Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 3-kymppinen nettideittisivustoja käyttävä nainen, paljonko olet valmis joustamaan profiilissasi ilmoitetusta ikähaarukasta?

Vierailija
10.04.2018 |

Sanotaanko että olet esim. 25v ja ilmoitat profiilissasi hakevasi 25-35v miestä. Väitätkö tosissasi, että et haluaisi saada viestiä 43v mieheltä, jonka kanssa jaat mielenkiinnon kohteet, elämänkatsomuksen jne? Vaikuttaa aika kapeakatseiselta!

Mitenkö paljon alle 3-kymppiset naiset yleensä joustatte tuossa ikäasiassa?

Kommentit (184)

Vierailija
141/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi olkoon. En todellakaan deittailisi isäni ikäistä :D Pidän oman ikäisistä, ehkä max 11v vanhemmista. Yli nelikymppinen tai sitä lähentelevä mies alkaa jo veltostua ja laiskistua. Ei kiitos! Ei mitään tarvetta kun samanhenkisiä löytyy omastakin ikäluokasta.

T. N24

Nykyihminen laiskistuu ja veltostuu jo ennen aikuisuutta. Tavat opittu siis jo kauan ennen sitä neljääkymppiä.

Vierailija
142/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aiheen vierestä mutta menköön. Oon 37-vuotias ja tein taannoin nettideittiprofiilin. Ikähaarukaksi laitoin +/- 5 vuotta molempiin suuntiin. Esittelytekstiinkin kirjoitin, että etsin suurin piirtein ikäistäni. Oon ollut tosi hämmästynyt miten paljon viestejä tulee yli 60-vuotiailta papoilta! Vanhin keneltä on tullut viesti, on ollut 72-vuotias. Huvikseni kirjotin hänelle takaisin, että kiitos mutta nyt olet varmaankin laittanut viestin väärälle henkilölle sillä minä olen 37 ja etsin samaa ikäluokkaa. Pappa vastasi olevansa"nuorekas ja eroottinen ikäisekseen" eikä ole kiinnostunut "samanikäisistä mummoista". Oli vielä pakko vastata hänelle että anteeksi vaan mutta minulla ei ole mitään perverssiä pappa-fetissiä. Lisäksi kirjoitin hänelle, että sitäpaitsi palstan 72-vuotiaat naiset ovat kyllä paljon nuorekkaamman ja freesimmän näköisiä kuin hän itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ikähaarukka on max 5 vuotta nuorempi tai max 10 vuotta vanhempi, siihen mahtuu jos jonkinlaista tyyppiä mistä valita. Alaspäin en jousta vuodellakaan koska täytän kohta 30 ja ajatus siitä että seurustelisin alle 25-vuotiaan kanssa ällöttää. Ylöspäin en myöskään jousta, koska en halua että mun puoliso on iältään lähempänä mun äitiä kuin mua (mulla ja äiskällä 20v ikäero) ja se jos mikä vasta ällöttääkin.

Vierailija
144/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun nettideittailin (taisin olla 24-v.), olin kyllä aika tarkka asettamastani ikähaitarista, joka oli n. 22-30-vuotiaat. Olin opiskelija, melko kokematon yms., joten en halunnut kovin paljon itseäni vanhempia miehiä tapailla, koska todennäköisesti aika monen vanhemman miehen elämäntilanne olisi ollut turhan erilainen. Tuossa iässä 10-15 vuotta ikäeroa olisi ollut minulle aika paljon. Toisaalta en halunnut tapailla kovin paljon itseäni nuorempiakaan.

Olen aika varma, etten irl olisi myöskään kiinnostunut yli kymmenen vuotta itseäni vanhemmista miehistä.

Vierailija
145/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 20, hyväksyin max 24v miehet. Nyt 28v, voisin kuvitella 33v max.

Vierailija
146/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään! En todellakaan halua viestejä noin vanhoilta! Etsi oman ikäistäsi seuraa!

Vierailija
147/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No empä oikeastaan yhtään. Jos vastaaja olisi George Clooney niin sitten voisin lähteä treffeille.

Ei kiinnosta iskän ikäiset miehet.

Vierailija
148/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua, mutta noin yleensä. Kyllä omanikäisen (+- muutama vuosi) kanssa on ylivoimaisesti helpointa olla suhteessa. Siinä ei itse tunne itseään rupsahtaneeksi eikä kumppani tunnu luonnottoman vanhalta tai nuorelta.

Vierailija
149/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu taisi ryömiä takaisin kivenkoloonsa nuolemaan haavojaan. Melkein säälittää. Melkein.

Hampaita menin pesemään, täällä kun on jo yö ja pitää mennä nukkumaan jotta huomenna jaksan sekstailla sen 17-v tytön kanssa. 

Ai, oletkin Thaimaassa maksullisissa. Tyttöparat.

Laitoitko hampaat vesilasiin yöpöydälle?

En ole thaimaassa. Aasialaiset eivät kiinnosta. Ei ole maksullinen tyttö.

Hampaat ovat varmasti paremmassa kunnossa kuin sinulla. Käytän aina philips diamondcleania ja hammaslankaa. Syön vhh ruokavalioa. Ei tule reikiä.

Vierailija
150/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän aiheen vierestä mutta menköön. Oon 37-vuotias ja tein taannoin nettideittiprofiilin. Ikähaarukaksi laitoin +/- 5 vuotta molempiin suuntiin. Esittelytekstiinkin kirjoitin, että etsin suurin piirtein ikäistäni. Oon ollut tosi hämmästynyt miten paljon viestejä tulee yli 60-vuotiailta papoilta! Vanhin keneltä on tullut viesti, on ollut 72-vuotias. Huvikseni kirjotin hänelle takaisin, että kiitos mutta nyt olet varmaankin laittanut viestin väärälle henkilölle sillä minä olen 37 ja etsin samaa ikäluokkaa. Pappa vastasi olevansa"nuorekas ja eroottinen ikäisekseen" eikä ole kiinnostunut "samanikäisistä mummoista". Oli vielä pakko vastata hänelle että anteeksi vaan mutta minulla ei ole mitään perverssiä pappa-fetissiä. Lisäksi kirjoitin hänelle, että sitäpaitsi palstan 72-vuotiaat naiset ovat kyllä paljon nuorekkaamman ja freesimmän näköisiä kuin hän itse.

Hatunnosto sulle! 😂😂😂 Kuuluiko papasta enää mitään?

Vierailija
151/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23v ilmottautuu samanlaisten kokemusten kanssa... roppakaupalla 40-60-vuotiaita tuli puhumaan kun kysyin samanikäistä seuraa tai kaljakaveria

Vierailija
152/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu taisi ryömiä takaisin kivenkoloonsa nuolemaan haavojaan. Melkein säälittää. Melkein.

Hampaita menin pesemään, täällä kun on jo yö ja pitää mennä nukkumaan jotta huomenna jaksan sekstailla sen 17-v tytön kanssa. 

Hampaat ovat varmasti paremmassa kunnossa kuin sinulla. Käytän aina philips diamondcleania ja hammaslankaa. Syön vhh ruokavalioa. Ei tule reikiä.

Pappa siellä puolustautuu... 👴

Vierailija
153/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajennan yleensä ikähaarukkaa 3-5 vuotta ylemmäs ja 1-3 alemmas kuin mitä oikeasti haen. Just in case jos joku 5 vuotta vanhempi sattuisi kaappaamaan sydämeni.

Vierailija
154/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitä keski-ikäisiä naisiakaan välttämättä kiinnosta itseämme 5-10 vuotta vanhemmat miehet. Minulla oli kerran treffit puistossa viisi vuotta vanhemman miehen kanssa. Meidän oli tarkoitus kävellä ja jutella, mutta seuralaiseni uupui 10-15 minuutissa niin, että meidän oli jäätävä penkille istumaan. Hän oli miellyttävä ihminen, mutta kärsi useista kroonisista sairauksista. Niistä huolimatta hän olisi halunnut kovasti mennä kanssani sänkyyn. Olen itse urheilullinen, ja minua pelotti pelkkä ajatuskin siitä, miten hänelle olisi käynyt. Miehillä on joskus kummallisia ajatuksia omista kyvyistään.

Vierailija
155/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi on parempi, 28v joka näyttää 38v vai 38v joka näyttää 28v?

jos 38v näyttää 28v niin miksi se ob huonompi kuin 28v joka näyttää 28v? todennäköisestihän se 38v on varakkaampi ja viisaampi kuin se 28v ja omaa paremmat geenit.

Vierailija
156/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos 38v näyttää 28v niin miksi se ob huonompi kuin 28v joka näyttää 28v? todennäköisestihän se 38v on varakkaampi ja viisaampi kuin se 28v ja omaa paremmat geenit.

...miten tämä liittyy mihinkään?

Vierailija
157/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä mulle pappa joka näyttää 28-vuotiaalta. En huoli vanhaa tai vanhan näköistä. Siksi ikähaarukkani on 20-28.

27v nainen

Vierailija
158/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mistä ihmeestä minun pitäisi puolustautua? ei kyllä ole rikollista pitää nuorta tyttökaveria vaikka mammat sitä toivovat. huorissa käyntikään ei ole täällä laitonta jos sellainen minua kiinnostaisi.

Vierailija
159/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

+/-50vuotta, mutta ei sekää niin tarkkaa ole.

Vierailija
160/184 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mistä ihmeestä minun pitäisi puolustautua? ei kyllä ole rikollista pitää nuorta tyttökaveria vaikka mammat sitä toivovat. huorissa käyntikään ei ole täällä laitonta jos sellainen minua kiinnostaisi.

Aijai, nyt on defenssit korkealla... 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi