Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 3-kymppinen nettideittisivustoja käyttävä nainen, paljonko olet valmis joustamaan profiilissasi ilmoitetusta ikähaarukasta?

Vierailija
10.04.2018 |

Sanotaanko että olet esim. 25v ja ilmoitat profiilissasi hakevasi 25-35v miestä. Väitätkö tosissasi, että et haluaisi saada viestiä 43v mieheltä, jonka kanssa jaat mielenkiinnon kohteet, elämänkatsomuksen jne? Vaikuttaa aika kapeakatseiselta!

Mitenkö paljon alle 3-kymppiset naiset yleensä joustatte tuossa ikäasiassa?

Kommentit (184)

Vierailija
81/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, varmasti 25-vuotias nainen haluaa 43-vuotiaan ukonkäppänän, joka on mahdollisesti jo kolmannella kierroksella ja kakaroita monen eukon kanssa. Anna mun nauraa!!!

Vierailija
82/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27. En missään tapauksessa ottaisi AP:n ikäistä miestä. Muutenkin aika henkisesti keskenkasvuista jahdata 20 vuotta nuorempia tyttöjä.

Vanhimmillaan olen tapaillut 8 vuotta vanhempaa. Komea mies, mutta henkisesti olimme mielestäni aika eri sivuilla. Rennoimmillani olen suunnilleen samanikäisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 43 vuotias mies, enkä kuunaan päivänä ottaisi  ( jos nyt saisinkaan) alle kolmekymppistä naista vaivoikseni. Mielestäni nyky-ajan naisista on tullut turhamaisia, eletään pilvilinnoissa ja ihmetellään kun ei kukaan huoli koska vaatimustaso on korkea. Kuvitellaan että prinssi uljaita on joka kolkassa. 

Mielestäni nainen on parhaimmillaan just 40+ ja siitä eteenpäin, ei ole estoja ja turhia kuvitelmia parisuhteesta. He ovat itsenäisiä eikä tarvitse perässä vetää. UGH OLEN PUHUNUT

Vierailija
84/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Mä oon 23v, ja mä etsin vain 25-36v miestä. Sen enempää mä en jousta suuntaan tai toiseen. Oon kyllä huomannut että ne alle 25 vuotiaatkaan ei tajua....

Vierailija
85/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu taisi ryömiä takaisin kivenkoloonsa nuolemaan haavojaan. Melkein säälittää. Melkein.

Hampaita menin pesemään, täällä kun on jo yö ja pitää mennä nukkumaan jotta huomenna jaksan sekstailla sen 17-v tytön kanssa. 

Ai, oletkin Thaimaassa maksullisissa. Tyttöparat.

Laitoitko hampaat vesilasiin yöpöydälle?

Vierailija
86/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetys kirjoitti:

Olen itse 43 vuotias mies, enkä kuunaan päivänä ottaisi  ( jos nyt saisinkaan) alle kolmekymppistä naista vaivoikseni. Mielestäni nyky-ajan naisista on tullut turhamaisia, eletään pilvilinnoissa ja ihmetellään kun ei kukaan huoli koska vaatimustaso on korkea. Kuvitellaan että prinssi uljaita on joka kolkassa. 

Mielestäni nainen on parhaimmillaan just 40+ ja siitä eteenpäin, ei ole estoja ja turhia kuvitelmia parisuhteesta. He ovat itsenäisiä eikä tarvitse perässä vetää. UGH OLEN PUHUNUT

Onpa hieno yleistys, ikä ei tosiaan tuo viisautta...

Vierailija
87/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetys kirjoitti:

Piristävää lukea kerrankin kirjoitus mieheltä joka ei lyttää meitä 40+ naisia maanrakoon. Kiitos.

Vierailija
88/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sinulle 61-vuotias nainen?

Olen kaunis ja hoikka 50v nainen..kiva voin"heittäytyä" 10 vuoden päästä kalliolta.

Vierailija
89/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sinulle 61-vuotias nainen?

Olen kaunis ja hoikka 50v nainen..kiva voin"heittäytyä" 10 vuoden päästä kalliolta.

alapää on myös kostea..

VAGISAN mainokset on suunnattu 70v naisille, mutta niissä esiintyvät 40 vuotiaat?

Ihmetyttää kun koko ajan TV:ssä on näitä hämmästyneen näköisiä 40v ostamassa liukastetta.

LOPETTAKAA PILLERIT..minä tein niin ja olen kostea kuin lähde

Vierailija
90/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaspäin voisin joustaa, mutta en ylöspäin.

Vierailija
91/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi näin teini-ikäsenä tyttönä ymmärtää mitä yli nelikymppiset miehet EI näe omanikäsissä naisissa.. ne on seksikkäimpiä naisia ja kiinnitän niihin aina eniten huomiota kadulla, koska ne suorastaan loistaa.

Sen sijaan nuoret naiset (alle 35) ovat aina epävarman ja sulkeutuneen olosia, vaikka toki niistäkin löytyy upeita poikkeuksia.

Ei loista. Naama venähtänyt ja kyyninen asenne avieron jälkeen vaikka mies imetty siinä kuiviin. Hiukset leikattu lyhyeksi, koska "helppoa ja kätevää".

Eipä tuohon ole paljon lisättäävää.

Vierailija
92/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikärasismi ei ole mikään vitsi.

Rasismi tarkoittaa ROTUsortoa, joten viestisi on vitsi.

Vierailija
93/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei, jokainen yli 40-vuotias nainen, joka on nettideittailua kokeillut, tietää kyllä, että sillon siellä on tunkua nimenomaan ikärajahaarukan alittavista miehistä riesaksi asti.

Vierailija
94/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole joustoa. Ehkä vuosi-pari jotenkuten, mutta laitan kyllä ikähaarukan niin, että siinä on jo se jousto mukana, eli todennäköisesti ikähaarukan yläpäässä olevat miehet eivät kiinnosta kuin poikkeustapauksissa. En ole vielä tähän päivään mennessa tavannut oikeasti nuorekasta yli 40-v miestä, kyllä ne poikkeuksetta on mun näkökulmasta yksinkertaisesti liian vanhoja. Siis mulle, ei sinällään yli 40-v ihmiset ole vielä vanhoja eikä heissä ole mitään vikaa, mutta eletään kyllä totaalisen eri maailmassa. Mun ikähaarukka on 20-30 v ja itse olen 22 v ja todellä siis tuolla lähempänä kolmeakymppiä olevat saavat olla todella erinomaisia ja jotenkin erityisen mielenkiintoisia, että kiinnostun heistä edes vähän. 

Vierailija
95/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetys kirjoitti:

Piristävää lukea kerrankin kirjoitus mieheltä joka ei lyttää meitä 40+ naisia maanrakoon. Kiitos.

Suurin osa näistä lyttäävistä kommenteista ei ole Miesten, vaan joidenkin häiriintyneiden yksilöiden, ylilaudalta eksyneiden jonnejen pilailua tai peräkammarin poikien. Normaali Mies kiihottuu ja viihtyy oman ikäluokkansa naisista, muuten kehityskulussa (älyllisessä, tunnepuolella) on häikkää.

Vierailija
96/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta hei, jokainen yli 40-vuotias nainen, joka on nettideittailua kokeillut, tietää kyllä, että sillon siellä on tunkua nimenomaan ikärajahaarukan alittavista miehistä riesaksi asti.

No sepä se, Laita ilmoon ikähaarukka 35-50, kun itse olet 43 v ja minkä ikäiset miehet on yliedustettuina? Niinpä, alle 30-v. Miehet haluaa nuoria naisia vaan eivät saa, naiset haluaa suunnilleen ikäisiään, mutta saavat nuoria. Missä vika?

Vierailija
97/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sepä se, Laita ilmoon ikähaarukka 35-50, kun itse olet 43 v ja minkä ikäiset miehet on yliedustettuina? Niinpä, alle 30-v. Miehet haluaa nuoria naisia vaan eivät saa, naiset haluaa suunnilleen ikäisiään, mutta saavat nuoria. Missä vika?

Nuo nyt ovat vain vanhojen kokeilijoita tai friikkejä - kaikkihan sen tietää. Kukaan ei (toivottavasti) niille vastaa.

Vierailija
98/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kauneimmillaan 18-55 vuoden iässä ulkonäöllisesti.  Sinkkuna ollessani oli ikähaitari                      18-40v.  Yli 40- vuotiaiden naisten kanssa harvemmin on tarpeeksi yhteistä seurustelumielessä, vaikka erittäin puoleensavetäviä onkin seksuaalisesti. Olisin valmis joustamaan iässäkin ylöspäin muutaman vuoden, mikäli kemiat sopisi täydellisesti yhteen. Vaikee kyllä kuvitella että 20- vuotiaalla on mitään yhteistä seurustelumielessä yli 40-vuotiaiden miesten kanssa, vaikka kyllä poikkeuksiakin varmasti löytyy. Tästä syystä suurin osa nuorista naisista ei ole valmis joustamaan ylöspäin ikähaarukassa, koska 99% todennäköisyydellä ei ole kyseisen miehen kanssa mitään yhteistä. Vaikka mies kuvitteliskin olevansa nuorekas, ja poikkeuksellisen komea kultakimpale. Älkää vanhat miehet tuhlatko omaa aikaanne etsimällä naista, jonka ikähaarukasta olitte ulkona jo 10 vuotta sitten. Niitä ei kiinnosta.

Vierailija
99/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisinta tässä on se, että kaikista vastauksista huolimatta joka ikinen setä on edelleen sitä mieltä että juuri hän on se harvinainen Till Lindemannin näköinen poikkeus jolla on realistisia rahkeita parikymppisiin 😟 oikeasti sedällä vaan on kaljamaha ja kaljuuntuminen kovassa vauhdissa..

Vierailija
100/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä haaveilla, ja  joskus voi onnistaakin. Itse sinkkuna juuri 30v olin deiteillä, niin pahinta oli se, että miehet valehtelivat ikänsä (ja samalla muitakin asioita). Ei 38v näytä samalta kuin 48v, siis olivat liki viiskymppisiä ja luulivat, ettei sitä huomaa, huoh. Ikä on vain numeroita, itsekin nyt jo vuosia aviossa vanhemman miehen kanssa. Mutta se valehtelu, se oli epämiellyttävää, kun tälläytyneenä treffeille vastaan tulee ukko, jonka pukeutuminenkin oli vielä rähjäistä. Yhdellä oli vielä maalia vaatteissa ja käsissä, kun teki jotain remonttia (tai oli remppamies, esitti liikemiestä mutta puheet ym paljasti muuta, kun itse olen liike-elämässä mukana :D)

Tämä tapahtui muutamaan otteeseen. Ja ihan täysillä ukot luulivat, että pääsevät saatille  ja petiin samantien, kun ovat niin komeita ja viriilejä uroksia. Joopa joo, oli kyllä erikoista. 

Myöhemmin nauratti kovin isot egot, mutta sillä hetkellä, kun etsi kumppania, niin valehtelu asiassa kuin asiassa oli turn off ja ärsyttävä yllätys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän