Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 3-kymppinen nettideittisivustoja käyttävä nainen, paljonko olet valmis joustamaan profiilissasi ilmoitetusta ikähaarukasta?

Vierailija
10.04.2018 |

Sanotaanko että olet esim. 25v ja ilmoitat profiilissasi hakevasi 25-35v miestä. Väitätkö tosissasi, että et haluaisi saada viestiä 43v mieheltä, jonka kanssa jaat mielenkiinnon kohteet, elämänkatsomuksen jne? Vaikuttaa aika kapeakatseiselta!

Mitenkö paljon alle 3-kymppiset naiset yleensä joustatte tuossa ikäasiassa?

Kommentit (184)

Vierailija
181/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 27-vuotias ja miesystäväni on 43. Hän on ihana ja huomaavainen mies, kohtelias kaikille eikä karsasta myöskään ikäisiään naisia. Hän ei edes etsinyt erityisesti nuorta naista, me vain satuimme tutustumaan ja ihastumaan toisiimme. En minäkään vanhempaa miestä tieten tahtoen ollut etsimässä, enkä kyllä sellaista miestä edes haluaisi, joka jahtaisi nuorempia naisia. Nää hopeaketut täällä ällöttää.

Ikävä kertoa sulle mutta...

Kertoa mitä? Jatka vaan rohkeasti lausettasi. 😊

Vierailija
182/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 41-v mies ja valehtelen iäkseni 32v. Kukaan ei koskaan kyseenalaistanut. Nytkin minulla on 17-v ja 18-v tyttöystävät menossa.

Minun tytärtäni et kauaa ehjin nahoin heilastelisi, pervo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhakin jo lulee nuortuvansa, kuin lapsi leikkimään...mutta peilistä katsoo puolikalju ja plösö setämies.

Vierailija
184/184 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin valmis joustamaan, kypsät miehet ovat parhaita :)

T. Nainen, 24v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi