssa. Siihen tullut lapsen myötä 15 kg lisää massaa ja edelleen olis ottajia. Kumma miten paljo aivot/luonne vaikuttaaki. Ite oon tosi ulospäinsuuntautunu, estoton ja itsevarma. Voisit koittaa rakentaa itsellesi parempaa itsevarmuutta, ymmärtää ettet tarvi miestä elämääs tekemään siitä täydellistä, mutta et tietenkään aja miehiä pois jos ne yrittää lähestyä. Itse oon tehny alotteet aiemmissa suhteissani ja hyvin on toiminu. Ootko ite koskaan tehny alotetta kiinnostavaan mieheen?

Vierailija
22/26 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nii, 21 lisää vielä. En itse meikkaa käytännössä ollenkaan tai käytä muitakaan lisäkkeitä, muotoilevia alusvaatteita tms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ap alastonkuvat jakoon että nähdään todellisuus.

Minä tiedän yhden muijan mikä oikeasti näyttää ihan sialta, läski, jäätävä kaksois tai kolmoisleuka, pienet siansilmät syvällä päässä, kunnon pottunokka ja huonot hampaat, punakka ja silti sillä on mies?

Vierailija
24/26 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä. Hymyä huuleen :)

Vierailija
25/26 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onn muotia.

Vierailija
26/26 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ruokavalio muutos

-treeniä

-hiuslisäkkeet

-itseruskettava

-ripsien ja kulmien värjäys

-opettele meikkaamaan, käy vaikka kosmetologilla opastuksessa, hoidata samalla iho kuntoon.

Tsädäm olet nätti!

Voit myös lopettaa pinnallisen ajattelun ja miettiä mitä muuta elämässä on kuin ulkonäkö. Kehittää itseäsi ja hyvinvointiasi henkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi