Alle 3-kymppinen nettideittisivustoja käyttävä nainen, paljonko olet valmis joustamaan profiilissasi ilmoitetusta ikähaarukasta?
Sanotaanko että olet esim. 25v ja ilmoitat profiilissasi hakevasi 25-35v miestä. Väitätkö tosissasi, että et haluaisi saada viestiä 43v mieheltä, jonka kanssa jaat mielenkiinnon kohteet, elämänkatsomuksen jne? Vaikuttaa aika kapeakatseiselta!
Mitenkö paljon alle 3-kymppiset naiset yleensä joustatte tuossa ikäasiassa?
Kommentit (184)
Kyllä se ikä-kriteerikin on siellä ihan syystä. Tuli vähän sellainen olo tuosta kirjoituksestasi kuin ajattelisit naisen menettävän jotain mahtavaa kun sinä et kirjoitta hänelle:D Etkö tullut ajatelleeksi että yleensä nuorilla naisilla ei ole kyllä mitään ongelmaa löytää seuraa ja sitten voi valita sen sopivimman eli hyvän sekä suunnilleen oman ikäisen jos se on kerran kriteeriksi laitettu. Parantaaksesi mahdollisuuksiasi laita sinä viestiä reilusti vanhemmille naisille:)
Jos ite oisin laittanu ikärajan esim 20-30v. ja joku 43v. pappa kirjottas ni vastaisin et pitäiskö sun hankkii lasit vai miks et ymmärtäny:D
Jos olen määrittänyt ikähaarukan niin en jousta. Ylin maksimi on syystä maksimi :)
Vierailija kirjoitti:
Papoille ei joustoa löydy. Venähtänyt huokosiho, harmaantuneet pallilarvat, haju. Miksi ihmeessä löytyisi? Kyllä se on lataamon paikka jos nuori ihminen vanhuksiin sekaantuu.
Kuuleppa maatuska, ehkä sinunkin kannattaisi ahtaa ne ihrasi sinne kureliivien sisäpuolelle ja jeesus teipillä voisit teipata suusi kiinni, että alkaisi se paino _edes_hieman tippua kun ei leipäluukusta menisi uutta tavaraa pötsiin. Sitten kun saat sen painosi alle 100 kg niin tule takaisin langoille viisastelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ole joustoa. Ehkä vuosi-pari jotenkuten, mutta laitan kyllä ikähaarukan niin, että siinä on jo se jousto mukana, eli todennäköisesti ikähaarukan yläpäässä olevat miehet eivät kiinnosta kuin poikkeustapauksissa. En ole vielä tähän päivään mennessa tavannut oikeasti nuorekasta yli 40-v miestä, kyllä ne poikkeuksetta on mun näkökulmasta yksinkertaisesti liian vanhoja. Siis mulle, ei sinällään yli 40-v ihmiset ole vielä vanhoja eikä heissä ole mitään vikaa, mutta eletään kyllä totaalisen eri maailmassa. Mun ikähaarukka on 20-30 v ja itse olen 22 v ja todellä siis tuolla lähempänä kolmeakymppiä olevat saavat olla todella erinomaisia ja jotenkin erityisen mielenkiintoisia, että kiinnostun heistä edes vähän.
100% samaa mieltä
Joko se ap on kertonut oman ikähaarukkansa ja paljonko on itse valmis joustamaan sen ylitse?
Ilmoituksessani on jo joustovara. Laitoin oman ikäni +/- 10vuotta. Todellisuudessa en ole kiinnostunut kuin enintään 5vuotta vanhemmista miehistä, pääsääntöisesti toivon löytäväni itseäni nuoremman kumppanin. En näe itseäni yli 10vuotta vanhemmassa miehessä mitään haluttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei ap jousta itse iässä? Sellanen 10-15 vuotta vanhempi nainen on yhä soiva peli. Vaihdevuosien jälkeen vielä seksin suhteenkin voi olla huoletta, kun ei ainakaan perhettä ei pukkaa.
Kyllähän se tuollainen wanhempi rouvashenkilö vielä tosiaan ihan kelpo & soiva peli on. Nuppiradion nuppeja vääntelemällä jonkun aikaa, saa sellaisesta vielä kipakat sävelet ilmoille. Ilman Vagisan :ia kyllä saa aika kauan hakea sitä kanavaa kohdalleen. Tosin jos siinä ruuvailun tiimellyksessä saa litsarin niin tietää että tuli mentyä kanava alueen ulkopuolelle.
Musta on hauska lukea näitä hopeakettu keskusteluja. Jotenkin se on vaan niin herkullinen ajatus, että näillä ukoilla jöpöttää vaan alle 25-vuotiaan kanssa ja he itse menevät vuosi vuodelta kuin uppotukit virrassa kauemmaksi näistä himoitsemistaan naisista. Kolmekakkosena alkaa olla jo nihkeää saada alle 25-vuotiasta, sitten ollaan 42 ja jonain päivänä 52 ja edelleen pitäisi nuorta saada.
Selitykset omasta muorekkuudesta ja naisviha, kun kukaan ei lähde vanhan ukon kelkkaan, tai no joku lähtee rahasta. Nämä on todella viihdyttäviä, jatkakaa hopeaketut samaan malliin ja muistakaa päivittää tänne, näitä on tosi hauska lukea :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei ap jousta itse iässä? Sellanen 10-15 vuotta vanhempi nainen on yhä soiva peli. Vaihdevuosien jälkeen vielä seksin suhteenkin voi olla huoletta, kun ei ainakaan perhettä ei pukkaa.
Kyllähän se tuollainen wanhempi rouvashenkilö vielä tosiaan ihan kelpo & soiva peli on. Nuppiradion nuppeja vääntelemällä jonkun aikaa, saa sellaisesta vielä kipakat sävelet ilmoille. Ilman Vagisan :ia kyllä saa aika kauan hakea sitä kanavaa kohdalleen. Tosin jos siinä ruuvailun tiimellyksessä saa litsarin niin tietää että tuli mentyä kanava alueen ulkopuolelle.
Niin, välillä etsimme sitä oikeaa kanavaa ja välillä yritämme saada sinua osittain pystyyn. Siinäkin on jonkin verran tekemistä, mutta näin ikäihmisinä suhtaudumme kärsivällisesti toistemme kremppoihin. Alat tuntea kiitollisuutta siitä, että suhtaudun sinun jo horjuuvaan miehisyytesi niin ymmärtäväisesti. "Pappakin" kuulostaa suussani hyvin hellältä.
Mikään ei ole yhtä ärsyttävää kun joku pappa kyselemässä, että kuinka kehtaan olla "ikärasisti" ikähaarukkani kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 23 ja lähden liikkeelle siitä, että elämäntilanteet ei voi olla kovin erit. Mulla voi olla yhteisiä mielenkiinnon kohteita aen 43-vuotiaan kanssa, mutta millä todennäköisyydellä meillä oikeasti on muuta yhteistä, kuin harrastukset? 43-vuotias on yleensä vakitöissä, asuntolaina voi matkustella, on ehkä lapsia. Minä kituutan opintotuella laskien senttejä, olen ainejärjestön hallituksessa ja kuljen bileissä, koska järjestän niitä, ei oo varaa matkustaa ja kesät menee muutenkin töissä. Mulle on tärkeää se, että minä en jää kiitollisuudenvelkaan ja kaikki pärjätköön omillaan, eli en halua suhteeseen ihmisen kanssa, joka voi kokea velvollisuudekseen auttaa mua, mutta loukkaantuu kun en apua ota vastaan. Eli joo, en halua viestejä siltä ikähaarukkani ohittaneilta, sillä siinä haarukassa olevilla (22-30) on usein vielä suunnilleen sama elämäntilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papoille ei joustoa löydy. Venähtänyt huokosiho, harmaantuneet pallilarvat, haju. Miksi ihmeessä löytyisi? Kyllä se on lataamon paikka jos nuori ihminen vanhuksiin sekaantuu.
Kuuleppa maatuska, ehkä sinunkin kannattaisi ahtaa ne ihrasi sinne kureliivien sisäpuolelle ja jeesus teipillä voisit teipata suusi kiinni, että alkaisi se paino _edes_hieman tippua kun ei leipäluukusta menisi uutta tavaraa pötsiin. Sitten kun saat sen painosi alle 100 kg niin tule takaisin langoille viisastelemaan.
Tässä taas hopeaketun "charmia" parhaimmillaan. Ei kyllä vetoa minkään ikäisiin naisiin...
Omilla vanhemmilla on isohko ikäero, joka lisää vain omaa mielipidettä, etten halua parisuhteeseen kovasti vanhemman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko että olet esim. 25v ja ilmoitat profiilissasi hakevasi 25-35v miestä. Väitätkö tosissasi, että et haluaisi saada viestiä 43v mieheltä, jonka kanssa jaat mielenkiinnon kohteet, elämänkatsomuksen jne? Vaikuttaa aika kapeakatseiselta!
Mitenkö paljon alle 3-kymppiset naiset yleensä joustatte tuossa ikäasiassa?
Kysytään toisinpäin:
Mies 43v. hakee 40-50 -vuotiasta naista, mitä mieltä olet, jos 58-vuotias nainen samoilla mielenkiinnon kohteilla ja elämänkatsomuksella varustettu nainen lähestyy? Ei haittaa yhtään? Vai oletko kapeakatseinen?
Ja kyllä, minusta 43-vuotias on liian vanha 25-vuotiaalle. Ainoastaan varakkuudella voi saada ikää anteeksi. Olen inhorealistinen, mutta oikeasti ainoastaan paksu lompsa takaa 43-vuotiaalle nätin kaksivitosen huomion. Erikseen sitten nämä 25-vuotiaat "jakojäännökset", jotka ei kelpaa esim. ulkoisista syistä nuoremmille....
En lainkaan. Olen sen verran nuori että paljon vanhemman miehen kanssa seurustelu ei tuntuisi luontevalta, yhteistä tuskin löytyisi.
Paljonko itse joustat painovaatimuksestasi? Ilmoituksessa haetaan hoikkaa ja vastaukset tulee huutokauppakeisarinnalta.
Aika poikkeuksellinen tapaus saisit olla että vois kiinnostua noin paljon vanhemmasta. Ainakin odottaisin sinun olevan varakas, paljon ikäistäsi nuoremman näköinen, herrasmies joka ei ole kitupiikki;) Ja tietty luonteet pitäis viel sopia yhteen ja olla yhteistä kemiaa. Tuossa tapauksessa siis voisin kokeilla mihin johtaa.
Olen ylipainoinen nainen monet miehet ovat laittaneet kriteereiksi että etsivät hoikkaa tai urheilulllista naista, mutta pitäisiköhän silti kokeilla jos onnistuis?
Laita viestiä 61-vuotiaalle naiselle ja pyydä heittäytymään. Ikäero on ihan sama, ja todennöisemmin onnistut.